Pirmas žvilgsnis į „Dark Souls 3“

From Software Souls žaidimai nuo pat pirmosios Deamon’s Souls dalies gali pasigirti neeiline auditorija. Šių žaidimų fanai – tai žmonės, kuriems kiekviena detalė, kiekviena eiliniam žaidėjui nereikšminga smulkmena tampa tarsi šviežias oro gurkšnis belaukiant vis naujų žaidimo dalių. Ir štai, vos atslūgus Bloodbourne pamišimo bangai, Dark Souls fanatikai sulaukė ir trečiosios žaidimo dalies anonso, tad nusprendėme, jog verta paaukoti valandą, kitą Gamescom metu ir pažiūrėti, kuo gi From Software ketina mus nustebinti šį kartą. Nemeluosime, buvome skeptiški, nes po Bloodbourne prabėgus ne tokiam jau ir ilgam laiko tarpui iš Dark Souls 3 tikėtis kažko kardinaliai naujo tapo ganėtinai sunku. Tačiau mes klydome. Po pristatymo už uždarų durų ir papildomo pusvalandžio patiems lakstant po naująjį numirėlių pasaulį, pamatėme nemažai smagių naujovių, kurios privertė išsižioti iš nuostabos.

DS3-08

Visų pirma verta pakalbėti apie vizualinius Dark Souls 3 atnaujinimus. Lyginant su pirmosiomis žaidimo dalimis Dark Souls 3 tapo dar gražesnis. Depresiją varančios žaidimo aplinkos tapo dar detalesnės, o tolimi gotikinių bokštų peizažai vertė akis ašaroti iš nuostabos.  Kažkuria prasme, Dark Souls 3 grafika priminė tą patį Bloodbourne, tačiau vizualus stilius artimesnis Dark Souls žaidimo visatai. Ir mes nekalbame apie antrąją žaidimo dalį, kada nuo tamsumos akyse pradėdavo raibuliuoti. Mūsų žaistoje demo versijoje Dark Souls 3 buvo kur kas šviesesnis už savo pirmtaką, o į rankas įteiktas deglas buvo labiau įrankis tyrinėti aplinką detaliau, negu privalomas atributas norint nenusiversti nuo kokių nors staiga iš tamsos išnirusių laiptų.

DS3-10

Kalbant apie įrankius, čia From Software planuoja daugiausia pakitimų. Greta didesnio žaidėjui suteikto greičio atsirado ir specializuotos atakos. Dark Souls žaidimuose seniau skirtingas ginklo tipas reiškė skirtingą jo atakos animaciją, tačiau trečiojoje žaidimo dalyje From Software ketina įterpti naują mechaniką pavadinta Sword Arts, kuri suteiks žaidėjams dar daugiau manevrų mojuojant ginklais ir išvenginėjant priešininkų atakų. Kardais mosuoti nelinkę žaidėjai sulauks atnaujinimų ir šaudymo iš lanko ar magijos srityse. Trečiojoje žaidimo dalyje šaudymas lanku bus patobulintas ir nuo šiol mes galėsime laidyti strėles nestoviniuodami vietoje, tad lankas nuo šiol galės būti ne tik įrankis, kuriuo mes iš toli pyškiname šimtus strėlių į drakono uodegą, tačiau galėsime jį naudoti ir aktyvesnėse kovose. Vos prasidėjus demonstracijai į akis mums krito dar viena grafa šalia gyvybės ir ištvermės rodiklių. Mėlyna spalva papuoštas stulpelis greičiausiai reiškia mana, kuri taps dar vienu resursu burtais besišvaistantiems Dark Souls žaidėjams. Tačiau paprašius kūrėjų papasakoti apie paslaptingąją detalę daugiau, šie tik šyptelėjo ir sakė, kad šios žaidimo dalies atskleidimui dar ne laikas.

DS3-18

Tačiau Dark Souls nebūtų Dark Souls, jei įteikę žaidėjui papildomų gebėjimų ir įgūdžių nesugalvotu pakišti ir iššūkių. Paklausus mūsų, ar naujieji įrankiai kartais nepalengvins Dark Souls žaidimo proceso, kūrėjai tikino, kad tikrai ne. Priešininkai taip pat gavo atnaujinimų ir juos nukauti bus dar sunkiau. Jau nekalbant apie bosų pakeitimus. Senesnėse Dark Souls dalyse dažnai pakakdavo įsidėmėti bosų atakos tipus ir tada protingai manevruojant susirinkti sielas iš negyvo milžiniškos pabaisos kūno, tačiau trečiojoje dalyje, bosų atakos tipai kis kovai progresuojant. Tam tikra prasme, bosų kovos nuo šiol susidės iš kelių skirtingų fazių.

DS3-20

Demonstracijos pabaigoje mums buvo parodytas susidūrimas su Dancer of the Frigid Valey bosu, kuris turėjo viską, ką kūrėjai mums žadą – kraupumą, tamsumą ir pojūtį verčiantį žaidėją jaustis bejėgiu. Tačiau tuo pat metu nepamiršta ir elegancijos, kurios kupinas naujasis Dark Souls 3.
Dark Souls 3 bus skirtas PS4, XBOX One ir PC platformoms, o pasirodyti turėtų 2016-ųjų metų pirmoje pusėje.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *