„Gamescom 2018“ : „11 bit studios“ žaidimų naujienos

2009 metais Lenkijoje įsikūrusi žaidimų kūrimo studija „11 bit studios“ savo kelią pradėjo, kaip ir daugelis kitų žaidimų kūrėjų – pirmieji kompanijos žaidimai buvo skirti išmaniesiems įrenginiams. Finansiškai sėkmingas startas lėmė, kad kompanija pasiryžo kurti šį tą rimtesnio, o 2014 metais „11 bit studios“ išleido ambicingą „This War of Mine“ žaidimą.

Na, o visą kitą jau istorija – susižėrę galybę apdovanojimų „11 bit studios“ užsitarnavo savo vardą industrijoje ir pradėjo kurti dar daugiau ambicingų projektų. Kiekvienas naujas kompanijos žaidimas turėjo įdomų socialinį atspalvį, verčiantį žaidėją pasinerti į apmastymus bei sustoti ir pagalvoti apie savo veiksmus.

Šiuo metu kompanija aktyviai dirba su 5 skirtingais žaidimais, kurie per ateinančius metus turėtų pasiekti dar daugiau žaidėjų. „11 bit studios“ ruošiasi savo žaidimus adaptuoti „Nintendo Switch“ platformai.

„Frostpunk“

Naujausias kompanjos žaidimas „Frostpunk“ dar šio mėnesio pradžioje išleido naują ir visiškai nemokamą žaidimo papildymą „People and Automatons“. Kaip patys kūrėjai teigia, šį atnaujinimą įkvėpė žaidėjai, kurie nuolat prašė galimybės dar labiau prisirišti prie savo bazės gyventojų. Pagrindinė „People and Automatons“ idėja yra ta, kad nuo šiol žaisdami galėsime galvoti vardus žaidimo veikėjams.

Tačiau tai tik vienas iš daugelio suplanuotų žaidimo atnaujinimų. Per ateinančius kelius mėnesius „Frostpunk“ kūrėjai tikisi į žaidimą pridėti naują istorijos scenarijų „The Builders“ ir pridėti naują žaidimo rėžimą „Endurance“. Visi šie atnaujinimai žaidėjus turėtų pasiekti dar šiemet, o „Gamescom“ metu, kūrėjai prasitarė, kad 2019 metais visų „Frostpunk“ fanų laukia ir naujas masyvios apimties DLC. Tiesa, kūrėjai teigia, kad 2019-ųjų atnaujinimas jau nebebus nemokamas.

„Moonlighter“

Naujausias ir jau išleistas kompanijos žaidimas „Moonlighter“ visai netrukus turėtų debiutuoti „Nintendo Switch“ platformoje. Žaidimas šioje platformoje pasirodys jau šį rudenį, o kartu su pagrindiniu žaidimu šios platformos žaidėjai gaus ir visus buvusius bei dar būsimus žaidimo atnaujinimus. Tiesa, nemokamų atnaujinimų kraityje bus tik per šiuos metus išleisti papildymai (iki 2018 pabaigos), o kūrėjai teigia, kad didesnės turinio injekcijos, kurios suplanuotos 2019-iesiems gali būti mokamos.

Kalbėdami apie „Moonlighter“ žygį į naują platformą „11 bit studios“ neslėpė savo ambicijų užkariauti šios platformos žaidėjų širdis ir teigė, kad būtent šis kompanijos žaidimas tam tinka labiausiai. Kūrėjai taip pat prasitarė ir apie planuojamą bendradarbiavimą su kitomis indie žaidimų studijomis, tad žaidimui šviečiasi išties įdomi ateitis.

„Beat Cop“ ir „This War of Mine“

Abu šie senesni kompanijos žaidimai dar šiemet turėtų startuoti „Nintendo Switch“ platformoje kaip ekpermentas su platforma. Pasak „11 bit studios“, šie žaidimai yra skirti vyresnio amžiaus žaidėjams – „Beat Cop“ išsiskiria savo suktu humoru, o „This War of Mine“ pakankamai niuria nuotaika ir gilia potekste. Kompanija teigia norinti patikrinti, kaip „Nintendo Switch“ platformos žaidėjų auditorija reguoja į žaidimus, kurie skirti subrendusiai auditorijai. Visai realu, jog lenkų studija planuoja kažkokį unikalų projektą skirtą išskirtinai šiai platformai, tad bando pasitestuoti su kitose platformose jau pripažintais žaidimais.

Naujas žaidimas „Children of Morta“

Kitų metų pradžioje „11 bit studios“ ketina išleisti dar vieną visiškai naują žaidimą „Children of Morta“. Žaidimas suplanuotas PC, „Xbox One“, „PlayStation 4“ bei „Nintendo Switch“ platformoms.

Iš pirmo žvilgsnio „Children of Morta“ gali pasirodyti, kaip eilinis hack n‘ slash stiliaus žaidimas su pikselių grafika, tačiau tai nebūtų visiškai teisingas apibūdinimas. Lenkų studija garsėja dėl savo žaidimų dizaino sprendimų, kurie remiasi pasakojama istorija. „Children of Morta“ nebus išimtimi – žaidimas ketina papasakoti rimtą ir „už širdies griebiančią“ istoriją, įpindamas į ją ir žaidimo mechanikas.

Pasak kūrėjų, žaidime mes valdysime vienos šeimos narius, kurių kiekvienas bus vis kitos klasės veikėjas. Šios klasės atsipndės šeimos narių asmenybes. Pavyzdžiui, tėvas, kuris yra šeimos galva turės tradicinio kario gebėjimus ir nebijos artimos kovos, arba jaunėlis sūnus, kuris šeimoje yra tylus ir nepastebimas, bus apdovanotas tradicinio plėšiko savybėmis, galės prasmukti pro priešus nepastebėtas ir taip toliau.

Žaidimo kūrėjai teigia, kad skatins žaidėjus išmėginti visus žaidimo veikėjus ir patirti žaidimo pasaulį iš jų perspektyvos. Tam tikslui bus įdiegta speciali nuovargio mechanika, kuri šiek tiek primena streso mechaniką matytą „Darkest Dungeon“ žaidime.

Negana viso to, „Childern of Morta“ taip pat turės ir co-op rėžimą, kuris keis ir paties žaidimo dinamiką bei istorijos tėkmę. Daugiau informacijos apie žaidimą galite rasti čia.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *