Interviu: Xenonaut‘o auginimas iš turimo DNR.

Kai 2K pristatė XCOM, aš sakiau, kad projektas naudingas visiems. Net ir tiems kas jo nekenčia, nes ilgisi senojo gerojo UFO. AAA šaudyklės anonsas sukūrė labai daug pozityvaus fono kitam, indie projektui — „Xenonauts“. Jį kurianti „Goldhawk Interactive“ komanda, šiai dienai atrodo kaip bio inžinieriai mėginantys atkurti greyman‘ą, tam naudodami tik 51 zonoj saugoto ateivio DNR. Smagiausia, kad prie atkūrimo proceso galim prisidėti visi.

„Goldhawk Interactive“ — nedidelė entuziastų grupė nuo 2009 vasaros vystanti „Xenonauts“ projektą. Yra daug jo apibūdinimų, kurių tarpe ir populiarusis „re-imagening“, bet realiai procesas labiau panašus į klonavimą pagal „jei veikia — netaisyk“ filosofiją. Ir tai yra gerai, nes kaip mes puikiai žinom, bandymų taisyti ir atnaujinti jau buvo. Ir visi jie buvo beviltiški.

Tarptautinė, iš Londono valdoma, komanda pora metų projektą finansavo savo darbu ir pinigais, o nesenai paskelbė ir „Pre–Order“ kampaniją su razina.

phoca_thumb_l_airequip3 (560x350)

Ryškiai ir užtikrintai internetuose „Xenonauts“ sužibo prieš metus, būtent XCOM anonso momentu, dažniausiai „bet palaukite, tai dar ne viskas“ principu. Šiandien, apie juos jau rašo IGN, o buržujai iš „PC Gamer“ net gavo patestuoti antžemines batalijas.

„Xenonauts“ išlaikys visus kertinius originaliojo žaidimo parametrus, tame tarpe ir XCOM epochai būdingą grafinį minimalizmą, 2D aplinkas ir visą bazinę mechaniką. Veiksmas bus padalintas į 2 (realiai 3) pagrindines fazes, dvejose aplinkose. „Geoscape“ režimas iš esmės skirtas strateginiam planavimui, plėtrai ir ateivių judėjimo stebėjimui. Taip pat, per „Geoscape“ bus pasiekiama bazių vadyba, karių treniravimas, valdymas, prekyba, ryšiai su visuomene, mokslinis centras ir t.t. Taktiniame žemėlapyje vyks kautynės su kosmoso agresoriais, savo karius valdant taktiniame, ėjimais grystame režime.

Šiai dienai kūrėjai turi veikiantį (ir kai kuriems žaidėjams jau prieinamą „Geoscape“) modulį ir vekiančias antžemines kautynes, kurias ir bandė „PC Gamer“. Ksenonautai oficialiai žengia į ilgą, labai ilgą, bet finišo tiesiąją. Šiuo metu vyksta „Geoscape“ ir kautynių modelių sujungimas į vieną daiktą. Taip pat iš pagrindų perkuriamas oro kautynių modulis, kuris ketina tapti viena ryškiausių žaidimo naujovių.

phoca_thumb_l_chinook (560x373)

Daugiau apie žaidimo būklę galite pasiskaityti oficialiame projekto puslapyje, kuris gan sąžiningai ir patraukliai atnaujinamas.

Kas mane neramino, tai komandos požiūris į kai kuriuos žaidimo elementus. Aš taip noriu „Xenonaut‘ų“, kad mano lūkesčiai auga ne dienom, o valandom. Tad sutaręs su projekto vadovu Chris‘u England (ir kaip jie gauna tokias awesome pavardes!?) dėl interviu, klausimus mėginau paruošti taip, kad bent jau tie dalykai apie kuriuos nuolat fantazuoju būtų aiškūs.

Komentarai

2 komentarai/-as/-ų
  1. Xanthus 2011/05/27 Atsakyti
  2. Artojas 2011/05/28 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *