Worlds of Magic Išankstinė Apžvalga

Niekas taip nenori vėliau atsiimti savo žodžių, kaip negatyvią išankstinę apžvalgą parašęs kritikas. Mes juk nenorim, kad žaidimai prasti būtų – mums juos, visgi, tenka žaisti. Mes, žinoma, trokštame, kad žaidimai būtų geri ir visi gyventų draugiškai. O tada draugiškai išsišaudytų kokybiškose, tinkamai įkainotose, laiku išleistose, puikiai optimizuotuose tinklo šaudyklėse. Kol taip nėra, tai tenka ir piktai paburbėti. Nežinau, dėl ko liūdi tokie legendiniai titanai, kaip Artojas, bet aš braukiu ašarą dėl to, kad mane pasodino prie nebaigto žaidimo.

Early Access yra tas bestija demonas, kuris įtikino visus pirkti nesuskaičiuojamą kiekį kačių maišuose. Dažnai ištrauki murklį, o jis tik vieną koją teturi. Kitą dieną užauga dar antra. Trečią dieną abi kojos dingsta, nes antros kojos užauginimas kažkaip sutapo su tuo, kad kniauklys iš užpakalio liepsna alsuot pradėjo. Betvarkė. Panašiai būtų ir su „Worlds of Magic“, bet tas net nemurkia.

AR JAUČIATE EPIŠKĄ MAGIŠKĄ KELIONĘ? Ne? A, taip palengvėjo, o jau galvojau į specialistus kreiptis...

AR JAUČIATE EPIŠKĄ MAGIŠKĄ KELIONĘ? Ne? A, taip palengvėjo, o jau galvojau į specialistus kreiptis…

Teigiamose Steam apžvalgose jį vadina dvasiniu „Master of Magic“ tęsiniu. Aš matau nebaigtą indie žaidimą, kuris yra daugiau mažiau blankus „Endless Legend“ šešėlis, ir kur ne kur pakraščiais pabarstyta „Warlock 2: The Exiled“. Šiaip ar taip, dabar žaidimas mus pasiekia be istorijos. Tad kol kas galime spoksoti į keletą rasių: beveik per kalkę nuo „Heroes“ nukopijuotus High Humans, orkiškus orkus, elfiškus elfus, nuo ketvirto „DnD“ leidimo visur privalomus drakonžmogius ir nemirėlius. Standartinis, nelabai kieno fantaziją klibinantis komplektas.

Tada reikia išsirinkti magiškus pasaulius, kuriuos norėsite pasiekti portalais (ir užvaldyti) bei susikonstruoti savo burtininką, t.y. pasirinkti pradinius burtus. Tingint galima pasirinkti ir vieną iš esamų veikėjų, tik tiek, kad blogdariai nekažkokius bonusus duoda. O vieno iš burtininkų vardas – Merlinas. Kitaip sakant, fantazija toli nesiekia. Gal taip buvo ir „Masters of Magic“? Gal, bet laikai pasikeitė. O ir veikėjo kūrimo srityje net nesivaržyt su „Age of Wonders 3“.

Aš ir manau, kad geriausia karalystės forma - striukas, bukas kryželis.

Aš ir manau, kad geriausia karalystės forma – striukas, bukas kryželis.

Šiaip ar taip, žaidimą pradedi su vienu klasikiniu 4x miestu: beveik jokių pastatų, o ręsti naują namą ir treniruoti gaują ginkluotų idiotų vienu metu yra iššūkis neperžengiamas. Tad pradedi po truputį plėsti industriją, o gal ir samdyti bent porą kareivėlių. Nes tos kuopelės, su kuria pradedi žaidimą, tikrai nepakaks naršant po žemėlapį. O naršyti teks, nes pradžia lėta… ir tyrinėjimas taip pat bus lėtas, jei prieš žaidimą nepasirinksi dvigubo karių judėjimo greičio. Tatai pasirinkti reikia, nes, įprastomis sąlygomis tavo armija pasiekusi mišką beveik kapituliuos. Rytų fronte buvo iki bokštelio purve paskendusių vokiečių tankų, kurie judėjo mikliau nei tavo fentazi pasaulio užkariautojai.

Tačiau net jei ir galiausiai pasieksi mūšio lauką, nieko įdomaus nesulauksi. Unity, tiesą pasakius, nėra iš stipriausių variklių, tad nedaug ko galima tikėtis. Žaidimo reklaminiai filmukai, tuo tarpu, bandė įpiršti mintį, kad armijų susidūrimai atrodys epiškai: ugnies kamuoliai skraido į visas puses, misitiškos runos blyksi virš kareivių, particle effects atidirbinėja buto paskolą… Tačiau net tame pačiame filmuke matėsi, kad kažko daugiau, nei AA kokybė tikėtis nereikia. O pačiam žaidžiant ir aišku kodėl.

Epiškiausias mūšis nuo „Eragono" ekranizacijos laikų!

Epiškiausias mūšis nuo „Eragono“ ekranizacijos laikų!

Visų pirma, jokiame fentazi žaidime armijos nuo pat pradžių nesitaškys magija kairėn dešinėn. Ne, pirmiausiai į frontą eis valstiečiai su šakėmis ir jų ekvivalentai (elfai su šakėmis?), o magija bus kažkada vėliau, po fentazi euro įvedimo. Tad pirmi mūšiai atrodo graudžiai. Ir, turint minty, kad karių galimybės paremtos stalo žaidimus primenančiu kauliukų ridenimu, tai dar gali ir pasigrožėt kaip tavo orkai niekam užvožt nesugeba, nes nepataiko. Pats mūšio laukas vizualiai primena Isotx žaidimus (tiksliau, „Iron Grip: Marauders“ ir „March of War“)… tik tiek, kad Isotx produktus galima žaisti ir naršyklėje, o ir atrodo jie daug daug geriau. Vienintelis, galbūt, vizualiai patrauklus dalykas žaidime yra dalinių kortelės.

Pažaidus „Worlds of Magic“, net ir nebaigtą, labai sunku pasakyti, ką naujo, gero ir smagaus jis atneštų į rinką. Net nebūtinai naujo: nepanašu, kad žaidimas kada nors išsivystytų į kažką įdomaus. Ir nepamirškime, kad jį ruošiamasi išleisti po to, kai mes jau gavome du labai sėkmingus ir labai gerus fentazi 4X žaidimus. Kitaip sakant, palyginus su „Endless Legend“ ir „Age of Wonders 3“, „Worlds of Magic“ atrodo kaip prastas ir pigus „Elemental: War of Magic“ klonas.

O  „Elemental“ geru žaidimu vadint liežuvis neapsiverčia.

 

 

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *