Unity 4

Valve, Crytek ir Epic besiruošiant naująjai žaidimų įrenginių kartai ir ateities žaidimams, Unity Technologies renkasi kitą kelią. artimiausiu metu pasirodysianti ketvirtoji Unity 3d žaidimų variklio versija yra skirta dabarties žaidimų kūrėjams.

Visame pasaulyje Unity 3D variklį naudoja daugiau nei milijonas žaidimų kūrėjų, iš kurių kone trečdalis dirba su Unity nuolat. Tad visiškai suprantama, kad ketvirtosios variklio versijos naujų funkcijų sąrašas gerokai trumpesnis, nei ankstesnių versijų, tačiau kompanijos kryptis ir požiūris į produktą aiškūs – Unity tampa dar patogesnis įrankis jūsų kūrybiškumui įgyvendinti, nuolat gyvas ir atsinaujinantis bei žengiantis koja kojon su aktualiausiomis industrijos tendencijomis.

Unity 4

Unity 4 demonstruoja savo “raumenį” tvarkydamasi su DirectX 11. Naujasis varikliukas leis žymiai pakelti grafinės kokybės kartelę ir stoti į “didžiųjų vyrukų” iš Epic ir Crytek gretas.

Unity prezidentas Dave Hegason akcentuoja, kad jo kompanijos tikslas – siūlyti technologijas dabar egzistuojantiems žaidimų įrenginiams – „Tokios technologijos kaip globalus apšvietimas yra orientuotos į ateities konsoles ir ateities asmeninius kompiuterius. Kai šie įrenginiai pasirodys rinkoje, šias technologijas įdiegsime ir Unity 3D, tačiau šią akimirką mes susikoncentravę ties šiandienos planšetiniais kompiuteriais, išmaniasiais telefonais ir asmeniniais kompiuteriais.“

Nepaisant tokio pragmatiško ir galbūt kiek konservatyvaus požiūrio, Unity 4 žada eilę naujovių žaidimų kūrėjams – be esminių atnaujinimų, tokių kaip DirectX 11 palaikymoįdiegimas ar animacijos įrankių išplėtimas, didelis dėmesys buvo skirtas darbo su įrankiu optimizavimui ir tam tikrų užduočių palengvinimui.

Unity yra universalus žaidimų kūrimo variklis – milijonai kūrėjų visame pasaulyje naudoja Unity kurdami žaidimus šios kartos konsolėms, asmeniniam kompiuteriui, interneto naršyklei, Android ir iOS išmaniesiems įrenginiams. Su Unity 4 bus prieinama dar viena platforma – asmeniniai kompiuteriai su Linux operacine sistema. Kompanijos paskaičiavimais, vartotojai su Linux sudaro apie 10 procentų PC žaidėjų tarpe, tačiau Unity atlieka saugų statymą ne tik ant asmeninių kompiuterių rinkos, tačiau tuo pačiu žengia ir į Smart TV valdas. Šio tipo televizoriai naudoja Linux operacinę sistemą, tad Unity gali tapti puikiu įrankiu kurti žaidimus šiems įrenginiams. Patvirtindami savo ambicijas Smart TV rinkoje, dar šių metų pradžioje Unity Technologies susisiejo partnerystės saitais su vienu iš didžiausių televizorių gamintojų pasaulyje – „LG“. Unity varomi žaidimai veiks naujausioje šio gamintojo išmaniųjų televizorių serijoje.

Interneto technogijų kare Unity Technologies bent jau kol kas palaiko Adobe ir jų Flash technologiją. Unity 4 turės išplėstas Flash palaikymo galimybes ir įrankius projekto eksportui į Flash formatą tiesiogiai iš Unity vartotojo sąsajos. Tai leis betarpiškai teikti Unity 3D sukurtą turinį į šimtus milijonų kompiuterių visame pasaulyje su Flash Player įskiepiu. Nors HTML5 yra puikus įrankis aplikacijų kūrimui, trimačiams žaidimams technologija dar per jauna ir nepakankamai standartizuota – ši problema ypač aktuali mobiliesiems įrenginiams, kur HTML5 standartas WebGL, skirtas interaktyvios dvimatitės ir trimatės grafikos generavimui, šiek tiek buksuoja.

Mecanim

Unity 4 ypatingą dėmesį skiria naujai judesio sistemai pavadinimu "Mecanim".

 

Daugiausia naujovių ir patobulinimų sulauks būtent žaidimų mobiliesiems įrenginiams kūrėjai. Unity 4 pagalba bus galima kurti aukštos grafinės kokybės žaidimus išmaniesiems telefonams ir planšetams. Dideliam vartotojų džiaugsmui Unity 4 įgalins dinamiškai generuojamų šešėlių naudojimą, dinaminius šriftus vartotojo sąsajoms ir automatinį grafikos didinimą didesnės nei numatyta rezoliucijos įrenginiams(upscale). Įrenginiams su nVidia Tegra procesoriais įdiegtas profiliuotojas, leisiantis atrasti vietas žaidime, kurios reikliausios įrenginio resursams ir potencialiai galinčios kelti daugiausiai problemų žaidimo veikimo spartai.

Praėjusiais metais Unity Technologies įsigijo kanadiečių kompaniją Mecanim, kurios sukurti animavimo įrankiai bus integruoti į naująją varikliuko versiją. Beskaičiavimo efektyvumo pakėlimo ir vienu metu rodomų animuotų veikėjų limito padidinimo nuo kelių dešimčių iki kelių šimtu, Mecanim sistema palengvins kūrėjų darbą su animacijomis. Kaip teigia Helgasonas: „Tam tikri animavimo darbai, kuriems atlikti reikėdavo nuo kelių valandų iki kelių dienų – dabar pilnai automatizuoti ir užtruks tik keletą minučių“. Vartotojai taip pat galės įsigyti paruoštas animacijas iš Unity Asset Store ir naudoti savo projektuose iškart, arba modifikuoti savo reikmėms.

Unity 4 taip pat turės vartotojo sąsajos patobulinimų, palengvinančių ir pagreitinančių darbo procesą – supaprastintas objektų komponentų valdymas, galimybė kopijuoti/įklijuoti komponentus tarp objektų, sluoksniavimo principu valdyti vaizdo efektų hierarchiją ir k.t.

Oficiali Unity 4 išleidimo data nepaskelbta, tačiau Unity Technologies jau priima išankstinius užsakymus ir teikia patrauklias nuolaidas geriausią kainos ir kokybės santykį industrijoje turinčiam žaidimų kūrimo įrankiui.

www.gameon.lt

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *