Plaukų kamuoliais besispjaudanti "Fruit Ninja"

Tikriausiai dauguma jūsų žino „Rovio“ hitą „Angry Birds“ ir pastarojo žaidimo virsmą prekiniu ženklu – su fanų atributikos parduotuvėmis, nuolatiniais paminėjimais didžiausiuose media kanaluose ir panaudojimu kitų produktų reklamai – mobiliojo ryšio bendrovės T-Mobile ar Holivudo filmo „Rio“. „Rovio“ keliu bando eiti ir kita itin sėkmingo iOS žaidimo „Fruit Ninja“ kurėja „Halfbrick“.

Bendradarbiaudama su kino studija „Dreamworks“ ir žaidimų leidėju „THQ“, „Halfbrick“ spalio 20 dieną išleis specialią žaidimo versiją „Fruit Ninja: Puss in Boots“, skirtą iš „Šreko“ filmų serijos išsuktam produktui, animaciniam filmui „Puss in Boots“. Mėnesio pabaigoje pasirodysiantis filmas pasakos vieno iš „Šreko“ herojų – Batuoto Katino nuotykius. Ar speciali „Fruit Ninja“ versija turės bent kokį sąlytį su filmu? Tik tai, kad Batuotas Katinas puikiai valdo savo miniatiūrinę špagą(rapyrą?), kuri ypač tinkama pagrindiniam užsiėmimui žaidime – vaisių pjaustymui.

Verta paminėti, kad „Fruit Ninja“ prieinamas ne tik įrenginiuose su liečiamu ekranu – prieš kelis mėnesius žaidimo adaptacija Xbox Kinect sensoriui pasirodė ir Xbox Live serviso parduotuvėje.

p.s. Tendencija įdomi – nesivaikydamas iliuzijų ir nemaitindamas B kategorijos žaidimų kūrėjų Holivudas promo tikslais ima žinomus žaidimus/serijas, kas tikriausiai yra pigiau nei teminio „tiesiai į nukainotų žaidimų dėžę“ žaidimo kūrimas nuo nulio. Svarbiausia, kad Holivudas pasirinktų taikliai kaip šiuo atveju, o ne ieškotų vienos nakties nuotykių su absurdiškais rezultatais, tokiais kaip „The Smurfs Dance Party“.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *