Naršyklinis C&C Tiberium Alliances atviras visiems

Realaus laiko strategijų serija „Command and Conquer“ sėkmingai išgyvena bėgančius metus, prisitaikydama prie laikotarpio ir įveikdama išbandymus. Visai neseniai buvo anonsuotas „Generals 2“ žaidimas, kurio įgyvendinimu rūpinsis „EA Bioware“, o prieš kelias dienas vartus atvėrė ir pirmasis naršyklinis serijos žaidimas „Tiberium Alliances“. Dar gruodį žaidimas buvo tobulinamas uždaroje beta stadijoje – dabar prie „Tiberium Alliances“ gali jungtis bet kas, norintis pažiūrėti, kaip naršyklinių/socialinių žaidimų bumo tendencijos sugulė su klasikiniu „Command and Conquer“ modeliu.

„Tiberium Alliances“ – realaus laiko naršyklinė strategija, jei kalbėtume apie bazės statymą ir tobulinimą, resursų kaupimą. Kovos veikia tradiciniu naršykliniams žaidimams principu – žaidėjas susidėlioja atakos ir gynybos priemones, tačiau pačią kovą įtakoja minimaliai. Gynyba priklauso nuo gynybinių priemonių sudėliojimo, na o puolimas… nuo puolimo:) Pats „combat’as“ iš esmės veikia „tower defence“ principu – imkime „Plants vs Zombies“ kaip pagalbinę priemonę aiškinimui – gynyba „Tiberium Alliances“ žaidėją pastato į augalų pusę, išskyrus tai, kad negalima sprendimų priimti realiu laiku – tiesiog sustatai savo gynybines linijas ir tikiesi, kad priešas pro jas neprasibraus. Na, o atakoje viską stebime iš zombių perspektyvos(vis dar naudoju „Plants vs Zombies“ analogiją) – t.y. sudėliojamos karinių vienetų atakų bangos ir kryptis, spaudžiam „Attack“ ir žiūrim ką turim.

Bazės statymas ir plėtimas bus malonus tobulinimo freak’ams, nes viskas tobulintina ir tobulinama ir tie procesai įvyksta iš karto, jei tik yra tam resursų. O resursai žaidime yra šie – tiberiumas, kristalai, elektra ir doleriai. Tiberiumas deginamas statyboms ir tobulinimams, kristalai – karinių vienetų gamybai ir tobulinimui, o elektra tiek statant tiek gaminant. Doleriai yra tyrimų katalizatorius – norint išrasti naujus karinius vienetus ir pan.

Žaidimo tempą diktuoja resursų kaupimas, tačiau smulkmenų, kurios prie žaidimo gali išlaikyti nuolat – bonus resursai, kurie išgaunami bazės žemėlapyje strategiškai sustatant specifinius pastatus šalia(pvz tiberiumo kasykla ir saugykla). Bonus resursų maksimumas užsipildo gan greitai ir bonus resursai nebesikaupia, kol kaupykla neišvaloma(džiaugsmas clickfest’o mėgėjams). T.y. žaidimas papildomai apdovanoja tuos, kurie į žaidimą užsuka dažniau.

Žaidime yra numatyti socialiniai elementai, bet dabartinėje beta stadijoje jie veikia ne taip numatyta. Žaidimas strategiškai gilesnis už didžiąją dalį Facebook žaidimų. Jei susidomėjote – šokite čia http://alliances.commandandconquer.com/en/

Žaidimas sukaltas HTML5, tad turėtų būti labai smagiai žaidžiamas planšetiniuose įrenginiuose.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *