Kodėl aš nežaisiu Warhammer Online

Warhammer Online vienas laukiamiausių šių besibaigiančių metų žaidimų. Na tikriausiai pats laukiamiausias (WotLK čia traktuoju kaip praplėtimą) ir sukeliantis didžiausią šaršalą. Tiesa šiai ypatingai dienai, kuri išauš rytoj, ir kuri pažymės oficialų kūjo startą, dar daugiau aštrumo priduoda karštas žanro lyderio World of Warcraft alsavimas.

war1
Kraunantis zonoms, pateikiami išsamūs zonų aprašai ir pateikiami patarimai

Būtent World of Warcraft yra pagrindinė priežastis, dėl kurios aš nežaisiu Warhammer’io, neignoruojant fakto, kad teko susipažinti su juo beta stadijoje. Nemanykite, kad World of Warcraft Ličų karalius bus toks geras – NE. Esminė priežastis, kuri skatintų mane ieškoti pamainos Wow’ui būtų revoliuciniai žanro sprendimai. Tai yra – nebūtų žaidžiama Blizzardų žaidimo – paimam tai kas yra dabar, išgryniname, nušlifuojame, pridedame malonių smulkmenų ir pateikiame publikai, apkabinę marketinginiais spagečiais ir pakankamai geru servisu.

Mythic nenukrypsta nuo Blizzard kelio. Prieš pradėdami putotis, wait and read a bit.

Įsijungęs WAR ir pradėjęs žaisti savo pirmu veikėju, nepajutau jokių tranzito iš WoW sunkumų – t.y. Warhammer valdymas, panelių išdėstymas, jų pobūdis ir net klaviatūros shortcutai kone identiški WoW. Pirmieji maloniai nustebinę skirtumai – priėmus užduotį, jos vykdymo vieta suprantamai pažymima zonos žemėlapyje – tai šaunus patobulinimas, kurį WoW pasaulyje galima įvykdyti tik keletos Addon’ų pagalba.

war2
Warhammer konfliktų žemėlapis sudalintas į griežtas dalis. Labai techniškas ir griežtas.

Warhammer kova (PVP PVE) – su kompiuterio valdomais priešais ir su kitais žaidėjais yra lėtesnė nei World of Warcraft. Jos dinamika lėtesnė, palieka daugiau laiko puolimo ir kontrpuolimo taktikai apspręsti. Tai sušvelnina klasių balanso problemas ir pamalonina greito ir brutalaus veiksmo nemegėjus.

Warhammer bando spręsti WoW’e esančias grupių surinkimo problemas. Sunkesnių kvestų įveikimui reikia didesnių pajėgų ir Warhammeris visą biurokratiją su grupės surinkimui išsprendžia viešaisiais kvestais. Tai įdomus ir sakyčiau visai patogus bei casualams priimtinas sprendimas. Tiesiog būk viešojo kvesto zonoje ir automatiškai junkis prie kolegų bei vykdydamas iškeltus uždavinius užsitarnauk šansą sudalyvauti loot’o loterijoje.

war3
Uždaroje betoje buvo liūdnoka. Ar dėl laiko skirtumų ar dėl kitų priežasčių.

Grafinė aplinka Warhammeryje niūri. Bet ji ir turi tokia būti, nes alsuoja karu. Realistiškumo lygis aukštesnis nei World of Warcraft, bet nusileidžia azijietiško tipo MMO realistiškumui. Warhammeris natūraliai atsiduoda viduramžiais. Tikraisiais purvinaisiais ir žiauriaisiais viduramžiais.

Visa Warhammerio pasaulio istorija yra kaupiama vienoje knygoje, kurios skirtingos dalys atrakinamos tirinėjant pasaulį – kalbant su žmonėmis ir pan. Jei atvirai, nelabai supratau šios knygos (Tome of Knowledge) paskirties.

Kiekvienoje zonoje bet kada galima pasijungti į PvP konfliktą. Jo metu išlyginami lygio skirtumai, tačiau įrangos skirtumai išlieka, ir taip išlieka aukštesnio lygio žaidėjų pranašumas.

war4
Imperijos sostinė.

Man Warhammer – tik pagerintas dabartinis mainstream MMORPG modelis, su kolosaliomis PvP galimybėmis. Tai yra seni dalykai atkartoti kitaip, su smulkiomis modifikacijomis ir patobulinimais. Warhammer Online nebus World of Warcraft killeris, nes skaudžiai smogti WoW gali tik revoliucija – naujas požiūris, galbūt kita žaidimo aplinka ar kito laikmečio lore. Nors rinkoje sėkmingai laikosi ir originalūs City of Heroes ar EVE, didžiosios kompanijos nėra linkusios smarkiai investuoti į kitokius dalykus. Sėkmingo MMO formulė – populiarus ir žinomas ‘lore’, paprasta ir aiški vartotojo sąsaja bei greitai įsisavinamas žaidimo procesas. Pats projektas turi būti kokybiškas ir išbaigtas. Ir jį reikia reklamuoti per teliką:)

Aš nežaisiu Warhammer Online, nes tai nėra šviežias vėjo gūsis rinkoje. Tai yra tik gerai žinomos temos improvizacija. Nebloga improvizacija. Aš sutinku, kad Warhammer fanams Karo kūjis ONLINE yra geriausia kas galėjo nutikti, ir aš suprantu, kad jie patirs begalę džiaugsmo žaisdami šį žaidimą. Man gi kaip casual’ui, kuris neturi išankstinio lore supratimo ir žinių, Warhammer atrodo kaip pernelyg didelių pastangų ir investicijų reikalaujantis produktas su vėlesne nei norisi grąža, senus dalykus pervadinantis kitaip.

Iš Warhammer Online aš tikėjausi daugiau. Nesakykite, kad pulti pilis ir dalyvauti didinguose mūšiuose yra taip gerai ir taip nauja – aš dalinai sutinku. Bet aš noriu pokyčių ir kitokio jausmo jau nuo 1 lvl, nuo pat veikėjo sukūrimo lango, o Warhammer to padaryti nesugeba. Todėl aš pasuoju.

*Autoriaus nuomonė gali nesutapti su jūsų nuomone. Tai priklauso nuo asmeninio skonio ir poreikių. Ir jei jūs manote kad Warhammer yra super žaidimas, aš jums neprieštarauju, tai jūsų nuomonė.

ŽPat.

Komentarai

10 komentarai/-as/-ų
  1. Dreamnuker 2008/09/17 Atsakyti
  2. Anonimas 2008/09/17 Atsakyti
  3. Anonimas 2008/09/17 Atsakyti
  4. WarCrafteris2 2008/09/17 Atsakyti
  5. Dario 2008/09/21 Atsakyti
  6. Anonimas 2008/10/06 Atsakyti
  7. Powaz 2008/12/18 Atsakyti
  8. Regentas 2009/02/01 Atsakyti
  9. Griautis 2009/03/14 Atsakyti
  10. Dreamnuker 2008/09/17 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *