Twisted Metal | Ko pas šėtoną prašysi Tu?

Štai ponas Grimm… Vienišas ir labai nelaimingas dėdė trokšta keliauti laiku. Dar būdamas vaikas jis neteko tėvelio ir tiki, kad savo gyvenimą pašventė žudymui būtent dėl šios traumos. Primena vieną šių dienų istoriją Afganistane, ar ne vaikučiai? O pamenate saldžiadantį klouną? Jis taip pat turi tėvišką troškimą — rasti savo dukrą. Stipriai sugniaužti jos kaklą ir lėtai paleisti žarnas. Arba Kristė. Daili lėlytė išgyvenanti „olialia“ pupyčių stilistikos dramą. Tik ji neverkia į kvailas kameras ir neapkalbinėja draugių už akių. Ne, ne… Ji tiki, kad kiekviena svaja yra pasiekiama jei daug ir sunkiai dirbsi. Ir ji dirba… Pjukleliu. Kam įpjauną pakulnę, kam nupjauna galvą. Ko nepadarysi dėl savo svajonės, ane? O apie ką, mieli vaikučiai, svajojate jūs? Ko paprašytumėt pas visagalį Kalypso?

A Diva!

Ar guldami lovytėn ir kumštukais gniauždami kaldrytę nepasvajojate grįžti į laikus kai žaidimai džiugino? Kai susierzinimas ir pultelių mėtymas nebuvo mirtina nuodėmė, o isterija nebuvo laikoma blogu tonu?

Ar glausdami galveles prie pagalvėlių nenorite nubusti pasaulyje kuriame pralaimi visi išskyrus nugalėtoją?

Ar ryte išgirdę pypsinti žadintuvą nenubundate su lūpose įstrigusiu riksmu — „Teta, dar 5 minutes, prašau, labai prašau!“. Juk jums netrūksta miego, o žadintuvo košmaras visai ne dėl to, kad reikia keltis. Ne, ne… Tiesiog jūs pamenat dienas, kai pypsintis žadintuvas reiškė, kad varžybos baigtos. Prišnerkštos, prikvėpuotos ir pribezdėtos kompiuterinės cerberis, į nunešiotą, megztą šalį įsisupusi peroksidinė ponia, tingiai pakeldavo akis nuo „Europos“ ir rikteldavo — „penktas, tavo LAAAIIIIIKAS!“.

Pamenat?

Pakildavot nuo fanierinės, gretimoje mokykloje privatizuotos kėdės ir kentėdami į sąnarius įsimetusį diskomfortą prasibraudavot pro už nugaros stypsojusių konsultantų minią. Visų akys buvo tokios apsiblausę… Iki šiol regite jas savo košmaruose, kaip ir nuolat girdite save sakant — „bet teeeeetaaa, liko tik bosas, leiskite dar vieną minutę…“. Bet teta nežinojo jokių bet, ji valingai mosteldavo pirštu laukiantiems, kad užimtų tavo vietą… Tai efektyviai užgniauždavo kalbas, o cerberis grįždao prie Lietuvą atakuojančių erkių žudikių.

Ar pamenat tą traumą? Juk tai padėtis be išeities! Jei naujai vietą užėmęs tęs žaidimą, kančia bus stebėti kaip jis užbaigia tai, ko nenusipelno! Jei paprašys pakeisti žaidimą, kartu su disku iš konsolės išims ir paskutines 90 tavo gyvenimo minučių. Niekada nebuvo taip, kad vietą užėmusio akyse nebūtų pašaipos. Ji visada slypėjo ten, už naglų, momentinę viršenybę spinduliuojančių vyzdžių. Guodė tik lapelis prie ekrano krašto — „15min. 1LT“. Jo viršenybė negalėjo tęstis amžinai.

Taip, Sweet Tooth vežėčios transformuojasi.

Ar norite bent akies krašteliu žvilgtelti į tuos laikus? Tik be tetos. Be fanierinės kėdės. Be apsiblaususių patarėjų ir be baimės, kad jūsų kapeikas kažkas atims anksčiau nei pasieksite svajonių rūsį? Jei taip, tereikia sudalyvauti „Twisted Metal“ konkurse. Juk žinote, Kalypso išpildo visus, net ir neišpildomus norus…

Na gerai, dėl kapeikų, gal perlenkiau… „Twisted Metal 2012“ nuo to neapsaugos. Į kortelę įkritusias lėšas patys turite iškeisti į žaidimus anksčiau, nei jas nurašys bankas. Todėl man visada labiau patinka žaidimai kurie išeina iki 10 mėnesio dienos, hehe… Vienok visa kita yra Kalypso valioje, o šiemet jis puikiai nusiteikęs.

Kaip žinia iki dabartinio rezultato „Twisted Metal“ ėjo ilgai. Pradėtas kurti kaip biudžetinis PSN žaidimas, mutavo į AAA daugelių žaidėjų fiestą, kuriai Sony išsikaulyjo istorijos režimą. Jis toks ir yra — iškaulintas. Nes pasakoja tik trijų veikėjų istoriją… Bet velniau, velniau kaip jis tai daro! „Twisted Metal“ kampanija vienam žaidėjui yra prisilietimas prie visko, kas šventa tam kaldrą gniaužiančiam vaikui! Tarantiniškai lėti, ramūs ir Twist Metal‘iškai Twist‘inti vaizdo intarpai tiesiog pulsuoja kokybę. Jie įkvepia, šiurpina, sukelia nerimą ir atomazgos laukimą. Kai Kalypso galiausiai išpildo norą dėl kurio buvo draskomasi, žmogus tiesiog sustingsti, kitaip aš negalėčiau paaiškinti, kodėl tiek laiko nekvėpavęs vis dar rašau šias eilutes. Tačiau šie trumpametražiai filmai nėra tas turinys, kurį norėtumėt parodyt savo…

Tiesą sakant tai filmai kuriuos geriau žiūrėti vienam, nebūtinai dėl ekstremalokų vaizdų ekrane, o labiau dėl nuosavos veidos išraiškos. Na žinot, būna momentų ir kontekstinių situacijų, kai nesinori, kad kas pamatytų šypseną jūsų veide.

Juggernaut'as be paliovos peri priešininkus. Vieną per tris minutes. Ir minas. Po 15 kas keletą sekundžių. Good hunting!

Viskas kas įdėta į „Twisted Metal“ yra kraštutinumai, todėl mano galva ir pats žaidimas skirtas kraštutinių pažiūrų žmonėms. Išvardinsiu kelis tipus, jei savęs nepriskiriat nė vienam jų, apsimeskit, kad „Twisted Metal“ niekada nė nebuvo. Kiekvienas tikintis žino, kad nevalia žaisti su šėtonu, nes… Dar ims ir patiks.

Pavyniotų žarnų gerbėjai
Žmonės kurie nustojo žaisti Karmagedoną kai iš jo išėmė pėsčiuosius. Žmonės šlovinantys „God of War III“ ir niekada neieškoję pateisinimo Kratos veiksmams, nes gyvenimas žiaurus ir kiekviena gauna pagal nuopelnus. Jums patiks „Twisted Metal“! Nebūtinai per žaismo prizmę, nes pėsčiųjų čia nėra daug, tačiau jie įspūdingai išsitaško. Nesveiką ir iškrypusią jūsų fantaziją maitins tris mano jau minėti vaizdo filmai. Jie nuostabūs, jie pamokantys ir su iškreiptu moralu. Laikas praleistas su „Twisted Metal“ nepraeis veltui, išmoksite naudingų dalykų, kurių svarbiausias — būt atsargiems dėl to, ko trokštat. Antra vertus, vien dėl to nebūtina pirkti žaidimo, gal užteks tiesiog pasinaudoti „google“ ir pažiūrėti vaizdo intarpus. Galbūt, ypač jei audiovizualinis menas jums įdomiau nei žaidimai. Bet trūks emocijos. Turi leisti žaidimui paturėti save lenktynėse, turi patekti į nervinio šoko būklę, kad netikėtai parodytas intarpas grąžintų sielos ramybę.

Tie kurių nedžiugina švarios tekstūros…
Ir švarus žaidimas. „Twisted Metal“ turi kraštutinį požiūrį į „old school“ ir jis atsispindi visame kame. Nepaisant modernaus art‘o ir supaprastinto logo puošiančio blu–ray dėžutę, vidus dvelkia devyniasdešimtaisiais. Tamsus meniu, dideli šriftai, nešvarūs langai ir originalus logotipas atspindintis to laikmečio trauką perspektyvai. Šis vaizdas pateikiamas skambant tamsiems ir įkvepiantiems metaliniams rifams, be kurių nebuvo įmanomas joks agresyvus užpraieto dešimtmečio žaidimas ar filmas.

Su masacyklu klounas daro wheelie. Darant wheelie užsidega į žemę braukiama drūžba. mmmm....

Patekus į žaidimą tas pats. Milžiniški, bet iš pažiūros labai negražūs lygiai yra erdvūs, o visos šią kartą atspindinčios detalės apdairiai paslėptos priplakant jas prie tradiciškai griozdiškų objektų. Monolitiniai pastatai, daugybė metalo ir rudžių, dominuojantys nešvarių ar tamsių spalvų tonai. Nepaisant aukštos raiškos „Twisted Metal“ atrodo senas. Darbas atliktas taip įtikinamai, kad užvirus kovai lydimai beprecedentės efektų fejerijos, nė nesusimąstai, kad anais laikais tokių dalykų nebuvo. Viskas susilieja į vieną karingą ir nostalgišką visumą, kurioje tiesiog jautiesi gerai. Kūrėjai talentingai sužaidė pateikdami dalį aplinkos tokią kokią ją prisimenam iš vaizdų ekrane, o kitą dalį tokią, kokia ji tapo mūsų vaizduotėje.

Komentarai

4 komentarai
  1. Kraugerys 2012/03/16 Atsakyti
  2. Valtiel 2012/03/16 Atsakyti
  3. Klebas 2012/03/17 Atsakyti
    • Artojas 2012/03/18 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *