Skylanders: Spyro's Adventure

Jei iš visų „Gamescom 2011“ žaidimų reikėtų išrinkti tuos, už kuriuos nedvejodamas jau dabar padėčiau pinigus ant stalo, tai tokių žaidimų būtų tik vienas, nes kiti kurie besąlygiškai sužavėjo buvo nemokami. Tas vienintelis – tarpplatforminis nuotykių žaidimas „Skylanders: Spyro’s Adventure“, kuris iš krūvos „Gamescom 2011“ žaidimų išsiskiria beprecedentiniais industrijoje technologiniais sprendimais.

„Skylanders“ projektas – išgalvotas iki smulkmenų ir sukurtas aukščiausio lygio profesionalų, kurių darbų portfeliuose didžiausi Holivudo hitai. Muziką žaidimui sukūrė Oskaro, Grammy ir Auksinio gaublio laimėtojas vokiečių kompozitorius Hansas Zimmeris, kurio daugiau nei šimto garso takelių filmams diskografijoje muzika tokiems blokbasteriams kaip „Liūtas karalius“, „Pradžia“(Inception), „Gladiatorius“ ar „Tamsos riteris“. Žaidimo rašytojų komandoje Oskaro nominantai Joelis Cohenas bei Alecas Sokolowas(„Žaislų istorija“).

Skylanders: Spyros Adventure bus pardavinėjamas tokiuose rinkiniuose, į kuriuos įeina - žaidimas, portalas, trys figūrėlės, plakatas, trys kolekcinės kortos, lipdukų lapas ir trys kodai internetui

Bet tai tik saldžios vyšnaitės ant kolosalaus „Skylanders“ torto, kurį „Activision“ „kepa“ naudodamasi turima „Spyro“ licenzija – serijos, kurią sudaro trylika žaidimų, pasakojančių purpurinio drakoniuko Spyro nuotykius. „Skylanders“ naudojasi šios ilgos serijos sukauptu folkloru, tačiau neplėtoja istorijos chronologiškai. Žaidimo istorija kiek kitokia nei buvo galima tikėtis, tačiau prieš pasakodamas ją, turiu supažindinti su esmine „Skylanders“ savybe – pagrindiniu perliuku, kuris daro šį žaidimą išskirtinį.

Demonstracijos metu akivaizdžiai matėsi XBOX360 grafikos pranašumas prieš Wii žaidimo grafiką

Žaidėjui naujausiame Spyro nuotykyje suteikiama portalų valdovo rolė, tad prie žaidimo bus komplektuojamas… portalas, kurio pagalba žaidimo herojai teleportuojami į žaidimą. Skamba keistai? Tačiau viską suprasite, kai pasakysiu, kad „Skylanders“ veikėjai(o viso jų yra 32) yra pakankamai realūs. Realūs tiek, kad gali juos pačiupinėti – jie įeina į žaidimo pakuotės komplektą kaip fizinės figūrėlės, kurios atlieka svarbią funkciją žaidimo patirtyje. Taip, taip, jei tradiciškai žaidimai leidžia pasirinkti valdomą veikėją žaidimo aplinkoje, tai „Skylanders“ veikėjai-figūrėlės į žaidimą patenką per mano minėtajį portalą. Užtenka tik padėti itin kokybiškai ir detaliai sukurtas figūrėles ant portalo plokštumos ir figurėlė atgyja žaidimo aplinkoje kaip pilnai kontroliuojamas veikėjas.

Herojaus figūrėlė ir portalas

Žaidimas pasakoja istoriją apie tai, kaip piktasis portalo valdovas Kaos’as išvarė 32 žaidimo herojus iš Spyro pasaulio į realų pasaulį, suteikdamas jiems figūrėlių pavidalą. Dabar gi herojai, su žaidėjo pagalba nori grįžti į gimtąją visatą ir atkovoti ją iš piktojo Kaoso.

Demonstracijos metu „Tous for Blob“ prezidentas Paul Reiche didžiuodamasis nuveiktu darbu pristatė „Skylanders“ technologiją. Kiekviena figūrėlė tai ne tik malonus fetišas, kuris per paprastą prisilietimą reaguoja su portalu, tačiau ir laikmena, kurioje saugojami visi konkretaus veikėjo pasiekimai. Braudamasis per žaidimo pasaulio lygius, spręsdamas galvosūkius ir kovodamas su priešais kiekvienas herojus rinks patirties taškus ir atrakins vis naujus sugebėjimus. Šie sugebėjimai išsaugojami žaidimo figūrėlėje, kurią galima nusinešti, pavyzdžiui pas draugą ir žaisti su juo jo konsole, valdant savo asmeninį herojų.

Žaidimas turės co-op režimą, kuris mechaniškai veikia panašiai kaip ir ankstesnis „Spyro“ žaidimas „Dawn of the Dragon“ – bendromis pajėgomis žaidėjai spręs grupinius galvosūkius, neišeidami iš vieno ekrano, o abu herojus sies gija, neleidžianti jiems nutolti vienas nuo kito. Žaidimo pasaulyje apjungiami objektų rinkimo, pasaulio tyrinėjimo, galvosūkių ir veiksmo elementai, tiesiogiai susiję su tuo veikėju kuris šiuo metu yra žaidime. „Skylanders“ egzistuos specialūs lygiai, kurie galės būti atrakinami tik su tam tikrais veikėjais. Pats žaidimas subalansuotas taip, kad vieni lygiai lengviau pereinami su vienu ar kitu veikėju. Visa Spyro herojų komanda suskaidyta į tipus, kurių kiekvienas atitinka tam tikrą elementą – pvz. vandens, ugnies, nemirtingumo. Skirtingą tipą simbolizuoja vis kita spalva nušvintantis portalas, kai ant jo pastatoma herojaus figūrėlė.

Jei žaidimo eigoje herojus netenka gyvybės taškų, žaidimas leidžia rinktis, ar tęsti žaidimą su dabartiniu herojumi, tačiau teks grįžti šiek tiek atgal ir pereitį dalį žaidimo iš naujo, ar pakeisti herojų naujų ir tęsti žaidimą nuo taško, kuriame krito ankstesnysis herojus. Mirtis kaip ir neegzistuoja – herojus tiesiog išmetamas atgal į realų pasaulį, kuriame privalo pailsėti ir po kelių valandų gali tęsti savo nuotykius.

Be tradicinio istorijos režimo, kurį galima įveikti ir co-op režimu, „Skylanders“ siūlys ir dinamišką PvP žaidimą. Žaidėjai galės dalyvauti herojų dvikovose, kurių viena buvo pademonstruota pristatymo metu ir atrodė labai linksmai. Šiam režimui įdomumo suteikia tai, kad kiekvienas herojus turi savotišką sugebėjimų medį, specializaciją, tad tobuliant sugebėjimus, žaidėjo pasirinkimas nulemia figūrėlėje tunančio herojaus veiksmų arsenalą ir tipą.

„Skylanders“, kaip minėjau, tarpplatforminis žaidimas – t.y. figūrėlės bendrauja su visų įrenginių portalais. Tai dar vienas aukštas koziris „Activision“ rankose, turint omenyje tai, kad „Skylanders“ išeis net penkioms platformoms – PC, XBox360, Playstation 3, Nintendo Wii, bei Nintendo 3DS. Pastarajam rankinukui žaidim procesas šiek tiek skirsis, bus labiau orientuotas į veiksmą, o ir portalas veiks šiek tiek kitaip. 3DS versijoje žaidime bus dvi vietos herojams. Žaidėjas uždėdamas figūrėlę ant portalo patvirtina, kad herojus patenka į vieną iš dviejų vietų ir gali būti naudojamas žaidime jau atjungus portalą. Norint į 3DS įdėti naują herojų, abiems vietoms esant užimtoms, naujasis herojus išstūmia iš žaidimo kažkurį vieną iš jau įvestų herojų.

[flickr-gallery mode=“photoset“ photoset=“72157627485340749″]

„Skylanders“ žymi fizinių žaislų ir video žaidimų integraciją tokiu lygiu, kokio dar nesu matęs. Unikali patentais apsaugota portalo technologija tikriausiai veikia panašiai kaip ir mobiliųjų mokėjimų sistema, neseniai pristatyta Lietuvoje. Žaidimo ir figūrėlių platinimui Activision jau susirišo partnerystės saitais su vienu didžiausių žaislų tinklu pasaulyje „Toys-R-Us“. Technologinis sprendimas nulemia tai, kad žaidimo DLC nebus DLC per se. Papildomas turinys žaidimui atkeliaus į žaislų parduotuves su įmantriomis plastiko figūrėlėmis, kurių viduje slypės naujas žaidimo turinys – nauji kraštai ir nauji nuotykiai.

Nors Paul Reiche išreiškė prognozę, kad figūrėlių pardavimai nebus varomasis komercinės žaidimo sėkmės arkliukas, tačiau „Activision“ turi kitų minčių. Žvelgdamas į dailias ir kokybiškas figūrėlės, aš tylomis ėjau į vienį su Activision mintimis tiek, kad galvojau ne apie patį žaidimą, o apie tai, kaip norėčiau susistatyti visas šias figūrėles ant lentynos savo namuose. Tai, beje, nėra labai nereali svajonė, nes figūrėlės kainuos po 9 JAV dolerius, tad jei kažkada „Skylanders“ manija pasieks Lietuvą, galima tikėtis  35-40 litų kainos už vienetą, kas nėra daug, nes įsigydamas tu perki net tik įmantriai suformuotą ir nuspalvintą plastiką, tačiau ir nedidelę kruopelytę magijos.

Žaidimas orientuotas į jaunąją publiką, jaunąjį žaidėja. Jei atvirai, aš tikrai „žiauriai“ laukiu to momento, kai galėsiu pajungti portalą prie konsolės, paduoti figūrėlę savo mažąjam ir pasiūlyti uždėti ją ant portalo ir laukti nedidelio magijos blyksnio. Dėl tokių akimirkų ir gyvename, ar ne?

Komentarai

9 komentarai
  1. jotbasan 2011/09/06 Atsakyti
  2. Toptopas 2011/09/08 Atsakyti
    • The Architect 2011/09/08 Atsakyti
  3. PATR10T 2011/09/08 Atsakyti
  4. as 2011/09/12 Atsakyti
  5. ... 2011/11/22 Atsakyti
  6. The Architect 2011/11/22 Atsakyti
  7. nedas 2012/02/27 Atsakyti
  8. Nedas 2013/01/20 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *