Oficialiai GamesCom 2011 skelbiu baigtu | Antra dalis

„Crussader Kings II“ greičiausiai taps pirmuoju sudėtingesnių Paradox žaidimų kurį mėginsiu. Nors iš esmės jis kažkuo primena „Europa Universalis“ ar „Hearts of Iron“, tuo pat metu atrodo mielesnis ir paprastesnis. Kertinis šios serijos bruožas nuo kitų tas, kad čia vystoma ne valstybė, o dinastija. Aš nenustygau ant kėdės nelepteldamas, kad anų jūsų žaidimų nežaidžiu, nes nepaisant galimybės rinktis norimą valstybę, su ta valstybe kurią pasirenku laimėti neįmanoma. Žaidimą demonstravęs Henrikas kilstelėjo antakį, tad teko prisipažinti, kad esu iš Lietuvos. „A… Na tai sunku bus laimėti ir dabar“ atsakė šis, kaip pagrindinę to priežastį nurodydamas faktą, kad pagoniškų valstybių žaidime valdyti niekas neleis. Pažaidėm už lenkus, viskas pasirodė stebėtinai aišku ir paprasta, o strateginių galimybių puokštė kaip visada marga. Vienintelis žaidimas kurio prezentacijoje į visus klausimus prasidedančius žodžiais „ar galima bus…“ mums atsakė arba taip, arba „būtent taip padaryti jums neišeis, bet jūs galėsite pasielgti kiek kitaip…“.

Kas pirmas ras šioje fotkėje dedikaciją man?

„King Arthur II“ mums parodė mažiau nei norėjo, nes daug laiko praleidom „small talk‘ui“ apie mano vardą. Šioje vietoje irgi nėra daug ką pasakoti. Tas pats, kai kurių mėgiamas, kai kurių nekenčiamas „King Arthur“ su gausybe ištaisytų bug‘ų, tris sykius didesne kampanija, nauju priešų tipu, strateginį žemėlapį atitinkančiais taktiniais mūšių laukais, dviem kovos lygiais kurių prireikia įvedant ore kovojančias pabaisas ir keliomis kitomis smagiomis savybėmis. Žaidimas apie mane du, pasirodys kitą met.


Toliau pagal planą turėjom aplankyti žaidimo X pristatymą, o po jo nueiti į „Codemasters“ spaudos bryfą, bet po visų strategijų aš tenorėjau gaivių gėrimų ir „fun“. Todėl apsisukau ant kulnų ir nudūmiau zūlinti SSX prieangių. Savo uber VIP zonoje „EA“ šiemet taikė „First came, first served“ mechanizmą, kas reiškė, kad užsiregistruoti į norimo žaidimo peržiūrą buvo neįmanoma, o norint kažką pamatyti reikėjo tiesiog gaišti laiką beprotiškose eilėse. Dėl šių priežasčių aš nė neketinau spoksoti į ME3, o štai dėl SSX pasikankinau. Taip aš serijos kalė ir tuo didžiuojuosi. Uždaroje demo nepamačiau nieko kas man nepatiko. Po to pasiūlė pažaisti patiems, tad pasinaudojau progą ir neturėdamas jokios konkurencijos apipyliau klausimais žaidimo prodiuserį Konorą. Jis man kaip didelę paslaptį atskleidė, kad „SSX3“ naudotas remiksų mechanizmas tikrai bus ir jis veiks ne tik su žaidime esančiais gabalais, bet ir su tais kuriuos importuos žaidėjas. Sekantis klausimas buvo dėl fejervekų, kuriuos „SSX“ tėkšdavo į veidą kai aš patekdavau „į uber awesome me“ režimą. Šių nebus. Gaila. Kol kas manau, kad tai bus vienintelis žaidimo trūkumas. Duok die, kad taip ir liktų.

Toliau naujasis „NC Soft“ ir „Carbine“ studios MMO — „Wildstar“. Dienorašti, kol kas pasakysiu tik tiek — tai MMO apie kurį dar daug kalbėsim nes:
1. Jis pasiutusiai gražus.
2. Jo mechanika paremta „žaidėjo tipų“ principais ir šį kartą žaidėjo tipas neturės ieškoti jam tinkančios žaidimo vietelės. Prieš pradėdamas žaisti pats pasisakysi, kad esi karys ir „Wildstar“ pasirūpins, kad vartotum kariui skirtą turinį, kai tuo tarpu „noob‘ai“ kaip aš mėgausis skaitydami tonas literatūros apie lūšis kurias žudo minėtasis karys.

Tuomet bėgte pas „CD Project“ žiūrėti raganiaus. Ten dvi naujienos. Visų pirma apie rugsėjį pasirodysiantį „The Witcher 2 2.0“. Jį nemokamai gaus visi turintys „The Witcher 2“ ir tai nėra tik didžiulis bugfix‘as, bet ir:

• Išplėstu mokomuoju režimu papildyta kampanija skirta tiems, kas nori įveikti žaidimą, bet jiems nesigauna.
• „Dark Mode“ tiems, kas karksėjo, kad „The Witcher 2“ per lengvas. Žymiai aukštesnis sudėtingumo lygis bus papildytas naujais, tamsiais žudymo ir savyginos įrankiais.
• „Arcade mode“ tiems kas mėgsta šokti. Su kardu žinoma. Iš esmės tai tradicinė arena, kurioje banga po bangos siaučia monstrai, o žaidėjas juos žudo tol, kol miršta.
• 20 reikšmingų technologiškų atnaujinimų ir visi iki šiol buvę DLC.

Visa tai rugsėjo 29 dieną atsidurs jūsų kompe, kaip automatinė žaidimo pataisa.

Tuomet parodė „The Witcher 2 X360“ žaidimo eigą. Labai buvo sunku kažką pamatyti iš UI pusės, nes beveik visą laiką rodė kautynes, kuriose Geraltui sekėsi tikrai neblogai. Grafika… Hmm… Vienas geresnių žaidimų kurį galima pamatyti konsolėse, bet… Raganiaus detalumas ir kažkodėl atjungtas „bloom‘as“ pasireiškė labai klaikiu AA trūkumu. Jei galutiniame relyze leis „bloom“ įjungti, Geraltas į konsolių pasaulį įsiverš gan sėkmingai. Tiesą sakant, nemanau, kad šioje konsolių kartoje jis turės sau lygių.

Komentarai

6 komentarai/-as/-ų
  1. Kaj 2011/08/23 Atsakyti
  2. Artojas 2011/08/23 Atsakyti
    • Kaj 2011/08/23 Atsakyti
  3. Kaj 2011/08/23 Atsakyti
  4. wr 2011/08/23 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *