Tokia vat vasara…

Phew… Laukiau vienos iš ramesnių vasarų, o gavos tokia pekla (nebūtinai temperatūros atžvilgiu). Minčių daug, noro jomis dalintis dar daugiau, o laiko 0. Tokiomis dienomis kaip pastarąjį mėnesį ima vaidentis, kad visko aplink vyksta tiek, kad gyvenimas pro šalį pravarys nė nespėjus susivokti. Dar neesu tam amžiuj, kai žmonės ima dažniau mąstyti apie savų dienų galą, bet kažkaip pastaruoju metu vis dažniau apima jausmas, kad nespėsiu padaryt visko ką norėtųsi. Šiaip gyventi būnant geimeriu pakankamai sunku vien dėl to, kad visada žinosi „Geriausi geimai pasirodys tik tau mirus :)“.

Tokios mintys žiauriai veikia ir taip niūrią kasdienybę. Eilinį sykį nujaučiu, kad atėjo laikas kažką stipriai pakeisti, ir eilinį sykį žinau, kad nieko nekeisiu. Nes neturiu laiko. Heh… labai smagiai ta tema aną savaitę su Žpat pasikalbėjom.

Per paskutinės dvi savaites neblogai papildžiau savo žaidimų kolekciją. Prie progos būtinai pasakosiu apie labai keistą Wii Music ir dar kelis žaidimus. Šiandien nufotkinau Progames parduotuvę Kaune, ryt gal sumesiu foto. Kol kas tai vienintelis žaidimų mažmenos tinklas, vizualiai kažkiek priartėjęs prie to, ką norėtųsi matyti (Nes Elektromarkt nutolo. Pirma dėl konsultantų, o po to ir šiaip). Heh, šiandien ten išleidau 10 litų. Nusipirkau Condemned (PC). Jau pats buvau pamiršęs, kad norėjau aną išbandyt. Antra dalis nebetraukė, nes pasak atsiliepimų jis labiau slasheris mažiau creeperis. Na bus matyt. Padėsiu jį šalia visos tos klasikos kurią susipirkau su tikslu pažaisti nuobodžios vasaros metu. Kurgi ne…

Šiaip tai „Rašyti įrašą“ paspaudžiau norėdamas priminti apie nemokamą žurnalą CG Magic. Išėjo antrasis numeris, bet reminderio emailu negavau, nors registravausi, kad noriu gauti. Jei kas iš jūsų irgi negavot, spaudžiam linką.

Šiaip antras numeris įspūdingas daugeliu dalykų. Visų pirma, žurnalo tema sukasi apie 2D Art‘ą. Tai jau savaime kažkiek suprantamesnė tema, kuria galima mėgautis net ir neturint tech. background‘o. Ir estetiniu požiūriu žurnaliukas vartosi kur kas smagiau. Kitas įspūdingas niuansas – reklamos kiekis. Panašu, kad geranoriška iniciatyva labai mikliai peraugo į kažkokį versliuką. Sakau, gerąją prasme, nes žurnalas pritraukė specifinės, informacinio požiūrio reklamos. Vadinasi buvo niša. Corel ir Adobe ne vieninteliai ją įvertinę. Smagu. Skaitytojams tai į nauda, nes antras numeris, bent man pasirodė profesionalesnis, įvairesnis ir padarytas su požiūriu, o ne for fun. Daugiau temų, daugiau teksto, apimta platesnė sfera. Man patiko. Beje, ten pat rašo apie media projektų valdymo softą Cerebro. Dar neskaičiau, bet iš pirmo žvilgsnio susidariau neblogą įspūdį… Turiu galvoje… Na greičiausiai tai reklaminis straipsnis, bet jį verta paskaityt vien tam, kad suprasti kaip tokie dalykai veikia ir kam jie naudojami.

Malonaus skaitymo tiems kas supranta ir vartymo tiems kas ne.

Komentarai

14 komentarai/-as/-ų
  1. Shockster.PCG 2009/07/21 Atsakyti
  2. Originalas 2009/07/21 Atsakyti
  3. Artojas 2009/07/21 Atsakyti
  4. ZZ1 2009/07/21 Atsakyti
  5. Originalas 2009/07/21 Atsakyti
  6. Artojas 2009/07/21 Atsakyti
  7. Artojas 2009/07/21 Atsakyti
  8. Originalas 2009/07/21 Atsakyti
  9. Artojas 2009/07/21 Atsakyti
  10. ZeaLot 2009/07/21 Atsakyti
  11. Mažvydas 2009/07/22 Atsakyti
  12. Foxiz 2009/07/22 Atsakyti
  13. Pjovėjas 2009/07/22 Atsakyti
  14. Elvis 2009/07/30 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *