The Darkness 2 | TRUE N18

Realybė kurią mielai priimčiau. Dėl Džekio. Bet Džekis turėjo pasirinkimą, o aš beatodairiškai jam paklusau.

O dar „The Darkness II“ būtų galima priskirti siaubo žanrui, bet sunku… Jau ne sykį minėjau, kad apskritai siaubo žanrui gali būti priskirti vos keli žaidimai. Dauguma jų seni, nebijantys supriešinti žaidėjo su tuo kas neapibrėžta, palikti jį vieną akistatoje su baime, o ne su užmušamais monstrais. Jei kūrėjas duoda ginklą, o ginklas efektą — bijoti nėra ko. „Darkness II“ atvejis išskirtinis dar ir tuo, kad nėra žaidime baisesnio dalyko už tave. Tu esi blogio įsikūnijimas ir tamsa surysiantį pasaulį. Tačiau tuo pat metu yra ir tie kiti… Šį kartą ne mobsteriai, o tamsesnį už pačią tamsą šviesos kariai. Todėl ir nuotaikos permainingos, vieną akimirką tu lapnoji širdį ir esi Tai, kitą akimirką tu vis dar esi Tai, bet prieš tave stoja dešimtys Alanų Wake.

Šis paveiksliukas meluoja. Toks kontaktas su prožektorium išjungia akimirksniu.

Taip, taip… Žaismo prasme „The Darkness“ irgi N18. Šiuo atveju labiau galvoje turiu žaidėjo brandą ir su ja ateinantį norą patirti daugiau. Realiai, žaidimas pereinamas per daug nesigilinant į keturių rankų menchaniką. Gali gan ramiai naudoti tik pora jų ir visus nugalėti tiesiog smagiai pleškindamas ginklais, bet jei nori… Jei nori gali pasijusti kaip Šiva ir laimę į pasaulį nešti keturiomis rankomis. Žaidimo mechanika tam pritars pasispygaudama ir nenuilsdama iki pat pabaigos demonstruos vis naujus iškrypimus, kuriuos dovanoja papildomas rankų komplektas. Tiesa smagiausia šioje vietoje yra kitka — ta nuolatinė kova su savo paties smegenimis, stengiantis jas priversti daryti tai, apie ką tu galvoji. Tai nėra taip paprasta kaip atrodo, todėl būna be galo smagu kai pavyksta. Turiu galvoje tą mirtį siejantį kill streak, kai viena letena iš kažkieno spausdamas paskutinį atodūsi, kita peršauni koją oponentui, jis suklumpa ir suteikia progą trečiai stverti vamzdį ir prišpilkuoti jį prie sienos. Dauguma žaidėjų to paprasčiausiai nepatirs, nes žaismas to nereikalauja, jis tik leidžia. Kaip žinia šias dvi sąvokas skiria prarajos.

Tik įpusėjęs žaidimą supratau kam tie talentai. Reali jų paskirtis leisti žaidėjui žudyti labai greitai, labai efektyviai ir nelabai išvaizdžiai, arba... Suteikti jam laiko, priemonių ir sveikatos eksperimentams...

Kiekvienas dialogas it muzika ausims. Taip juose keikiamasi. Daug. Bet tai gryna emocija ir stereotipų diktatas. Nei aš nei kūrėjas nesam kalti, dėl to, kad pasaulis yra toks koks yra. Atmetus keiksmus lieka įdomi biblijinė interpretacija, nors veikiausiai žaidimas eina dar giliau. Jis kvestionuoja religijas suabsoliutindamas tamsą ir šviesą. Dvi esybės ir priešingybės, kurios yra visa ko pagrindas. Tiksliau tamsa yra. Šviesa turi atsirasti ir būti, jei šviesos nėra, tamsa lieka kur buvo visada. Visur.

Nejučiomis susimąsčiau apie tai, kodėl sunku būti geru žmogumi? Žaidimas leido suprasti — taip einame prieš savo prigimtį. Bet kuriuo atveju, religiniai pamąstymai ir savotiška biblijos interpretacija yra vienintelis dalykas dėl kurio sudvejočiau siūlydamas žaidimą. Jei nuoširdžiai tikite dievu — „The Darkness II“ suerzins, nes sakykim taip… Tai žaidimas neakivaizdžiai stojantis į tamsos pusę ir šią poziciją jis išreiškia gan chamiškai. Man tai patiko, bet suprantu ir kiekvieną kuriam ne.

I love you, monkey! And I'm not ashamed to admit it.

Vienintelis nuviliantis dalykas… Na du nuviliantis dalykai, tai trukmė ir paskutiniai siužeto vingiai. Aš nuspėjau per daug ir tai nedžiugino, net nepaisant to, kad žaidimas davė užuominą… Na viso proceso metu aš turėjau laukinę svajonę išmėginti save Angelus kailyje ir man leido suprasti, kad galbūt, kada nors… Ir dar „The Darkness II“ nors ir yra idealiai tokios trukmės kokios turėjo būti, man jis pasirodė per trumpas. Antros dalies aš laukiau tik metus, o štai trečiosios jau mėnuo, nors dar nė neaišku ar ji kada bus.

Komentarai

16 komentarai/-as/-ų
  1. Originalas 2012/02/28 Atsakyti
  2. Trečias Varnas 2012/02/28 Atsakyti
    • Originalas 2012/02/29 Atsakyti
      • Artojas 2012/02/29 Atsakyti
        • Originalas 2012/02/29 Atsakyti
          • Tomas 2012/03/01
  3. Valtiel 2012/02/28 Atsakyti
  4. Nowitzki 2012/02/28 Atsakyti
    • Nowitzki 2012/02/28 Atsakyti
  5. Foxiz 2012/02/28 Atsakyti
    • Nowitzki 2012/02/29 Atsakyti
  6. Toxis 2012/02/29 Atsakyti
    • Valtiel 2012/02/29 Atsakyti
    • Nowitzki 2012/03/06 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *