Paslėpti nusikaltimai |CSI Hidden Crimes

Man patinka, kad AAA kūrėjai žengia į mobile sektorių. Man patinka, kad su savimi jie paprastai atsineša kokybę. Kalbu apie gamybinę kokybę. Apie viską pradedant meniniu stiliumi, baigiant įgarsinimu. Tačiau tuo pat metu, tie AAA gamintojai yra sumauti pelningiausių tradicijų kopijuotojai. Jei jau daro nemokamą žaidimą išmaniai sistemai, tai jo monetizacijos modelis bus klonuotas kažkodėl žvalgantis į chamus. Tai savaime reiškia, kad bet koks toks žaidimas yra pasmerktas ir bus drožiamas core žaidėjų. Dėl šių priežasčių, beje, dažnu atveju AAA leidėjų sukurti ar išleisti žaidimai išmaniesiems yra geri tik tada, kai yra mokami. Arba kai jie išleidžiami companion app rolėje kartu su kokiu AAA megablokbasteriu.

CSI Hidden Crimes yra nemokamas, o vadinasi pasmerkimui sukurtas žaidimas. Gražus, išbaigtas, labai smagiai žaidžiamas, bet subjaurotas įkyrios socialinės intervencijos ir monetizacijos. Iš esmės tai „object find“ tipo žaidimas, su kukliomis galvosūkių priemaišomis. Vis tik CSI brendas, o taip pat ir puikus dalininkų darbas, kokybiškai kilsteli CSI į aukščiausią panašių žaidimų lygą. Dailus meniu langų apipavidalinimas ir smagių analogijų turintys bylų pavadinimai sukuria palankų pirmą įspūdį, o dailininkų darbo integracija į žaismą neretai sukelia šypsnį. Iš ties. Žaidime gausu nusikaltimo scenų, kuriose mes ieškome įkalčių, kaupiame patirties taškus ir pinigėlius. Įdomu tai, kad bent pusė visų naudojamų objektų keliauja iš vienos scenos į kitą. Tarkim kokia nors rožė. Ją rasime bent keliose bylose. Ji gali būti didesnė, mažesnė, bet visada raudona. Taip tęsis kurį laiką, kol bam, viename iš lygių rožė nupiešta balta. Užsiknisi, aišku, jos ieškodamas, bet kai randi vaipais kaip išdurtas vaikas. Čia vienas tų klasikinių atvejų, kai paprastas casual žaidimas visiškai nepaliečia kertinės mechanikos, bet sugeba būti įdomesnis vien todėl, kad žaidžia su žaidėju.

photo

Tokių lygių nedaug, bet žaismo prasme jie teikia daugiausiai malonumo, nors yra ir žiauri rakštis kai susidūri su žaidimo monetizacija.

Tiesa kas liečia tekstinę žaidimo dalį ar pačių bylų aprašus, tai čia patingėta. Sprendžiant iš bylų pavadinimų ar kai kurių nereikšmingų dialogų, kūrėjų tarpe buvo žmogus gebantis rašyti kūrybingai ir šmaikščiai, bet jam dirbti neleido. Todėl didesnė dalis dialogų yra gan lėkšta, o nusikaltėlis paprastai būna aiškus nuo pirmų akimirkų. Žodžiu, detektyvu CSI nepavadinsi, bet pasikartosiu, kaip object find žanro žaidimas jis tiesiog puikus.

photo 2

Va pavyzdžiui moment of tooth. Dar nebaigiau šios bylos, bet įtariu kad ši nekalta mergelė ir bus mūsų ieškoma žudikė.

Kartais bylos tyrimo metu tenka išsiųsti rastus įkalčius analizei. Čia susiduriame su paprastučiais mini žaidimais, kurių metu paprastai ieškome pirštų atspaudų, dalelių DNR tyrimui ar bandome sujungti į dalis išskaidytus įkalčius. Nieko labai sudėtingo ar prasmingo, bet vis įdomiau nei dialogai su įtariamaisiais. Tiesą sakant, tie papildomi galvosūkiai integruoti labai gerai, nes išsklaido monotoniją, o ir patirties taškų negaili.

photo 4

Šitas bičas erzina nes žiauriai vaiposi. Pasakoja apie skrodimą it vaikas ką tik atplėštas nuo N18 ženklu pažymėtos arkados.

Skaitant gali susidaryti įspūdis, kad „CSI Hidden Crimes“ yra geresnis, nei yra iš tikrųjų. Metas suminėti du esminius trūkumus.

Visų pirma tai Zynga stiliumi monetizuota energija. Kad sužaistum vieną object find sceną reikia 15 energijos taškų. Maksimalus energijos kiekis — 80, tad net ir nubudę po nakties, kai visa energija yra regeneruota, jos užteks vos 5 scenų įveikimui. Tai užims 4-5 minutes laiko. Per tą laiką bus regeneruotas vienas energijos taškas. Iš esmės tai reiškia, kad norint prisėsti ir pažaisti 15-20 minučių, už tokią galimybę teks mokėti. Ir normaliai mokėti — kokius 2 eurus už nepilną minutę! Kadangi žaidime yra dviejų tipų valiutos (auksiniai ir doleriai), užsidirbti žaidimo laiko žaidžiant irgi nepavyks. Dolerių žaidime galima tik nusipirkti ir jie naudojami analizės spartinimui ar spurgų (kurios regeneruoja energiją) pirkimui. Pradėjus skaičiuoti ir planuoti laiką vis tik įmanoma pailginti dienos sesijų skaičių ir laiką. Tam tereikia numatyti kiek patirties taškų bus sukaupta ir atidėti kai kurių įkalčių apžiūras vėlesniam laikui. Matote, pasiekus naują veikėjo lygį energija pilnai regeneruojama. Taip pat ji regeneruojama pilnai ištyrus bylą. Tad kartais galima nuo ryto apskaičiuoti savo žaidimo laiką ir eigą taip, kad vakare pasiektum naują lygį ir gautum ekstra energijos. Žinau, žinau. Absurdas.

photo 5

Mano plastikos chirurgas afigenas.

Tuo tarpu auksiniai pinigėliai naudojami herojų savybių boost‘ui ir rūbeliams. Tai irgi absurdas. Rūbeliai tėra aksesuaras be jokios funkcinės paskirties, kai tuo tarpu herojų savybių boost‘as padeda sukaupti šiek tiek papildomų taškų. Pavyzdžiui yra galimybė žaidimą pradėti su X6 daugikliu, tad jei pasirnktą lygį jau mokate mintinai, tai teorinį jame sukaupiamų taškų maksimumą (tarkim 1 milijoną), galima padidinti kokiais 10-20 procentų. Tai yra savotiška loterija, nes gan dažnai savo boost‘intą rekordą sumuši be jokių boost‘ų. Taip yra todėl, kad rezultatą vis tik lemia tai, kokie žodžiai iškrenta, kaip gerai įsimintos objektų vietos ir kaip patogiai tie objektai guli vienas kito atžvilgiu. Kitais žodžiais tariant, abu dalykai kuriems galima išleisti uždirbtus pinigus yra kosmetiniai. Tuo tarpu už realius pinigus parduodamos savybės turi tiesioginį poveikį žaismui.

Brangieji. Viskas turėtų būti atvirkščiai.

photo 1

Monetizacijos fail’as juntamas ir stebint žaidimo progresiją. Jei tarkim vertinant pirmus 3 skirsnius, globaliame leaderboards aš esu koks nors 375051-as, tai žiūrint 8 skirsnio rezultatą aš jau telpu į top 10000.

Paskutiniu lašu CSI kantrybės taurėj greičiausiai taps 5 metų senumo socialinės interakcijos, arba tiesiog Facebook spam‘as. Šlykščiausia, kad susieję žaidimą su Facebook jūs leisite jam reikštis savo feed‘e, tačiau savo sienoje to nematysite. Na bent jau tol, kol neapsikentę draugai nepradės siųsti grasinančių laiškų. Tada nueisite į savo activity feed ir sužinosite, kad kiekvienas jūsų prisielietimas prie žaidimo virto pranešimu ant kažkieno sienos. Košmaras. Na ir žemas lygis. O gaila. Šiaip, kaip ir minėjau — object find elementas šiame žaidime padarytas žiauriai gerai. Bet kas iš to.

photo 2_1

Didžiulis kudos dailininkams už tai, kad didžioji dalis objektų, visose bylose būna pateikta logiškai. Kruopštus, sterilus ir labai mielas pažiūrėti darbas.

CSI Hidden Crimes galima rasti itunes, Google Play ir Facebook’e

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *