Kaip ir planavom, pradedam sudarinėti kažką panašaus į žynyną, kuris tikiuosi augs ir plėsis. Tikslas paprastas, turėti info apie žmones dirbančius su žaidimais, vienoje vietoje. Patys vieni mes aišku toli nenueisim, tad jei dirbat su žaidimais ir turit ką papasakot apie save, savo komandą ar savo studiją — RAŠYKIT! Mes būsim daugiau nei laimingi paskelbti įrašą ir apie jus.
Kadangi mintį apie tokio žynyno sudarymą pakišo iš „Lucky Loot“ atkeliavęs laiškas, nuo jų ir pradėsim.
LUCKY LOOT STUDIOS
Apie: Įmonė įregistruota 2010–ųjų gruodžio mėnesį. Visi komandos nariai yra išeiviai iš UAB „Ivolgamus“. Nebuvom patenkinti ten esama padėtimi ir teko pasišalinti iš tos įmonės, kas patys išėjo, kas buvo priversti. Po kiek laiko kilo idėja prisijungti prie viso „iPhone“ žaidimų traukinio ir išmėginti savo jėgas. Pradėjom eksperimentuoti, bandėm žaisti su „Apple“ įrankiais. Po truputėlį programuodami vakarais po kito darbo, nusprendėm, kad laikas griebti jautį už ragų. Metėm savo laikinus darbus, išsinuomavom patalpas, pradėjom įmonės įkūrimo procesą, dirbom su pirmuoju savo žaidimu „King Rupert“.

King Rupert.
Komanda: Įmonėje pastoviai dirba trys žmonės. Du programuotojai ir dailininkas:
Direktorius / programuotojas — Arūnas Pangonis;
Programuotojas — Martynas Ligeika;
Dailininkas — Ramūnas Graželis;
Yra ir daugiau žmonių, kurie padeda mums, tačiau jų neminėsim.
Platformos: Kol kas kuriame žaidimus „Apple iOs“ platformoms. Netrukus planuojame perleisti savo žaidimus ir kitoms mobilioms platformoms: „Android“, „Symbian“.
Žanrai: Kol kas bandome įvairius žaidimų žanrus, eksperimentuojam. Planuojam išleisti vienodų žaidimų serijas.

AstroCrush.
Išleisti žaidimai: Turime vieną išleistą žaidimą — „King Rupert“ ir nemokamą jo versiją „King Rupert LITE“. Šiam žaidimui padarėme atnaujinimą į kurį idėjom ir lygių kūrimo įrankius. Kiti mūsų žaidimai dar kūrimo stadijoje. Šiuo metu ypač daug dėmesio skiriam žaidėjų komentarams, leidžiam atnaujinimus, taisom jei kas kam neįtiko.
Dirbtuvėse: Du nauji žaidimai:
„AstroCrush“ — kosminė šaudyklė. Žaidimas be pabaigos. Tiklas surinkti kuo daugiau taškų. Žaidimas išsiskirs įdomia grafika ir atsitiktinai generuojamais bosais.
„Drunk Bear“ — fizika paremtas galvosūkių žaidimas. Žaidėjas turės statyti tiltus ir padėti girtam lokiui nunešti tuščius butelius į supirktuvę.

Drunk Bear.
Kontaktinė informacija: Su mumis visada galima susisiekti el. paštu: hello@luckylootstudios.com.
Taip pat galite parašyti žinutę mūsų studijos puslapyje.
Lucky Loot Facebook’e | Lucky Loot Twitter | Lucky Loot Youtube
ŽAIDIMAI: King Rupert LITE | King Rupert | AstroCrush
Smagu! smagu, kad lietuvaichiai vis daugiau lenda i geimingo kurima (nors shiuo atveju matyt shi apstaba netinka, lucky loot studios liaudis ir priesh tai buvo ten:) – gal kiek gaila, kad orientuojasi i mobiliaja platforma – taip, ash suprantu kad shiais laikais trys prieteliai ish rusio padaryt hita praktishkai gali tiketis tik mobiliojoj platformoj, bet ash vis ish lietuvaichiu laukiu kazhko tokio, ka padare 2d boy ar number none. Bet vienaip ar kitaip sveikinam ir laukiam androido versiju – bandysim!
Kažkaip susiskamba su Lacalut:)) Visai suprantamas susidomėjimas pirmiausia mobiliąja platforma, nes ten kainos mažos ir didesnis stimulas pirkti, taip pat didelė casual auditorija, kuriai tinkami paprasti žaidimai.
Drunk Bear.. Keistokas „siužetas“. Padėt meškai priduot butelius, akd jis dar labiau prisigertų? Alkoholizmo propagavimas?:) Nors ir bandyčiau priimt tai su humoru, bet vis tiek netinkama atrodo.
@wr vistiek per rimtai žiūri. Drunk Bear todėl, kad jam reikia kuo lengvesnio tilto, nes jis lengvai gali parkristi. Nu galima „bear with drugs“ bet tada jau dar žiauriau :D. O šiaip, blemba per tokius kūrėjus užsinori kokio nors iOS device. Na but lauksiu, ir tikėsiuos, jog kai perkūrinės ant android, užteks ir slabnoko 600mhz proco :D
Smagu kad taip viskas vyksta. Tai puiku,tai gali buti pradzia didingesniu darbu tik reikia darbo,noro ir pastangu.