„oQo“ – žaidimas, kuris skirtas atsipalaiduoti

Šmirinėdami po „Gamescom 2018“ koridorius netyčia užklydome į Indie žaidimų sodą (Indie Garden), kuriame mūsų akis patraukė išties keistai atrodantis žaidimas „oQo“, kurį kuria „Lance“ bei „3-50“ kompanijų darbuotojai. Prisėdę jo pamėginti, nenorėjome atsiplėšti, tad norime šia patirtimi pasidalinti ir su jumis. Sakome patirtimi, nes „oQo“ išties yra labiau patirtis negu žaidimas. Iš pirmo žvilgnio šis produktas labai primena „Playstation“ hitą „Flow“, tačiau tuo pat metu yra visiškai kitoks.

Pirmasis „oQo“ prototipas užgimė dar 2017-ųjų metų „Global Game Jam“ metu. Trys prancūzų kūrėjai puikiai interpretavo tuometinę „Game Jam“ temą waves (angl. – bangos) ir sukūrė įdomią žaidimo mechaniką – žaidime mes valdome savotišką padarėlį, kurį vedame garso bangomis iki lygio pabaigos. Šokinėdami nuo bangos ant bangos keliaujame per lygius ir bandome įveikti kelią pastojusias kliūtis.

Žaidimo kūrėjai tikina, kad nors žaidimo žanras yra galvosūkis, galvos sukimo šiame žaidime bus nedaug. Pasak kūrėjų, jie norėjo, kad žaidimo metu jokiam žaidėjui nereikėtų pernelyg įtemptai galvoti ir kiekvienas prisėdęs prie „oQo“ galėtų pasimėgauti išties atpalaiduojančia patirtimi, kurią sukuria tiek žaidimo piešimas, tiek žaidime skambantys garsai.

Kaip jau tikriausiai supratote, garsai šiame žaidime yra pagrindinė ir gražiausia žaidimo savybė. Lygiuose išdėlioti savotiški rutuliukai skleidžia įvairiausias garso bangas, kurios tampa savotišku taku mūsų valdomam padarėliui. Šokinėdami nuo vieno rutuliuko iki kito, mes keliaujame per šį keistą pasaulį ir… tiesiog mėgaujamės kelione. Geriau vieną kartą išgirsti, nei 10 kartų perskaityti:

Susidomėjote ir norite šios patirties patys? Deja, jums gali tekti palaukti. Po žaidimo prezentacijos kūrėjai užsiminė, kad prieš išleisdami žaidimą, nori jį išlaižyti iki tobulumo. Tam, anot kūrėjų, prireiks dar bent metų.

Beje, žaidimo kūrėjai kol kas neplanuoja jo išleisti daugelyje platformų. Pasak jų, „oQo“ pradžioje pasirodys PC ir „Nintendo Switch“ platformoms. Tik vėliau, priklausomai nuo žaidimo sėkmės (arba nesėkmės), kūrėjai žada pasvarstyti galimybę apie kitų konsolių port‘us bei galimybę žaidimą išleisti ir mobiliosioms platformoms.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *