Lord Of The Rings Conquest — One game to fail them all

Iš naujausio Lord Of The Rings serijos žaidimo tikėjausi tikrai daug. Sakė bus atviras, epinis, next gen nuotykis… O realiai tai žaidimas šiaip sau.

Tikrai ne nuotaika daryti rimtą Lord of the Rings: Conquest žaidimo analizę, nes iš principo viskas kas jame yra… Yra blogai. Susidaro įspūdis, kad kažkada Pandemic sukūrė tokią daugiau ar mažiau veikiančią žaidimo versiją. Ją parodė EA, investuotojams, žurnalistams. Po to dar metus kūrė žaidimą. Tiksliau žaidimą paliko ramybėj, nes kažką tobulinti nuobodu. Jie paėmė Žiedų Valdovo trilogijos ekranizaciją ir visaip ją karpė kurdami vaizdo intarpus savo žaidimui. Reik pastebėti tai jie padarė gerai. Turint galvoje, kad tris filmus sukarpė ir perdarė taip, kad žaidėjai gauna du naujus. Pirmajame jie neša žiedą ir nugali Sauroną, antrajame parodoma kas būtų, jei Frodo žiedą pasiliktų sau.  Realiai aš su žaidimu praleidau nemažai laiko tik dėl to, kad dievinu Žiedų Valdovo filmą. Taip pat jo garso takelį. Net matydamas, kad žaidžiu neįtikėtinai prastą žaidimą negalėjau jam atsispirti. Nes žaidime skamba originalus garso takelis. Nes žaidime dažni vaizdo intarpai. Šis žaidimas tai unikalus pavyzdys to, kokiomis kalėmis mus paverčia kai kurie kūrėjai. Turiu galvoje Jackson‘ą. Jis pavertė mane savo kale. Pandemic tiesiog tuo naudojasi. Tiesa man nuo to nelengviau ir džiaugiuosi, kad protarpiais gebu atsispirti žiedo galiai ir pasakyti visiems… „Jūs privalote… Pasipriešinti… Žiedo… Traukai!“. O jei nepavyksta priešintis, dar syk pažiūrėkit filmą, paskaitykit knygą, pažaiskit strateginę ar MMO žaidimo versijas. Tik šiukštu nelieskite Conquest. Net jei esat suskiai piratai.


Dykuma, dykuma kokia tu plati. O toj dykumoj goblos ….

Go back to the shadow. You shall not pass!
Žaidimo eiga paremta paprastu bėgiojimu po vieną iš 8 lokacijų. Įvadiniai filmukai apibūdina aplinkybes kuriomis užvirė kova ir žaidėjas metamas į mūšio lauką. Jame pasirenkam vieną iš 4 klasių (magas, žvalgas, karys, lankininkas) ir pradedam kautynes. Eiga paprasta. Priešas spaudžia kažkokį tai checkpoint‘ą, mes turim jį laikyti arba atvirkščiai. Vieno žaidėjo režime DI valdo ordas priešų. Pandemic supratimu orda sudaro maždaug 10-20 kovinių vienetų, 15 iš kurių miršta vos pirstelėjus. Likę 5 nuolat užgulę blokavimo funkciją, tad arba žaidėjas naudoja blok laužymo kombinaciją (tokia yra lygiai viena) arba pralaimi. Ir visa tai didingose, tačiau visiškai nevykusiai atkurtose kino filmo aplinkose. Miniu kino filmą, nes EA turi licenciją kurti žaidimus pagal filmą ir neturi jokios teisės improvizuoti. Juokinga, bet taip jau susiklostė, kad teises į žaidimus pagal knygas turi kita kompanija. Tai štai. Stoviu aš prie Minas Tirito vartų kuriuos daužo siaubingas Saurono pajėgų taranas. Dar smūgis, vartai neatlaiko ir… Į vidų pasipila visi 6 goblinai… Waaaaaaaaaaaaghhh! Visi bėga vienodai, ginklą laiko vienodai, puola vienodai ir vienodai miršta man vos spustelėjus du mygtukus. Ekraną papuošia grėsmingas užrašas „Prepare for the Second Wave!“. Tada pagalvojau, kaip savo laiku nemėgau N3. Bet jis buvo mažiausiai 50 kartų geresnis už LOTRC vien dėl to, kad jame buvo 50 kartų daugiau priešų. Va tame žaidime Sauronas vienu kuokos pakėlimu galėtų švystelėti 50 Gondoriečių į orą. Šiame žaidime jų tiek paprasčiausiai nėra. Nepaisant to, kad ginti Minas Tirito susirinko visi. Režimas vienam žaidėjui prastas. Ko gero vienas prasčiausių jei jau žaisdamas lyginau jį su prastais žaidimais… kurie savo ruožtu nebeatrodo tokie jau ir prasti.


Šiais epiniais Next Gen laikais į Žiedų Valdovo skraiduolius galima tik va taip spoksoti. Jų valdyti niekas neleis.

Na, bet teisingumo dėlei prisiminsiu, kad žaidimas buvo pozicionuojamas kaip nuostabi pramoga tinkle. Hm… Vėlgi tos pačios 8 lokacijos. Tiesa žaidimo režimai įvairūs, pradedant standartiniu Deathmatch baigiant Capture the Flag Ring. Dėmesio. Epinėje batalijoje dėl viduržemio likimo susirems dvi masyvios armijos po… 8 karius kiekvienoje. Kiekvienas slasher tipo žaidimas, jei tik jis žaidžiamas tinkle, labiau už masines kovos scenas, grafika ar kitus elementus turėtų paisyti balanso. Pandemic‘ams greičiausiai tai naujiena, nes klasės visiškai nesubalansuotos ir sakyčiau nėra net ženklų, kad tai buvo mėginta daryti.
Karys. Jį muša visi kas netingi ir visaip kaip netingi, net ir tais atvejais jei jis priryjęs steroidų varinėja po žemėlapį įjungęs savo super duper ugnies kalaviją. Kodėl? Nes visos kitos klasės turi paprastutes Knockback savybes kuriomis išverčia iš klumpių bet kokį karį. Kad ir kokį super painų 8 mygtukų kombo anas bandytų gimdyt. Maža to. Žaidėjęs privertęs karį atlikti kombo yra pasmerktas beviltiškai stebėti kaip jį muša. Pradėjus kombo seką, jos sustabdyti pačiam neįmanoma. Neįmanoma pakeisti ir atakos krypties. Online priešai ne DI, ten žmonės. Jie nestovi vietoj ir nelaukia, jie šokinėja ir laksto. Jei tik karys galėtų pakeisti kombo atakos krypti… Nors kryptį. Jis gal ir turėtų šansų. Bet karys negali. Nedaryti kombo karys irgi negali, nes tada jį muša dar skaudžiau. Tai kada gi smagu žaisti su kariu? Kai bėgdamas netyčia aptinki gulintį priešą. Va tada tai smagumėlis! Gerų dalykų mokomės ne?


Minas Tirito vartai išlaužti. Apgailėtinas vaizdelis. Beje vienui vienas Gondoro pėstininkas šią ataką sustabdys. Jei tik sugebės išvengtis trolio.

Magas. Turi skydą pro kurį nepraskrenda jokios strėlės, bombos, kirviai ir panašūs reikalai. Gali gydytis. Gali šaudyti žaibais, ugnies kamuoliais, nuversti žemėn visus šalia esančius. Jei šalia stovi du susižaidę magai, visi kiti ilsisi. Nieko jiems nepadarysi. Bejėgiškai stebėsi kaip tave žudo ir viskas.
Lankininkas. Šaudo iš toli, lėtina ir degina priešus. Kas prieina arčiau gauna spyrį į dantis. Irgi neužmušama klasė, jei tik lankininkas ne per daug ambicingas. Bėgioji sau mūšio lauko pakraščiais ir kaip šakalas badai visiem į subines.
Žvalgas. Atseit gali kautis kaip karys. Bet negali. Atakos daro mažai žalos ir miršta jis greitai. Bet jis gali būti nematomas ir prisėlinęs iš nugaros užmušti bet ką vienu mygtuko paspaudimu. Bet ką! Tai jie tą ir daro.
Reziumė. 4 klasės. Kurią bepasirinktum, vis tiek turėsi būti padugne, ir arba nesivelti į mūšį, arba mušti gulinč
ius. Apie jokius įgūdžius ir patirties naudojimą čia negali būti kalbos.

Labai keista, bet žaisdamas online tu nieko negauni. Absoliučiai nieko. Nei ženkliukų, nei naujų ginklų, kombinacijų… Nieko. Kokia prasmė? Nežinau. Prieš 5-10 metų man toks klausimas nekiltų. Svarbu kad būtų įdomu. Tačiau dabar norisi kažko daugiau. Ypač turint galvoje tai, kad žaidimas pats savaime neįdomus. Šiaip rinkoj egzistuoja pavyzdžiai, t.y. neįdomūs žaidimai tapę populiariais tik gerai išvystyto socialinio online modelio dėka. Turiu galvoje, žaidimai kuriuose yra aiškiai apibrėžti ne kurios kūno dalies mato vienetai. Kiekvienas gali pasimatuoti ir kitiems parodyti. LOTRC negali net to.
Dar yra galimybė joti ant monstrų, t.y. valdyti Entą, Požemių Trolį, Mumakilą ar panašiai. Juos valdydamas paprastai užmuši visus sutiktus saviškius. Netyčia. Dėl nevykusio valdymo ir tragiškos kameros. Kai galų gale pasieki priešo pozicijas tave užmuša. Iškart. Nes viskas ką jie turi padaryti tai prieiti prie tavęs iš nugaros ir paspausti vieną mygtuką. Po to dar vieną. Ir viskas.


Gali joti raitas. Jodamas gali atlikti dvi atakas. Tikimybė, kad pavyks tai išmėginti online lygi 0.0001. Raitelius paprastai išmuša iš balnų svaidomais ar šaunamaisiais ginklais. O jei ir neišmuša… Pasukti arklį, sunkiau nei pačiam vienam pastumti ekskavatorių. Todėl tu joji, o tavo priešai žiovaudami traukiasi į šalį. Jodinėk. Negi gaila.

Grafika tragiška. Garsas, išskyrus garso takelį iš filmo, taip pat. Šiaip tai, man po kampanijos vienam žaidėjui reikėjo reabilituotis. Ten yra toks šlykštus rėksnys kuris nuolat rėkia ką reikia daryti. Pavyzdžiui „Protect the gates, men!“. Jis šią frazę nepailsdamas išrėkia 30 kartų per minutę greičiu ir taip įsiėda, kad norisi pasmaugti šalia gulintį ir tylintį šunį. Paskui aš jį (balsą) išjungiau. Bet kol žaidžiau žaidimą, jis vis tiek skambėjo galvoje. Dabar kai apie jį parašiau, vėl jį girdžiu… Shizzle.

Žodžiu viskas blogai.

Kaži. Ar tik nepasipils po savaitės kitos išskirtiniai pasiūlymai nusipirkti visą tai kas TURĖJO būti žaidime už papildomus dorelius?

Komentarai

9 komentarai
  1. Dovydas 2009/02/09 Atsakyti
  2. kaimynas 2009/02/09 Atsakyti
  3. artojelis 2009/02/09 Atsakyti
  4. Rokas 2009/02/09 Atsakyti
  5. kaimynas 2009/02/09 Atsakyti
  6. artojelis 2009/02/10 Atsakyti
  7. Kraugerys 2009/02/10 Atsakyti
  8. artojelis 2009/02/10 Atsakyti
  9. no0ne 2009/02/14 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *