Gamescom 2012 kelionės dienoraštis: Diena Zwei

Po ilgos nakties, pirmadienį išsijudinome tik popiet. Po greitų pusryčių vietinėje vištidėje(KFC) traukinuku pajudėjome į Koelnemesse, kur prasidėjo trijų dienų renginys žaidimų kūrėjams „GDC Europe“. Šis Europoje vykstantis renginys yra vienas iš keturių kalendoriuje esančių pasaulinių GDC renginių ir tikriausiai pats silpniausias. Jei JAV vykstantys GDC bei GDC Online sutraukia pasaulinio gamedev grietinėlę, tai Europinis renginys metai iš metų tampa orientuotas į besivystančias rinkas. Tai ypač jaučiasi šiemet, kai pranešėjų sąraše praktiškai nėra didelių vardų.

Išklausėme poros pranešimų – Blue Byte vaikinas klišėmis kalbėjo apie vartotojo patirtį žaidimuose, o 2K Czech pateikė visai neblogą „Mafia II“ postmortem. Žaidimas buvo kuriamas šešis metus, tačiau pirmieji keturi iš jų buvo ištaškyti ieškojimams ir klaidingiems sprendimams.

„GDC Europe“ turi ir nedidelį ekspozicijų kampelį – gardelius, kuriuose žaidimų industrijoje dalyvaujančios kompanijos pristato savo technologijas žaidimų kūrėjams, ar vykdo darbuotojų paiešką. Mūsų dėmesį patraukė daili ir LABAI aptemptu kostiumu apsivilkusi mergina, kurios judesius labai sklandžiai ekrane atkartodavo roboto modelis. Po pokalbio su kompanijos „Xsens“ atstovu, paaiškėjo, kad tai yra judėsio fiksavimo(motion capture) sistema nenaudojanti kamerų, tad suteikianti didelę laisvę atlikti motion capture tiek didelėse, tiek ypač mažose patalpose, ar ne būtinai patalpose.

Gongui išmušus penktą valandą, viena iš kompanijų pradėjo dalinti nemokamą alų, kurį užkandome nemokamais ledais. Sudalyvavome ir keliuose konkursuose. „Fruit Ninja“ suvaldyti nepavyko – už geriausią rezultatą renginio metu, jį pasiekusiam žmogui atiteks iMac. Bandysime dar ir šiandien. Na, o diskų stumdymo į serverinę spintą rungtyje, su pagrindiniu prizu Apple iPad, kolega Montė Svidarsonas užfiksavo šeštą rezultatą, tik tryliką sekundžių atsilikdamas nuo pirmoje vietoje esančio azijietiška pavarde esančio „sportininko“. Varžybos tęsis ir šiandien, tad rekordą šturmuosime ir mes.

Vakarą praleidome „Barrios“ prie meksikietiško maisto ir vokiško kvietinio alaus. O po vakarienės, tradiciškai išsiliejome šalia buvusioje žaidimų automatų centriuke. Oras, atsiprašome už erzinimą, yra fantastiškas. Šiandienos plane – žaidimų Facebook platformai kūrimo dienos renginiai ir, aišku, Unreal 4 engine atvira demonstracija, po kurios Youtube užvers ranka filmuoti video su ateities žaidimų kūrimo technologijos galimybių ribų demonstravimu.

 

Komentarai

5 komentarai/-as/-ų
  1. M 2012/08/14 Atsakyti
  2. badboyyy 2012/08/14 Atsakyti
  3. Pjovėjas 2012/08/14 Atsakyti
    • Patarejas 2012/08/14 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *