Žvelgiame į Varšuvos sukilimą | „Enemy Front“

Kažkada senai, amžių sandūroje, rinka jautėsi persisodrinus Antrojo pasaulinio karo šaudyklių. Buvo ir Call of Duty, ir Medal of Honor, ir Wolfenstein, ir… na, daugiau neatsimenu (Battlefield 1942, doh! — Art. pas.), bet visi teigia, kad tokia situacija egzistavo, vadinasi taip ir buvo. Panašiai kaip šiomis dienomis visiems per gerklę lenda moderniųjų laikų šaudyklės, nors dabar suprasti lengviau: sunku atsiminti, kada Call of Duty geras buvo. Tad štai į tokią areną bando įžengti Sniper: Ghost Warrior kūrėjai, išleisdami Enemy Front.

Enemy front 1

Vienas dalykas aiškus: žaidimas bus apie Antrąjį pasaulinį karą. O toliau jau šiek tiek sudėtingiau. Kai žaidimas buvo paskelbtas 2011 metais, jis tariamai rėmėsi veiksmo filmais — Dirty Dosen, Where Eagles Dare ir panašiai. Tavo veikėjas turėjo būt kitas kareivis, kaip Klintas Istvudas, nieko nebijoti ir prasišaudyti kelią į sėkmę. Vietoje įprasto maratono (Stalingradas, išsilaipinimas Normandijoje ir panašiai) būtų tekę keliauti, kaip JAV reindžeriui, po rytų frontą, Dunkirko evakuaciją, Norvegijos fiordus ir kitas nepelnytai pamirštas karo zonas (Žodžiu visai kaip Medal of Honor, kol jį darė su Spylbergu — Art. Past.). Veikėjas turėjo būt šnekus ir stereotipiškas (šioje vietoje juokingai skamba žurnalistų pasigautas kūrėjų teiginys, kad jie nenori beveidžio Call of Duty kareivėlio – nors tuo metu CoD kaip tik įsivyravo asmenybės kultas), ginklai turėjo jaustis autentiški ir galingi, amuniciją reikėtų tausot (arba ne, nes turi pistoletą su nesibaigiančiais šoviniais), ir žaidimas atrodė labai, labai rudas.

Enemy Front

Tada 2012 pabaigoje buvo pašalintas kūrimo vadovas ir žaidimas tariamai pasikeitė neatpažįstamai. Dabar turėsime atviresnes erdves ir panašias į Far Cry 3 bazes. Tik mūsų veikėjas bus kiek silpnesnis nei netreniruotas amerikiečių turistas ir esant pakankamai arti, priešas tave gali nukauti iš vieno šūvio. Todėl norint pleškinti automatais, teks tai daryti atsargiau ir iš toliau! Taip pat žadamas vienas juokingai paprastas pokytis priešų dirbtiniame intelekte: pastebėję lavoną ar veikėją (na, šiu atveju, užpildę tam tikrą matymo skalę), jie sukels aliarmą, bet net ir šiam baigusis, bus daug įtaresni ir atidesni. Pagaliau bent vienas žaidimas, kuris neleis naudot pasenusio juokelio, apie sargus užmaršuolius. Na, ir dar galiausiai bus pridėta snaiperio sistema iš Sniper: Ghost Warrior – sulaikyk kvepavimą, kad taikytumeis geriau, bet vėjas vis tiek gali nukreipti šūvį pro šalį!

Pagal paskutinius duomenis, Enemy Front turėtų pasirodyti šią vasarą. Tikėkime ir laukime geriausio.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *