Tarp eilučių | The Old Republic

Šiuo metu tikriausiai yra du MMO žanro žaidimai, kurie turėtų atitikti AAA klasę, bei pretenduoja į solidžius žaidėjų skaičius (na, bent jau daugiau nei 300.000). Tai eilinis fantasy „Aion: The Tower of Eternity“ bei „Star Wars: The Old Republic“.

Kol „Aion“ pažindina nekantriausius su savo istorija, „SW:ToR“ kūrėjai BioWare plačiau pristatė pirmąją klasę – tai Bounty Hunter – veikėjas kuris pragyvenimui uždirba medžiodamas nusikaltėlius ir šiaip kažkam nepalankius individus, bei už jų sunaikinimą ar sulaikymą gaunantis finansinį atlygį. Na panašiai kaip Keira Knigthley filme „Domino“. Atskleisdama detales apie šią klasę, BioWare tarsi nesąmoningai atskleidžia ir pirmąsias detales apie senosios respublikos geimplėjų – tiksliau tą dalį, kuri apibūdina kovą (combat).

Taigi, Bounty Hunterio klasė remiasi aukščiausiomis technologijomis ir pew pew lazeriais. Tai geriausios kokybės šarvais apsirėdęs veikėjas, turintis ir atitinkamo technologijų lygio ginkluotę. Iš pateiktos informacijos sunku priskirti Bounty Hunterį prie kažkokio tradicinio MMORPG vaidmens archetipo, tad sunku pasakyti koks vaidmuo žaidime atiteks šiai klasei ir kokios šios klasės pozicijos bus grupiniame žaidime, jei, aišku, „ToR“ apskritai turės grupinį (party) žaidimą. Vienok, užsimenama, kad Bounty Hunter’iai, kitaip dar pavadinti „Jedi Killers“, bus itin efektyvūs prieš jėgos (force) naudotojus.

Trumpuose Bounty Hunter’io klipukuose parodytos trys pagrindinės šios klasės combat savybės – tai atstuminė didelio galingumo ginkluotė, artimai kovai naudojamas į rankos šarvus įmontuotas liepsnosvaidis, bei jetpakas, leisiantis kovos metu pakilti medžiotojui į ora ir iš aukštybių atakuoti priešininką. Ir čia iškyla keletas klausimų – klipukuose rodoma ginklų kova – t.y. nėra artimos šaltaisiais ginklais paremtos kovos, o tik tas mielai atpažįstamas lazarinis pew pew. Čia gi įdomu – ar kombatas bus paremtas žaidime įgyjamais sugebėjimais, kaip tarkim buvo „Tabula Rasa“, ar kombatas bus labiau orientuotas į FPS žanrą, kur judėjimas ir sugebėjimas pataikyti yra esminiai faktoriai lemiantys sėkmę. Pateikta medžiaga neleidžia susidaryti tikslios nuomonės. Klipukuose matome statiškai stovinčius veikėjus ir šaudančius vienas į kitą. Tai tarsi signalizuotų, kad pataikymai ir nepataikymai bus nulemti sugebėjimo, o šaudymas vyks autonusitaikymo principu. Tačiau jetpako klipuke matome kaip Bounty Hunteris šauna į orą ir iš ten nupliekia oponentą. Ar tai reiškia, kad taip jis galės išvengti priešininko atakų? Nežinia.

tor2
Čia, matyt, senosios respublikos Domino:)

Bounty Hunter klasė turės padidintus sekimo ir tyrinėjimo galimybes bei sugebėjimus. Galima numatyti, kad startinėse pozicijose šiai klasei bus paprasčiau keliauti po visatą. Taip pat tikėtina, kad taip bus ideali klasė solo žaidimui, vien dėl tų pristatytų savybių, kurios orientuotos į išgyvenimą ir didelį potencialą naikintį.

„Žvaigždžių karų“ pasaulis idealus MMO žanrui dėl to, kad istorija vystosi visatoje – su milijonais planetinių sistemų, tad begalybe gyventojų ir potencialių priešų. Jei klasikiniuose fantasy MMORPG žaidimuose kiekvienas žaidėjas gauną tuos pačius kvestus, su tais pačiais priešais, kurie juos nukovus vėl atgyja, kad būtų nukeptas sekančio žaidėjo, tai „The Old Republic“ gali siūlyti iš esmės skirtingus kvestus kiekvienam žaidėjui. Kad ir nusikaltėlių medžioklė – vietinėje cantine iškabintas sąrašiukas su skolininkais ir kitais nelaimėliais, bei sumomis už jų galvas – sąrašas kaskart keičiasi, kai tik  aukos yra sunaikinamos ir už jas gaunama išpirka. Nėra nuolat atgyjančių taikinių – tiesiog eilė atsitiktinai generuojamų NPC. Tai įneštų tam tikrą lenktynių dėl galvų elementą ir visiškai sveiką konkurenciją tarp žaidėjų.

Dar labai mažai žinoma apie tai, kokia bus ta senoji respublika. Pateikiamos informacijos yra per mažai, kad susidaryti kažkokį pirminį vaizdą, o fantazuoti galima iki begalybės. Ar gali taip būti, kad pati ‘BioWare“ dar patys ne visiškai įsivaizduoja koks bus žaidimas? Galbūt, tik šito jie nesako – jų pozicija, kad jie žino kaip tai atrodys ir kaip tai veiks. Tai bus cool, tai bus kažkas naujo žanre ir to reikia laukti. Manęs jie vis dar neįtikino.

ŽPat.

Komentarai

8 komentarai/-as/-ų
  1. Artojas 2009/03/24 Atsakyti
  2. ZPat 2009/03/24 Atsakyti
  3. eNyu 2009/03/24 Atsakyti
  4. WarCrafteris 2009/03/23 Atsakyti
  5. Artojas 2009/03/23 Atsakyti
  6. ZPat 2009/03/24 Atsakyti
  7. eNyu 2009/03/24 Atsakyti
  8. Artojas 2009/03/23 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *