Uncharted: Golden Abyss | Remontuokit „Tie ratio“!

Baigiantis anai savaitei, internete pasklido žinia, kad prabėgus mėnesiui nuo Europinių ir JAV startų, pasaulyje buvo parduota daugiau nei 1,8 milijono PS Vita konsolių. Šie skaičiai pasitikti palankiai, nors turint galvoje „buksuojančius“ balandžio užsakymų kiekius, jie yra vertinami dvejopai.  Taip pat skelbiama, kad balandžio pabaigai buvo parduota pusė milijono „Uncharted: Golden Abyss“ kopijų. Įvertinus skaitmeninius pardavimus ir „second hand“ šį skaičių manau galima būtų dvigubinti, tačiau visiškai tikėtina, kad per balandį globalūs Vita pardavimai bus atsistoję kažkur ties 2,3 – 2,5 mln. vnt. Vadinas, net ir prie geriausių norų, „Uncharted“ turi tik kas antras Vita savininkas. Tai labai blogi skaičiai.

Uncharted turi turėti kiekvienas Vita pirkėjas
Nes tai ne žaidimas ir ne tech. demo. Tai odė konsolei, kurią daug kas pagrįstai vadina paskutine. Visiškai nesvarbu tai, kad šiai dienai, techniniu požiūriu, PS Vita yra geriausia žaidimų konsolė kokią tik gali pasiimti į kelionę, nes praktiniu požiūriu žmonėms reikia ne to. Todėl „Uncharted: Golden Abyss“ yra odė nešiojamai konsolei su 40 svarų kainą siekiančiais žaidimais, odė senai kartai ir „core“ žaidėjams kaip nykstančiai rūšiai. Visiškai nesvarbu kaip savo dienas baigs Vita, bet „Uncharted: Golden Abyss“ visada liks ambicijų simboliu, priminimu apie tai koks galėjo būti šios kartos rankinukų gaming‘as.

Gaila, kad tinkamu kampu pasukti lapukai vos ne automatiškai randa savo vietą, galėjo būti labai geras mini žaidimas.

Elementai
Istorija, siužetas, grafika, galiniai fonai — viskas žaidime atitinka minimalius tiesiog geram žaidimui keliamus reikalavimus, tačiau tuo pat metu tai supakuota į „rankinuko“ formatą. „Uncharted: Golden Abyss“ yra labiausiai į nuotykių žanrą pakrypęs žaidimas serijoje, nors veiksmo jame irgi netrūksta, tačiau jis pateikiamas griežtais, trumpais ir aiškiais segmentais.

Nuotykių prasme jis irgi kiek atitrūksta nuo tradicinio serijai platforming‘o ir labiau susitelkia į klasikinę lobių ir kitokių mielų niekučių paiešką. Tų niekučių žaidime nors vežimais vežk, jie suskirstyti į atskiras kolekcijas, kurias sudaro kelių skirtingų tipų radiniai, pradedant nuotraukomis baigiant archeologinėmis iškasenomis. Kiekviena kolekcija, kaip ir kiekvienas jos elementas turi foninę istoriją, kiekvienas radinys įgarsintas ir nors teksto eilutės kartojasi, jų įrašyta labai daug.

Kaip ir minėjau, visavertis Uncharted.

Lobių gausa ir pateikimas viena aukso medalio pusė, kita — pats paieškos principas ir konsolės galimybių implementavimas. Tarkim nuotraukos. Meniu galima peržiūrėti kokių nuotraukų reikia, kad surinkti kolekciją, tad atėjus į nurodytą vietą, pasirenkam kamerą ir… PS Vita virsta žaidime esančiu fotoaparatu, ekrane matome lygiai tą patį ką per ieškiklį matytų Dreikas. Judinant Vitą, kinta ir vaizdas ekrane, tad žvalgantis aplink tikrai galima įsijausti į keliauninko rolę ir man tiesą sakant tai sukėlė kur kas didesnį emocinį efektą, nei trimačiai 3DS vaizdai.

I've got draw something in your Uncharted!

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *