Suomijos žaidimų kūrėjai „Housemarque“ anonsavo naują žaidimą „Stormdivers“

„Housemarque“ žaidimų industrijoje buvo žinomi dėl itin kokybiškų arkadinių žaidimų. Jau daugiau nei 20 metų veikianti studija sukūrė tokius žaidimus, kaip „Nex Machina“, „Resogun“, „Alienation“, „Super Stardust HD“, „Outland“ ir „Dead Nation“. Tačiau pernai „Housemarque“ kolektyvas išplatino atvirą laišką, kuriame teigė, kad arkada mirė. Kompanija susikoncentravo į naują savo žaidimą „Stormdivers“, apie kurį kūrėjai mums papasakojo „Gamescom 2018“ metu.

Naujasis „Housemarque“ žaidimas gali būti vadinamas battle-royale žanro atstovu, tačiau tai nebūtų visiška tiesa. Suomių studija visiškai nenusisuko nuo to, ką moka geriausiai, tad „Stormdivers“ galime vadinti battle-royale ir arkados žanrų mišiniu. Pasak jų, juos šiam žaidimui įkvėpė orginalusis Japoniškas filmas „Battle Royale“ bei „Super Smash Bros“ žaidimas.

Interviu metu, žaidimo kūrėjai atskleidė, kad žaidimo idėja gimė viename komandos susirinkimų dar 2015 metais, tad tuomet komanda net neįsivaizdavo, kad kuria išties populiaraus žanro žaidimą. Vis tik po „PUBG“ sėkmės, komanda suprato, kad kuria šį tą įdomaus ir tinkamo šiuolaikiniams žaidėjams.

Pasak kūrėjų, iš kitų šio žanro žaidimų „Stomdivers“ ketina išsiskirti savo dinamika, kurią šiam žaidimus suteikia trys skirtingos klasės, atsitiktinės užduotys generuojamos žemėlapyje ir unikali mūšio lauko mažėjimo mechanika, kuri, priešingai nei kituose battle-royale žaidimuose, nebus taisiklingos apskritimo formos. Žaidimas yra greitas, o kūrėjai prasitarė, kad vidiniuose komandos testavimuose ilgiausias žaidimas užtruko vos 15 minučių.

„Stormdivers“ išsikiria ir vizualine savo puse. Gamindami arkadinius žaidimus, „Housemarque“ įgavo be galo daug patirties kuriant išties įspūdingai atrodančius efektus. „Stormdivers“ šią studijos patirtį perkelia į kitą lygį ir pristato puikiai atrodančias audras, ginklų bei klasių savybių animacijas ir taip toliau.

Dar viena unikali „Stormdivers“ savybė yra jo monetizacija. Pasak kūrėjų, studija sąmoningai vengė pirkimų žaidime ir loot‘o dėžučių. Kūrėjai tikino, kad vieną kartą įsigyjus žaidimą, jis visuomet bus nemokamas.

Atskiru žodžiu verta paminėti ir kuriozą, kuris ištiko studiją po žaismo filmuko paviešinimo. Ilgamečiai studijos fanai gana garsiai pradėjo reikšti nepasitenkinimą ir kaltinti „Housemarque“ studiją madų vaikymusi ir bandymu greitai pasipelnyti iš battle-royale žanro populiarumo. Vis tik kūrėjai tikino, kad žaidimas tik startuos su šiuo rėžimu. „Stormdivers“ bus nuolat atnaujinamas ir ilgainiui jame vietos atsiras ir kitokiems žaismo pojučiams.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *