Human Fall Flat – lietuvių sukurti galvosūkiai

Human Fall Flat tai dar vienas lietuvių sukurtas žaidimas, kuris siekia užkariauti platųjį pasaulį. Na, kol kas dar tik juda to link… Human Fall Flat kol kas yra prototipo stadijoje ir jo kūrėjai No Brakes Games maloniai sutiko juo pasidalinti su mumis. Kol kas žaidimas laukia žalios šviesos Steam Greenlight platformoje ir po vienos žaidimo sesijos galime užtikrintai pasakyti, jog neabejojame, kad tos šviesos jis tikrai sulauks.

human fall flat

O dabar apie patį žaidimą. Human Fall Flat yra trečiojo asmens galvosūkių žaidimas, kuriame mes valdome į spanų pasaulį įstrigusį plastelininį žmogeliuką. Mūsų tikslas paprastas – išspręsti galvosūkius ir taip žengti vis toliau ir toliau (arba kaip pavaizduota žaidime, kristi vis žemiau ir žemiau). Lygiai čia pateikti lyg savotiškos salos danguje. Išsprendus lygį krentame žemiau ir patenkame į visai kitokią aplinką, kuri kaskart mums pateikia vis naują ir naują galvosūkį. Mirties žaidime taip pat nėra. Jei per apdairumą ir nukrisime nuo mūsų galvosūkio krašto, po trumpo „aaaaa!“ ir negrabaus ragdoll fizikomis paremto susidūrimo su žeme, atsirasime tame pačiame lygyje, iš kurio „netyčia“ išėjome. Ir taip tęsis tol, kol jį įveiksime iki galo. Šis sprendimas, be abejonės, nusipelnė pagyrimo, nes taip į Human Fall Flat pasaulį atkeliauja kiek kitoks žaidimo stilius. Pabodus spręsti žaidimo kūrėjų mums parengtus galvosūkius, galėsime susigalvoti savo pramogų, nesibaimindami dėl pasėkmių, kurios kaip nors galėtų įtakoti žaidimo progresiją.

Žaidimas valdomas gana paprastu principu – be vaikščiojimo mygtukų ar analoginės svirtelės (kas kam patogiau) turime du mygtukus, kurių kiekvienas susietas su mūsų svirduliuojančio veikėjo rankomis. Spustelime mygtuką ir ranka sugriebia tai, ką tuo metu galima sugriebti – plytą, kėdę, suoliuką, traukinio vagoną ar net sieną. No Brakes Games galime pagirti, kad naudodamiesi šia paprasta mechanika jie nepatingėjo pasukti galvos ir sukurti tikrai didelio kiekio orginalių galvosūkių. Netgi prisipažinsime, kad keletas jų išmušė mus iš vėžių, tačiau pagaliau (arba visai netyčia) radus lygio sprendimo metodą, veidą papuošdavo plati šypsena, o mintyse pagirdavome No Brakes Games vyrukus – „nu tikrai gerai sugalvojo“.

human fall flat 2

Kūrėjai tikina, kad Human Fall Flat išlaisvins kiekvieno jį išdrįsusio pamėginti žaidėjo vaizduotę. Su tuo sunku ginčytis, ypač po to, kai patys įsitikinome, kad žaidimas neturi vieno konkretaus būdo kaip jį galime įveikti. Kone kiekvienas iššūkis žaidime gali būti įgyvendinamas keliais skirtingais būdais. Reikia persikelti per prarają? Galime mėginti įsibėgėti ir ją peršokti, įsilipus į konteinerį, kuris sparčiai rieda link mūsų pagaminto tramplyno. Jei murkdymasis konteneriuose ne jums, galite savo kibiomis rankomis prisikabinti prie virvės ir per bedugnę persikelti tarzano stiliumi. Žodžiu – laisvė veikti kaip tik mums patinka.

Verta paminėti, kad Human Fall Flat žaidimas nepaliks jokio įspūdžio ieškantiems istorijos, tačiau kūrėjai į tokius žaidėjus ir netaiko. Žaidime gausų funkcijų, kurios patiks visiems, mėgstantiems sukti Let’s Play vaizdelius, tačiau tai viskas. Human Fall Flat dabartinėje savo stadijoje turi nedaug išliekamosios vertės, o tai nuo žaidimo gali nubaidyti ne vieną. Pasilinksminsime valandėlę, išspręsime kelis galvosūkius ir galiausiai, išjungę žaidimą, greičiausiai prie jo nebesugrįšime. Tačiau to neverta išsigąsti – tai velnioniškai geras lietuvių (beveik) sukurtas žaidimas. Palaikykite – jie to nusipelnė!

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *