Ką aš pagalvojau žaisdamas Enemy Front (bet nepagalvojo Rock Paper Shotgun).

Rock Paper Shotgun buvo paskelbtas straipsnelis, kuriame autorius išdėstė 50 iš 5000 žaidžiant Enemy Front kilusių minčių. Arba mes žaidėm skirtingus žaidimus, arba mano mintys yra absoliučiai originalios.

Aš esu snaiperių alfa ir omega

Aš esu snaiperių alfa ir omega

  1. Varšuvos sukilimas Varšuvos sukilimu, bet kodėl veikėjas visai (o ne pusiau) lenku negalėjo būt? B.J. Blazkowitz jau keturis žaidimus apturėjo, o Robert Hawkings niekas neatsimins.
  2. Kadangi žaidimas visai nemotyvuoja žaisti slapčiomis, pradiniai lygiai atrodo labai tuščiai, nes beveik visus vokiečius pirmame susišaudyme išguldai.
  3. Dažnai šaipomasi iš sveikatos regeneracijos sistemos ir paraudonuojančių ekranų, bet Enemy Front ir čia gali susimaut. Labai sunku pasakyt, kaip arti mirties yra žaidėjas, tad ir žaist kebloka.
  4. Sprendžiant iš atatrankos ir garso, šoviniai vietoje parako naudoja aplinką tausojančius katiniukų pirstelėjimus ir kilnius norus. Vienintelis smagiai besijaučiantis ginklas yra žymusis savadarbis lenkų SMG.
  5. Permatomas siluetas, žymintis vietas, kur galima padėti sprogmenis, egzistavo dar pirmam Call of Duty ar Project I.G.I., bet Enemy Front sugebėjo ir tai sumaut.

    Derptastiška.

    Derptastiška.

  6. Artimos kovos animacijos yra labai žiaurios ir, viena vertus, geriau atliktos nei Call of Duty: Ghosts, kita vertus, vis tiek per sieną gali clippint nacį bebadydamas.
  7. Yra funkcija nešioti lavonus, bet be poreikio slapukauti ir turint minty lavonų įpročius išnykti it dūmams neblaškomiems vėjo, to daryti visai nebūtina.
  8. Jei labai nuoširdžiai pasistengsi, gali prie nacio prilįsti taip arti, kad šis pradės QTE seką, kurios metu turėsi apsisaugot nuo peilio ir jį patį nudurt. Jei labai pasistengsi. Natūraliom salygom man tai niekad neįvyko.
  9. Žaidimas labai prastai perteikia informaciją apie tai, kas ir iš kur į tave šaudo. Suderinus su sveikatos būklės demonstravimo keblumais, atviresni lygiai kiek erzina.
  10. „Paslaptys“ šiame žaidime tai tie patys surenkami dalykai, kaip ir visuose nuobodžiuose FPS žaidimuose. Visiškai ne tas pats, kaip Return to the Castle Wolfenstein.

    "Operacija Silent Hill" yra vienas tų pamirštų karo epizodų

    „Operacija Silent Hill“ yra vienas tų pamirštų karo epizodų

  11. Net žaidžaint normaliu sudėtingumo lygiu, kartais pasitaikys atvejų, kai nacis trijų žingsniu atstumu paleis į tave visą SMG apkaba, bet nieko nepasieks. Kita vertus, trijų žingsnių atstumas yra pats parankiausias tau.
  12. Nors kalba ir daug natūralesnė nei, tarkim, rusiškuose žaidimuose, vis tiek pasitaiko pakankamai juokingų ir keistų gramatikos klaidų.
  13. „Achieved with CryEngine“ reiškia tai, kad prancūzaitė partizanė atrodo lyg kas ant moliūgo veidą būtų užpaišęs (niekad nemirksi), o kalbantys lenkai patiria patį keisčiausią motion blur.
  14. Vienu metu Richard Hawkings susprogdino tiltą, kuriuo šarvuotas traukinys važiavo į akmenimis užvirtusį tunelį. Toks nuostabus lygių dizainas dar kartais pasaldinamas geriausiomis krūtinės aukščio sienelėmis.
  15. Žaidimas visokeriopai išnaudoja turbūt Max Payne atsiradusią ir Sniper Elite išgarsintą snaiperio kulkos sekimą. Tik tiek, kad Sniper Elite parodo, kokius vidinius organus tas šūvis pažeidžia, o čia net neaišku, kas verčia šį režimą įsijungti.

    Karta pašoviau kulkosvaidininką dar neatsiradus jį saugojantiems smėlio maišams

    Karta pašoviau kulkosvaidininką dar neatsiradus jį saugojantiems smėlio maišams

  16. Kartais norint sunaikinti Panzer III užtenka dviejų granatų, o kartais būtinai reikia rasti dinamito ryšulėlius. Pastaruoju atveju nuo granatų tankas tik komiškai krūpčios vietoje.
  17. Galvotum, kad tai išmokom žaisdami Homefront, bet, pasirodo, ne: labai sunku perteikti, kad čia va sunki ir tragiškai partizanų kova, tai pagrindinis veikėjas yra sveikatą regeneruojantis, nacius tuntais vienas šienaujantis žurnalistas.
  18. Richard Hawkings savo karinius įgudžius aiškina dalyvavimu Ispanijos pilietiniame kare. Ten turbūt su pistoletu šaudė „Kondoro“ eskadrono bombonešius.
  19. Enemy Front labai myli Call of Duty ir Doorfighter stiliaus įsiveržimus pro duris. Kokioje 80% parverti tiesiai už durį stovėjusį vokietį.
  20. Gali mėtyt granatas, molotovo kokteilius ir, jei suskystėjo smegenys ir nusprendei slapukauti, akmenis. Nei vienas iš tų dalykų nėra malonus.
  21. Tavo veikėjas turi žurnalą, kuriame yra lygio žemėlapis ir misijos tikslai. Tai yra visiškai nenaudingas dalykas, nes turime radarą, o ekrane pastoviai mirga rodyklytės, vedančios prie tikslo.
  22. Žaidime, kuris taip didžiuojasi, kad atkreipė dėmesį į Varšuvos sukilimą, per penkias valandas dar negirdėjau nei vienos lenkiškos frazės.

    Kraunant lygius rodomos sustingę panoraminės vinjetės yra gražiausias dalykas žaidime.

    Kraunant lygius rodomos slenkančios panoraminės vinjetės yra gražiausias dalykas žaidime.

Taigi, o ką žaisdami Enemy Front pagalvojote jūs?

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *