MySims SkyHeroes | Skraidyklė kurią būtų žaidęs dešimtmetis AŠ…

…nes tai dar tas amžius, kai didelį džiaugsmą sukelia tiesiog mygtukų taškymas.

„SkyHeroes“ – simsų tematikoje išpildyta skraidyklė-šaudyklė. Tai PEGI 3(JAV’iukams – 10+, nes pas juos galima lengvai nusipirkti tikrų ginklų) reitingu padabintas žaidimas, kas savaime reiškia, jog jame nėra MIRTIES, tačiau yra kulkosvaidžiai, raketos, shotgun’ai ir lazeriai. Taip pat yra ‘tipo’ blogiukas, ‘tipo’ siužetas, bei ‘tipo’ pasaulis. Vieno žaidėjo režime yra tik du užduočių tipai(oro mūšiai ir oro lenktynės), tačiau žaidimas turi ir internetinį režimą, kuriame gali dalyvauti iki dešimt žaidėjų. Taip pat yra ir vietinis daugelio žaidėjų režimas – split – screen, palaikantis iki keturių sofos karalių.

Žaidimą kritiškai vertinti itin sunku, nes tai į konkrečią tikslinę auditoriją taikantis pramogų industrijos produktas. Auditoriją, kuri yra labai jauna ir kuriai netinka didžioji dalis parduotuvėse esamų žaidimų(išskyrus Maxima žaidimų skyrių, kuris užverstas C kategorijos barbių žaidimais).

Tai žaidimas, kuri žaistų dešimtmetis AŠ ir jam tai būtų pati nerealiausia skraidyklė EVER. Iki kito EVER momento.

Žaidimo o spalvoto ir įvairios, tačiau pats įvairumas banalus.

Žaidimo o spalvoto ir įvairios, tačiau pats įvairumas banalus.

Žaidimo kampanija pasakoja istoriją apie nežinomoje saloje sąmonę atgavusį simsą, patenkantį į militarizuotos oro asų kompanijos buveinę ir vėliau tampantį jos nariu. Simsas(ar simsė – priklauso nuo to, kaip jūs susikursite savo veikėją, parinkdami lyti, „veido“ bruožus, plaukuoseną ir rūbelius) tokioje beviltiškoje amnezinėje kataklizmoje, kad be didelių svarstymų pasiryžta pilotuoti lėktuvą ir kovoti su piktuoju Morcubusu bei jo droidų šutve, siekiančia užkariauti plačiąsias padanges ir taip atnešti pasauliui didelį liūdesiuką.

Žaidimas siūlo didelį monotoniškų misijų paketą – man, turinčiam penkiolikos metų video žaidimų stažą sunku brautis per tuos rodos nesuskaičiuojamus lygius žaidžiant tas pačias nesikeičiančias dviejų tipų žaidimo misijas – lenktynes arba kautynes. Dar blogiau man, kad abu šie misijų tipai sukalti labai akis draskančiais vinimis.

Maloni smulkmena - interneto arba split screen režime lakūnų pasirinkime cameo rolėse EA Games žvaigždūnai - Sheppardas, Morrigan, Dead Space bičas:)

Maloni smulkmena - interneto arba split screen režime lakūnų pasirinkime cameo rolėse EA Games žvaigždūnai - Sheppardas, Morrigan, Dead Space bičas:)

Matote, dešimtmetis AŠ visiškai neatkreiptų dėmesio, kad lenktynės nėra realistiškos – kad visi jų dalyviai surišti nematos gumos timpomis, kurios neleidžia nei pabėgti į priekį, nei pernelyg atsilikti – nesvarbu ką darysi lenktynėse, iki paskutinio jų rato ir kelintas tuo metu būsi – viskas, kaip kokioje vienuolikos metrų baudinių loterijoje, sprendžiasi paskutiniuose minutėse metruose. Lenktynių režime gelbsti ginklai – kulkosvaidis ir raketos, kurių dėka galima pristabdyti oponentus, bet dažniausiai juos itin efektyviai naudos tik jūsų dirbtinio intelekto oponentai, nukepdami jus prieš pat kertant finišo liniją.

Kautynių misijos kiek dinamiškesnės – jose yra papildomi – ypatingi ginklai, kuriuos galima susirinkti skraidant po žemėlapį – pradedant artimos kovos shotgun’u, baigiant palydovo šaudomais lazeriais ir apokaliptiniais sprogimais. Bet kad ir kaip įspūdingai tai beskambėtų, geimplėjus yra pakankamai lėtas ir nuspėjamas, kad ir čia kūrėjams teko inešti šiek tiek pokštingos monotonijos į NPC arsenalą – manevrų, kurių niekaip neatliktum pats, nes ant pultelio nėra mygtuko tokiems manevrams, ar netikėtų one-shot-kill atakų iš nugaros, kodiniu pavadinimu „nepasisekė“.

Žaidimo valdymo schema yra pakankamai draugiška mažesnio amžiaus žaidėjams – paprasta ir atlaidi, kaip ir kitos žaidimo taisyklės – kalnai ir vandenys, kurie nedaro žalos į juos atsitrenkus. Pati „My Sims“ serijos stilistika, kuria būtų galima apibūdinti sakiniu „Lego ir XBL avatarų hibridas“, taip pat labai aiškiai parodo, kam skirtas šis žaidimas.

Žaidimas, kurį žaisdamas trisdešimtmetis AŠ niekaip nesupras, kodėl lėktuvui pakilus iki galimybių ribos, t.y. nematomos sienos danguje, lėktuvas ima trankytis kaip musė į stiklą, ar kodėl siužetą perteikia kone statiški simlish kalba bendraujančių herojų kadrai su tekstiniais dialogais. Nemokantys skaityti – nieko nesupras, mokantys – nieko neskaitys.

Aš ne koks bosas - aš dinaminės aplinkos elementas, n00biau!

Aš ne koks bosas - aš dinaminės aplinkos elementas, n00biau!

Dešimtmetis AŠ gi klykautų, gėrėdamasis plačiomis lėktuvo modifikavimo ir dažymo galimybėmis, bei po pamokų intensyviai kovodamas dėl bendromis lėšomis nupirkto čipsų poko split-screen režime su klasės draugais.

Gyvenimas taip suprogramuotas, kad jame yra labai mažai dalykų, iš kurių neišaugama(asmeninė kaukolė – pirmas ir vienintelis atėjęs į galvą). Visi kiti – fragmentai mūsų gyvenime. „MySims SkyHeroes“ ir yra vienas tokių fragmentų – atlikite apklausą ir 99 iš 100 12+ amžiaus paauglių pažiūrės į jus stiklinėmis akimis(nuo GTA ar CS, o ne nuo to, apie ką jūs pagalvojote). 99 iš 100 vien žodis Sims žaidimo pavadinime sukels nepasitenkinimo drebulį. Nes dabar vaikai užauga greit, išmano viską ir nieko neklauso.

Kad ir kaip bebūtų, aš tikiuosi, kad atsiras vienas kitas atsakingas tėvas, kuris rinkdamas žaidimą atžalai žiūri reitingus ir žino, kad kokybiškų žaidimų iki 12 metų vaikams pasiūla yra maža ir žiaurios pasirinkimo akimirkos akistatoje vietoj kokios grubios alternatyvos pasirinks „kaip penki centai paprastą“ „MySims SkyHeroes“. Nes tai tarsi šių laikų „River Raid“.

Velnias, kaip aš dievinau „River Raid“.

P.

Komentarai

2 komentarai
  1. LightR 2010/10/27 Atsakyti
  2. Rokimusas 2010/10/27 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *