Heroes of Newerth papildė nemokamų MMO šeimyną

Šiandien vargu ar kas nors stebisi sužinojęs apie MMO žaidimų keičiamus distribucijos modelius, žaidimo virsmas nemokamu greičiau priimamas kaip dėsningumas. Šį kartą azijietiškam išradimui nusilenkė vienas iš populiariausių MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) atstovų – Heroes of Newerth.

Stebėtis nėra kuo, kadaise tuščia niša ėmė sparčiai pildytis – originalumo nestokojantys Bloodlines Champions, savotiškai savotiškas LOCO, Valve anonsuotoji DOTA 2, prieš kelias dienas į betą fazę įėjęs Realm of the Titans ir t.t. Negana to, pagrindinis HoN konkurentas – League of Legends vos prieš tris dienas paskelbė stulbinančią savo populiarumo statistiką. Todėl, gavęs pranešimą apie HoN kapituliaciją nei kiek nenusistebėjau.

Turint omenyje MOBA žaidimų specifiką, tokių kuriozų su padalijimais į „mokius ir nemokius“ vartotojus, kaip kad Lord of the Rings Online ar Conan Online atvejais, laukti netenka. Anksčiau žaidę vartotojai gauna specifinę prieigą, leidžiančią išbandyti naujus didvyrius anksčiau už naujokus. Tą patį, beje, galės daryt ir panorėję pakloti porą dolerių vardan žaidimo tobulėjimo. Kiti apribojimai, o tiksliau apribojimas – negalėjimas žaisti pilnu pajėgumu nepasiekus 5 lygio – laikina smulkmena, padėsianti apsisaugoti nuo užsukusių smalsuolių masių.

Greičiausiai projekto laukia pašėlęs League of Legends vijimosi etapas, o ten ką gali žinoti; galbūt dark fantasy setting‘as, griežta bendruomenės kontrolė (jau pažadėta) padės žaidimui atgimti kiek pasikeitusioje formoje.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *