„RoboQuest“ – šaudyklė, kuri prisitaiko prie žaidėjo įgūdžių

Prancūzijoje įsikūrusi „RyseUp Studios“ komanda savo veiklą pradėjo kaip laisvai samdomi žaidimų kūrėjai, kepę žaidimus arba tam tikras jų dalis įvairioms didesnėms kompanijoms. Vis tik 2015 metais, kompanijos vyrukai pradėjo dirbti su savo nuosavu projektu „RoboQuest“, o šiuometiniame „Gamescom“ jau galėjome išmėginti, ką studija nuveikė per 3 darbo metus.

Iš pirmo žvilgsnio „RoboQuest“ ne tik nepasižymi orginaliu pavadinimu, tačiau ir žaidimo stilistika. Vos prisėdę prie žaidimo iškarto panorome jį lyginti su „Borderlands“, tačiau tai nebūtų teisinga kūrėjų atžvilgiu. Taip, pieštas, komiksus primenantis 3D stilius buvo naudojamas ir visiems puikiai pažįstamame žaidime, tačiau, nors ir skamba neįtikinamai, „RoboQuest“ atrodo žymiai geriau. Maža kūrėjų komanda iš Prancūzijos sugebėjo paimti jau egzistuojantį stilių ir ištobulinti jį dar labiau.

„RoboQuest“ yra roguelike stiliaus šaudykė, kuriame tiek lygio išsidėstymas, tiek jame esantys priešai generuojami procedūriškai. Toks sprendimas ne tik leidžia žaidimo kūrėjams pasiūlyti miližinką peržaidžiamumo vertę, tačiau ir koreguoti žaidimo sudėtingumą atsižvelgiant į tai, kaip žaidėjui sekasi tvarkytis su esamais iššūkiais. Jei numirsite, žaidimas pamėgins palengvinti jums kelią iki lygio pabaigos, o jei taškysite visus priešus lyg vabalus, neilgai trukus, už kiekvieno kampo pradės rastis vis daugiau sudėtingesnių oponentų.

Žaidimo kūrėjai taip pat pabrėžė, kad skatins žaidėją tyrinėti kiekvieną naują žaidimo lygį, nors pats žaidimas to nereikalaus iš žaidėjo. Jei norėsite, galėsite tiesiu taikymu sekti žemėlapyje pažymėtą pabaigos tašką, tačiau jei išklysite iš kelio, būsite apdovanoti žaidimo pasaulio istorijos nuotrupomis ir galingesniais bei retesniais žaidimo ginklais.

Kalbant apie ginklus – jų čia visa galybė. „RyseUp Studios“ tikina, kad žaidime turėtų būti daugiau nei 70 skirtingų futuristinių šautuvų, kurių kiekvienas pasižymės išskirtinėmis savybėmis, kurios geriau ar blogiau veiks prieš skirtingus priešų tipus bei bosus. Kovas taip pat paįvairins ir 8 skirtingos žaidimo klasės, kurių kiekviena turės unikalius gebėjimus ir talentus.

Galiausiai, verta paminėti ir žaidime egzistuojantį co-op funkcionalumą. „RoboQuest“ gebės palaikyti 4 žaidėjus viename žaidimo žemėlapyje, tačiau nevertėtų tikėtis, kad tai supaprastins reikalus. Žaidžiant su draugais, priešų bus daugiau, jie bus stipresni ir elgsis gerokai protingiau, koncentruodami savo ugnį į vieną konkretų žaidėją.

„RoboQuest“ ketinama išleisti su 4 skirtingais žaidimo skyriais, kurių kiekviename rasime po keletą lygių ir po keletą bosų. Žaidimo kūrėjai prognozuoja, kad žaidimą peržaisime per maždaug 10-20 valandų, priklausomai nuo to, ar rinksimės tiesų kelią prie pabaigos, ar bandysime ištyrinėti visą žaidimo sugeneruotą turinį. Vis tik tikime, kad šis skaičius gali gerokai ūgtelti tiems, kurie panorės atrakinti viską.

Žaidimas turėtų pasirodyti 2019 metais ir pradžioje bus skirtas išskirtinai PC platformai.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *