Socialiniai žaidimai ne "Facebook" tinkle "rodo raumenį"

Socialinių žaidimų kūrėjams alternatyvas „Facebook“ socialiniam tinklui siūlanti kompanija Viximo paskelbė, kad 2014-aisiais pajamos iš žaidimų socialiniams tinklams, į prognozę neįtraukiant žaidimų „Facebook“‘ui, išaugs iki 5.6 milijardų JAV dolerių per metus. Tyrimą vykdė Viximo pasamdyta kompanija SuperData Research.

Ne „Facebook“ socialiniame tinkle veikiantys socialiniai žaidimai jau šiais metais sieks 3.2 milijardo JAV dolerių. Tikimasi, kad bendros žaidimų pajamos visuose socialiniuose tinkluose 2014-aisiais pasieks 8.6 milijardo JAV dolerių. Pranešime pažymima, kad šiuo metu „Facebook“ vartotojai sugeneruoja trečdalį pasaulinio duomenų srauto socialiniuose tinkluose, o didžioji šį srautą generuojančių vartotojų dalis yra iš Šiaurės Amerikos. Tokiose didelėse rinkose kaip Brazilija, Vokietija, Rusija ar Turkija, lyderiauja vietiniai socialiniai tinklai, kurie, anot Viximo, suteikia socialinių žaidimų kūrėjams puikių galimybių pasiekti naujas auditorijas ir gauti papildomas pajamas.

Itin įdomus SuperData Research pateikiamas einamųjų metų pajamų iš socialinių žaidimų pyragas, nevienareikšmiškai parodantis, kuris regionas šiuo metu yra pats karščiausias. Kalbu, žinoma, apie Aziją ir jos neslopstantį gaming potencialą

„Kiti socialiniai tinklai dažnai yra žaidimų kūrėjų ignoruojami, kai kalbame apie žaidimus ir aplikacijas. Kaip aiškėja pastaruoju metu, socialiniai tinklai už Facebook ribų yra itin patraukli erdvė tiek savo vartotojų skaičiumi, tiek šių vartotojų noru leisti pinigus žaidimams.“ pažymi Viximo vadovas Dale Strang.

Nors šis pranešimas kone iš panašios serijos kaip ir kiaulių gripu gąsdinantys pranešimai Lietuvos žiniasklaidoje, su gražia pastraipa apie tai, kaip visus blogumus išsprendžia skiepai, kiekvienai pradedančiajai socialinių žaidimų kompanijai nevertėtų atmesti regioninių socialinių tinklų suteikiamų galimybių ir koncentruotis tik ties itin perpildyta ir dižiųjų kompanijų dominuojama „Facebook“ žaidimų platforma. „Facebook“ skaičiai patrauklūs, tačiau juos prisivilioti yra tikrai sunku.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *