Halo Reach | Pirmas žvilgsnis

Na ką, po ilgos ir tuščios, geimingo prasme, vasaros vėl prasideda derlingas ruduo. „Halo Reach“, pirmas jo vaisius (Mafijos neskaičiuoju:). Kaip visada prieš first look’ą – maža apologija – ne, aš neesu Halo fanas, pavyzdžiui „Halo ODST“, net nepatiko ir nuvylė, todėl „Halo Reach“ nei labai laukiau, nei dėjau daug vilčių. Tiesa antakį pakėlęs žiūrėjau Comic-Con’e vykusį „Halo“ kūrėjų klausimų – atsakymų vakarėlį. Tai štai pasirodo „Halo“ visata yra kuriama begalės SF ir komiksų rašytojų, aišku reiktų paminėti, kad „Halo“ visata susideda ne tik iš žaidimų, bet kaip dabar yra populiaru ir iš knygų, komiksų ir man rodos net kažkokio anime? (Tep. Yra toks. Ir apskritai dar žaidžiant pirmą dalį buvo akivaizdu, kad po Halo visata yra pakišta sočiai lore‘o, mane visada griebė biesas, kad normalūs žmonės to nemato — Artojaus past.).

Kaip ten bebūtų kuo „Halo Reach“ gali pasigirt, tai scenarijumi. Turbūt dar nežaidžiau žaidimo, kuri būtų kurtas ne „Blizzard“, ar japonų, kuriame būtų tokio ilgio cinematics’ai, kurie vaizdo tikrai negadina, o netgi man, kaip SF mylėtojui, duoda tokį papildoma „uber awesome“ jausmą, lyg žiūrėtum gerą Sci-Fi filmą.. hm, sugalvojau, kad matyt žaidžiau žaidimų, turėjusių ir ilgesnių cinematics’ų – gerai pasakykim taip, retas fps’as turi tokį kiekį gerų cinematics’ų:).

screen3_large

„Halo Reach“ vėl leidžia mums žaist už spartiečius, ne, ne tuos kurie spardo Kserkso pasiuntinius į patogiai šalimais buvusius šulinius, o tuos, kurie 25 šimtmetyje gins žmonija nuo įvairaus plauko šlykštynių. „Reach“ veiksmas vyksta šiek tiek prieš patį pirmą „Halo“, (kas yra šiek tiek keista, apie keistumus pakalbėsiu vėliau:) 2552 metais Pakto, ar susivienijimo, ar tiesiog Covenant laivai užpuola žmonių koloniją Reach planetą. Ir epinis veiksmas prasideda. Epinis veiksmas nėra tik tušti žodžiai, matyt pirmą kart gyvenime dėl durnos klaidos (pasirodo Halo automatiškai neišsaugo tavęs, praėjęs keletą lygių ir tiesiog išjungęs konsolę įsijungęs ją vėl nustebsi pamatęs, kad teks pradėti viską iš naujo:) patyriau visišką ekstazę žaisdamas. Norėdamas kuo greičiau prabėgt pirmus du lygius, aš tiesiog bėgau ir šaudžiau, be skrupulų, slėpynių, ar „tycharinimų“. Iššaudęs visas savo automato kultas, aš pagriebiau šlykštynės ateivio numestą blasterį, kai jis mano rankose perkaito, aš išsitraukiau savo pistoletą, o kai jo apkaba baigėsi paskutinį išperą aš nusmeigiau su peiliu ir tik tada apsižvalgiau aplinkui, kad aplink mane guli laukas negyvų ateivių kūnų, kuriame pradeda leistis transporteris. Tik įlipęs į transporterį padėjau pultą ant žemės, kad nusivalyt į kelnes prakaitą nuo delnų. Tada išleidęs gilų atodūsį, kinkuodamas galvą garsiai sau pasakiau „naaaajs“. „Halo Reach“ nėra šiaip fps’as, tai „ūber-awesome-omg-naaaaajs fps’as“ su įtraukiančia istorija ir keliom tonom distiliuoto smagumo. Aš nekalbu apie multiplayerį, kuris matyt irgi turėtų būt smagus, bet man jis nerūpi, aš kalbu apie gerą istoriją, pribloškiančius ir fantasto širdį kutenančius cinematics’us ir gryna veiksmą.

screen6_large

Matyt reiktų trumpai pakalbėt apie naujoves. Jų ir nedaug, bet tuo pat metu pakankamai. Atsirado (na, bent aš neprisimenu kad būtų trečiam ar ODST) power-up’ai – įvairūs smagūs pričindalčikai aktyvuojami LB – ar tai būtų greito bėgimo „power up“, ar skydo, ar jet pack‘as, ar mano mėgstama holograma (paleidi iš už kampo hologramą, visi pradeda šaudyt į ją, o tu ramiai iššoki sekunde po to ir išskabai velniop šlykštynes:) ir dar keletą kitų (O šitas holo sprendimas panašu, kad taps šių metų saldainiuku… Artojaus past.). Taigi šitie power up‘ai man pasirodė keisti, jei veiksmas vyksta prieš kitus Halo, tai kodėl Master Chief’as nenaudojo nematomumo power up‘o aktyvuodamas „Halo“?:) (Todėl, kad jis MC po šimts! Artojaus past.). Gerai, čia jau kabinėjuosi:). Be abejo keli nauji ginklai ir keletas ypač malonių mažmožių, (SPOILER ALERT) kaip kad kovojant beorėj erdvėj, nėra jokių sprogimo ar šūvio garsų!!! (Naaaaaaajjjs! Artojaus past.) Kaip ten bebūtų, „Halo Reach“ yra labai pavykęs žaidimas ir tobula „Bungie“ gulbės giesmė.

Sakyčiau labai teisinga rudens pradžia, jei ir toliau taip, laukia daug bemiegių naktų:)

screen23_large

Komentarai

16 komentarai/-as/-ų
  1. ZZ1 2010/09/15 Atsakyti
  2. Ceslovas/neceslovas 2010/09/15 Atsakyti
  3. Toxis 2010/09/15 Atsakyti
  4. ZZ1 2010/09/15 Atsakyti
  5. Foxiz 2010/09/15 Atsakyti
  6. Ceslovas/neceslovas 2010/09/15 Atsakyti
  7. ZZ1 2010/09/15 Atsakyti
  8. Artojas 2010/09/15 Atsakyti
  9. ZZ1 2010/09/15 Atsakyti
  10. Dovydas 2010/09/15 Atsakyti
  11. Ceslovas/neceslovas 2010/09/15 Atsakyti
  12. ZeaLot 2010/09/15 Atsakyti
  13. wr 2010/09/16 Atsakyti
  14. Artojas 2010/09/16 Atsakyti
  15. Patarėjas 2010/09/16 Atsakyti
  16. Agnyz 2010/09/16 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *