„GameOn“ atsisveikina iki kitų metų

Nuskambėjus paskutiniam „GameOn Live“ koncerto kūriniui pilna salė pakilo nuo savo vietų ir
audringomis ovacijomis dėkojo atlikėjams. Čia VDU kamerinis orkestras, kartu su KTU akademiniu choru
„Jaunystė“, atliko magišką, beveik 2 valandų, pasirodymą ir tai buvo paskutinis šių žaidimų kultūros
konvento, sukvietusio daugiau nei 16 tūkstančių žaidimų kultūros mėgėjų ir entuziastų, „GameOn 2018“
epizodas.

Išskirtinis dėmesys žaidimams, kaip meno formai

Šių metų „GameOn“ skyrė ypatingą dėmesį menui žaidimuose. Iki simfoninės sudėties išplėstas VDU
kamerinis orkestras, kartu su Danguolės Beinarytės vedamu choru ir solistais atliko garso takelius iš
„World of Warcraft“, „Skyrim“, „The WItcher 3“ ir daugelio kitų žaidimų, o jo metu Angela Bermudez,
menininkė iš Kosta Rikos, dirbusi su tokiomis milžinėmis kaip „Sony“, „FOX“ ar „RIOT games“, tapė
piešinį, įkvėptą orkestro atliekamos muzikos.

„Kompiuteriniai žaidimai, kaip ir filmai, pasiekia tokį aukštą lygį, kad samdomi labai profesionalūs atlikėjai,
įgarsinantys aktoriai, kompozitoriai. Jie sukuria produktą, kuris nėra tik kompiuteriniai garsai, kaip būdavo
žaidimuose mano jaunystėje. Dabar visame pasaulyje galima eiti į kompiuterinių žaidimų muzikos
koncertus ir tai laikyti atskira muzikos forma. Tai muzika, kuri turi išliekamąją vertę“, – apie „GameOn
Live“ koncerte grojamą muziką LRT.lt kalbėjo orkestro vadovė Rita Bieliauskaitė.

Šalia koncerto, „GameOn“ konferencijų metu taip pat buvo galima išgirsti ir pranešimus, apie geriausią
pikselių meno panaudojimą, cosplay fotografiją, istorijų žaidimams rašymo ypatumus. Čia savo
pranešimus skaitė ir naują muzikos albumą kaip vaizdo žaidimą išleidęs Arnold Nesis ir antrus metus iš
eilės renginyje besisvečiuojantis „Journey“ bei „Assassins Creed: Syndicate“ garso takelių kūrėjas Austin
Wintory.

Konferencijose – žaidimų industrijos žvaigždės ir profesionalai

Lankytojus, į „GameOn“ erdves atkeliavusius pasisemti žinių pasitiko net trys skirtingi konferencijų
takeliai, skirti augančioms interneto žvaigždėms, žaidimų kūrėjams bei plačiajai publikai. Čia savo
patirtimis dalinosi pranešėjai iš „Wargaming“, „Vlambeer“, „Bohemia Interactive“, „G2 esports“, „Guerrilla
games“, „11 bit studios“ ir daug kitų pasaulyje žinomų įmonių.

Renginio metu buvo galima išgirsti ir nepriklausomų žaidimų kūrėjų Steve Jobs vadinamu Rami Ismail
pranešimą, kurio metu jis kalbėjo apie alfabetą, kurį privalo žinoti kiekvienas žaidimų kūrėjas.

„GameOn Vilnius randa puikų balansą tarp lankytojams skirtos parodos ir žaidimų kūrėjams dedikuotos
konferencijos, suteikdami išskirtinių galimybių tiek vieniems, tiek kitiems. Itin mėgavausi laiku praleistu
mieste ir renginyje bei nesulaukiu, kol galėsiu čia vėl sugrįžti ir išvysti, kaip GameOn ir vietinės
benrduomenės išaugo“, – sakė vienas iš pagrindinių renginio pranešėjų Rami Ismail.

GameOn esporto prakeiksmas tęsiasi

Dar vienerius metus lietuvių ekipoms „Counter-Strike: Global Offensive“ elektroninio sporto turnyras
neatneša daug teigiamų emocijų. Jau ketvirtąjį kartą iš eilės vykstančiame čempionate prie „Inidos“
pagamintų kompiuterių sėdę „Supah,“ finale rezultatu 0:3 nusileido latvių penketui „Wolsung“, kurie
tarpusavyje pasidalino 2500 eurų, atimdami šansą lietuviams nors kartą iškelti „Baltijos esporto lygos“
nugalėtojų trofėjų į viršų.

Ant pagrindinės scenos „GameOn“ metu taip pat buvo karūnuotas ir geriausias šalies „Clash Royale“
žaidėjas. Čia „Red Bull M.E.O by ESL“ vykstančių atrankų metu finale susikovė vaikinai besislepiantys po
HotGuyLT ir Tu Kelmas slapyvardžiais. Po itin atkaklios kovos čempionu tapo Gediminas „Tu Kelmas“
Tumėnas, kuris jau kitų metų pradžioje atstovaus Lietuvą Vokietijoje vykstančiame „Clash Royale“
čempionate.

Be esporto turnyrų, vykstančių ant pagrindinės scenos, renginio lankytojai savo jėgas galėjo išbandyti ir
„Hearthstone“, „FIFA19“, „NBA2K19“ „Tekken 7“ ir kituose turnyruose.

Naujos galimybės verslui

Viena iš šių metų „GameOn“ naujovių, erdvė, skirta tik verslo žmonėms bei tinklaveikos platforma, kurioje
galima suorganizuoti susitikimus su renginio dalyviais, taip pat sulaukė nemažo pasisekimo. Čia per
savaitgalį įvyko 210 susitikimų tarp didžiausių įmonių Lietuvoje, žaidimų kūrėjų, pranešėjų ir kitų verslo
žmonių.

„Džiugu, kad mūsų regione pagaliau pradėtas naudoti įrankis, kurio pagalba galima efektyviai
organizuotis susitikimus su kitais renginyje dalyvaujančiais specialistais. Net neabejoju, kad jau
netolimoje ateityje „MeetToMatch“ turėjimas padės į „GameOn“ atsivežti stipriausius šios industrijos
profesionalus“, – pasakojo studijos „SneakyBox“ vadovas ir įkūrėjas Liudas Ubarevičius.

Taip pat viso renginio, metu kiek daugiau nei 16 tūkstančių renginio lankytojų, galėjo išbandyti pirmą kartą
Lietuvoje viešinčio „Nintendo“ žaidimus, stebėti tris pramoginio turinio žvaigždžių mačus ir pamatyti
dešimtis skirtingų cosplay pasirodymų.

Renginio „GameOn“ organizatoriai itin džiaugiasi augančia meile žaidimų kultūrai, kurią kasmet išbandyti
nori vis daugiau žmonių. Jie atskleidžia, kad kitas GameOn yra planuojamas kitų metų spalio mėnesį.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *