Leipzig Games Convention’08: Pirmas riebus pusdienis

Rytas. Kaip ir prognozavau, po nemigos nakties kelionėje, keltis numigus vos 7 valandas nebuvo labai sunku. Nusiprausėm, nusiskutom ir išbildėjom. Planavom spėti į EA Keynote pradžią, bet truputį pavėlavom. Sprendžiant iš to, kad ekrane sukosi bendras EA portfolio pristatymas, nieko labai svarbaus nepražiopsojom.

Šiek tiek siutom, kad EA pradėjo taip anksti, kita vertus tai garbinga pozicija, nes iš esmės gavosi taip, kad EA lyg ir neoficialiai atidarė Leipcigo Games Convention’ą. Antra vertus akivaizdu, kad miegalių į Leipcigą atvyko daug. Jei lygintume žiūrovų minias pas Activision (kurie savo keynote darė į dienos pabaigą) ir EA tai būtų akivaizdų, kad pas Activision norinčių buvo gerokai daugiau. Aišku, galima būtų teigti, kad Activision ir šiaip turi daugiau gerbėjų, bet tai būtų klaidinga nuostata. Bent jau Leipcige EA produkcijos line-up‘as atrodė tikrai galingiau.


Sustoti buvo būtina :)

Žodžiu po trumpo stabtelėjimo, prie plakačiuko, bėgte nubėgom į EA stendą ir pažiūrėjom ką spėjom. Tuo metu scenoje kaip tik ėmė keistis įvairiausių žaidimų prodiuseriai keliais trumpais sakiniais pristatantys savo žaidimą ir parodydami kokį nors video. Labiausiai įsiminė šie žaidimai:

Red Alert 3 — Buvo pristatyti žaidimo super herojai ir kinematografiniai intarpai. Su jais dirbo profesionali holivudo scenaristų, aktorių ir operatorių komanda. Šiaip viskas ten kičovai, kičovai atrodo, bet reikia pastebėti, kad Red Alert būtent taip ir turi atrodyt. Aktorių žvaigždynas (nu kad ir pablėsusių žvaigdžių) tikrai nustebino. Sakyčiau, nebūtų gėda su tokiais sukti filmą, ką jau čia ir bekalbėt apie žaidimą. Pavardinsiu tik tuos ką įsiminiau. Nors sprendžiant iš EA pristatymo, ne žvaigždės žaidime ne vaidina J.
Tim Curry vėl vaidina šlykštų rusą, Andrew Divoff turėtų būti pažystamas LOST fanams, Kelly Hu kaip supratau labai įžymi Azijoje, mums žinoma iš antrųjų Iksmenų. Jenny McCarthy įsiminiau nes sakė, kad ji buvo PlayBoy metų mergina, Ivana Milicevic iš Casino Royale, Jonathan Pryce iš „Pirates of the Caribbean“, J.K. Simmons žinomas iš Spider-Man ar kitų filmų, bet man jis visada liks naciu iš Ozo.
Vien dėl šitų cinematic cut-scenes bus smagu įveikti žaidimą, juolab, kad aktoriai bendraus su mumis ir kampanijos metu. Šiek tiek plačiau apie Red-Alert rašysiu į games.lt. Turėjom labai įdomų susitikimą su prodiuseriais. Kai bus aprašyta ten, čia atsiras linkai J.

NFS: Undercover — Įsiminė tuo, kad irgi rodė filmukus apie žaidimo video intarpus. Iškart po Keynote nuėjau į stendą pamėginti paties žaidimo. Susidariau neigiamą įspūdį. Kuo visa tai baigėsi aprašyta čia.

Rage — Parodė treilerį kurį pavadino in-game. Nežinau krapštytasi prie to treilerio po to kai jį nufilmavo ar ne, bet vietomis atrodė, kad jis gerokai modifikuotas. Nepaisant to, žaidimas irgi nesukėlė laukinių emocijų. Vairavimo dalis apskritai pasirodė nykesnė nei Motorstorme. Aišku daryti išvadas remiantis filmuku yra absoliutus ne lygis, bet… Na tiesiog, kažkoks ne Id-Softwariškas tai projektas. Nepaisant to, laukiu ir tikiu. Vis smalsiau nei Doom IV.

Warhammer On-Line: Age of Reckoning — Įsiminė tuo, kad scenoje buvo vykdantysis prodiuseris Džefas Hikmanas ir kurybos direktorius Polas Barnet. Nežinau ar jie taip susitarė, ar ekspromtu išėjo, bet Džefas buvo žiauriai nuobodus, tad Polui teko smarkiai ardytis scenoje, kad neužmigtume. Buvo juokingai. Po to buvo sutrumpinta šito treilerio versija.

Harry Potter and the Half-Blood Prince — Kažką rodė ir apie jį. Tuo metu su Jovaiša aktyviai aptarinėjom Red Alert aktores. My bad, nieko neatsimenu. Na gal tik išskyrus tai, kad su Wii tai bus visai smagus žaidimas.

Žodžiu scenoje iš esmės neįvyko nieko tokio, dėl ko vertėjo keltis. Mes negalėjome žinoti, kad taip bus, jau nekalbant apie tai, kad pas Activision buvo dar nuobodžiau.

Po EA intro, apsukom ratą aplink 3 Holą ir truputi paisbaisėjom. Nepaisant to, kad pirmoji parodos diena yra skirta tik spaudos ir verslo lankytojams, prie AAA kategorijos žaidimų formavosi baisiausios eilės. Nors šiaip žmonių spusties nebuvo. Trumpam stabtelėjau, kad įamžinti save žemiau esančioje nuotraukoje ir tuom patvirtinti kad svajonės pildosi.


Patalpinta bloge kai užsisvajojau.


Ir the dream came true.

Patraukėm link netoliese buvusio Warhammer stendo su viltimi jį išmėginti. Prie kompiuterių vietos buvo, tačiau realiai įvertinę kiek turim laiko nutarėm kol kas nemėginti žaisti. Vis dėl to priėjom arčiau, kad apžiūrėti personažo kūrimo langą ir UI. Hah… Viskas vokiškai. Ačiū ne. Tad aš, kaip ir jūs, nekantriai laukiu, kol NDA nužudymo proga, savo įrašų seriją pradės Žpat.


Gutten Tag… Sprechen zy doich?


Šitas atsakė Nicht ferštein

 

11:00 turėjom susitikimą su NCSoft, tad nutarėm grįžti prie EA stendo ir prasibrauti prie kokio žaidimo. Nuskilo, brautis nereikėjo. Radom niekieno nepastebėtą kampą su dviem X360 ant kurių sukosi NFS: Undercover. Na, bet apie jį minėjau jau anksčiau. Pamaigėm žaidimą geras 10 minučių ir pajudėjom verslo centro link, kur buvo numatytas susitikimas. Pakeliui bandėm stebėti ir dėmėtis vietas kur norėsim grįžti. Tuščias ramsas. Aplink triukšmas, mergos, spalvos, mergos, žaidimai, mergos, geri žaidimai, mergos ir visi tik kviečia, tik šaukia. Ir visur mergos. Ir visur norisi. Ir vien dėl to niekur nueit neįmanoma. Jau žinau ko nedarysiu nuvažiavęs ten kitais metais.


Vienas laukiamiausių mano žaidimų — Buzz for PS3. Kai prisiminiau, kad noriu jį pabandyt, jau nebesigavo. Nieko, jei ne iki kalėdų, tai per jas tikrai šitą turėsiu.

Pas NCSoft ėjom klausytis apie jų naują projektą AION. Visiem trim buvo truputi gėda. Nei vienas mūsų nejaučia jokių simpatijų šios kompanijos MMO žaidimams, atitinkamai mūsų supratimas apie juos irgi belekoks. Žinom, kad nemėgstam Lineage ir žinom kodėl. Va ir visa istorija. O dar blacknemo, blemba, mus palydėjo vilkėdamas World Of Warcraft maikę. Žodžiu. Užėjom. Pasitiko, pasiūlė kavos ir dar debesį visko, ko atsisakėm, nes kaip minėjau buvo sutrikę. Po gerų penkių minučių mus pakvietė užeiti ir pradėjo žaidimo prezentaciją. Įspūdžiai apie žaidimą tik geri, nuomonė apie projektą gerėjo su kiekviena minute. Jau po 10 minučių pokalbio supratau, kad randam bendra kalbą ir suprantam vieni kitus, nes iš esmės tai kalbam apie žaidimus kokie man patinka. Nežinia ar jis toks ir bus kai išeis, bet apie pirmuosius įspūdžius plačiau galite perskaityti čia. Ten pat rasite ir kelis video. Blogiausia tai, kad iš esmės susitikimui turėjom grubiai apie 20 minučių. Jos baigėsi gerokai anksčiau, nei baigėsi mūsų klausimai. Bet šiaip šioje parodoje visur ir viskas griežtai. Bet kokių klausimų neužduosi, o jei uždavinėsi tik gaiši savo laiką. Papildomų minučių pokalbiui irgi sunkiai, nes visur eilės o pranešėjai irgi, tai kavos, tai valgyt užsimano. Frazę „We don‘t talk about that, just yet“ parodoj girdėjau turbūt daugiau kartų nei žodį „Hi“ ar „Hello“. Kai važiuosiu kitą kartą, žinosiu ką reikia daryt.


Stendo į kuriuos norėjosi, bet neėjom, nes gailėjom laiko pvz. Tokių irgi buvo nemažai.

Iš NCSoft prezentacijos patraukėm atgal į salę nr. 3. Nutarėm baigti sukti ratus apie EA stendą, bet užstrigom pas Ubisoft. Per kažkieno petį pažiūrėjom kaip žaidžiamas Far Cry 2 ir Tom Clancy‘s HAWX. Abu atrodo smagiai. HAWX labai panašus į Warhawk, todėl tikrai bus įdomu išbandyt. Bet kuriuo atveju, eilėse prie „pabandymo“ nutarėm nestovėt, nes nieko labai stulbinančio nepamatėm. O štai Soul Calibur IV išbandėm. Na nusivyliau. Kažkaip man jis tiek vizualiai, tiek pačio žaidžiamumo prasme pasirodė gerokai prastesnis nei Soul Calibur II. Antra vertus iš muštynių serijos Soul Calibur yra vienas sudėtingesnių, ten malonumą pajauti ne iš karto, bet tik gerokai įgudęs.

Juokingiausia buvo tai, kad įėjimas į Ubisoft erdvę kurioje demonstruojami visi aukščiau minėti žaidimai, labiau priminė sex-shop‘ą nei patalpas žaidimui. Gal todėl ten visi ir subėgo J.

Kol kalėm Soul Calibur IV, Blackenmo su Ričardu kažkur dingo, tai likom su Jovaiša dviese. Iki Activision pranešimo buvo dar likę daugiau nei pusantros valandos, tai nutarėm nueiti į Rockband stendą. Ten buvo scena ir pora budelių treniruotėms. Kai atėjom, ant scenos grojo kažkokios vokiečių TV atstovas (gitara dešinėj) ir stendo personalas. Galvojom įsiprašysim į tą būdą, ir truputi pagrajinsim, kad stresą sumažint. Juolab, kad Jovaiša Rockband’o dar nė nebandęs.

Paaiškėjo, kad grojantiems ant scenos ir sugrojantiems iki galo išduodami marškinėliai. Aišku jų norėjosi, tad pasiprašėm iš karto ten. Laiko „for practice“ paprasčiausiai nebuvo, o kadangi prie scenos be mūsų buvo dar trys vyriokai, tai nutarėm, kad baisu nebus.
Vis dėlto kol tinkinom žaidimą ir rinkomės dainą, prisirinko žmonių. Ir jų buvo daugokai. Velniai žino iš kur įsimetė scenos baimė, ir pamačiau kaip dreba rankose laikomi pagaliukai. Bet sugrojom. Laimėjom po T-Shirt‘ą (Matomas nuotraukoj anam įraše, baltas su RockBand logo). Tai ko gero buvo džiugiausia pirmo pusdienio dalis, po kurios nutarėm nueiti chaliavnų pietų. Juos davė tik pirmą dieną, tai nuodėmė buvo praleist J.

Komentarai

10 komentarai/-as/-ų
  1. Originalas 2008/08/28 Atsakyti
  2. MekDrop 2008/08/29 Atsakyti
  3. Eomes 2008/08/29 Atsakyti
  4. artojelis 2008/08/29 Atsakyti
  5. no0ne 2008/08/29 Atsakyti
  6. no0ne 2008/08/29 Atsakyti
  7. Originalas 2008/08/29 Atsakyti
  8. ZZ1 2008/08/29 Atsakyti
  9. ZeaLot 2008/08/29 Atsakyti
  10. Andrius 2008/08/31 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *