Game Dev Story | Bobkotikizuotas

Jei naudojatės twitter ir sekate vieną ar kitą dešimtį video žaidimų kūrėjų, tikriausiai pastebėjote jau kone mėnesį plūstančius įspūdžius apie mažą, bet labai simpatišką iPhone/iPod Touch/iPad žaidimuką, kuriame reikia vadovauti video žaidimų kūrimo kompanijai ir brautis į video žaidimų industrijos šlovės olimpą. Taip, kalbu apie „Game Dev Story“.

Žaidimas tikrai beprotiškai įtraukiantis. Tai tikriausiai daugiausiai mano laiko ir iPhone baterijos energijos surijęs žaidimas. „Game Dev Story“ yra realaus laiko strategija, tačiau čia, kaip ir kokioje ėjimais paremtoje civilizacijoje, atsiranda besaikis „one more turn“ poreikis, tik čia jis pasireiškia „one more shipped title“(dar vieno išleisto žaidimo) pavidalu.

Izometriniame 8-bitų grafikos pasaulyje jums duodamas nedidukas ofisas su sekretore ir dviem darbuotojais su „video žaidimai žaliems“ diplomu , o į naujos įmonės sąskaitą įmetama pusė milijono žalių. And THE GAME IS ON!

Aišku, pradžia visada būna sunkoka – pinigų mažai, darbuotojai tik daugmaž įsivaizduoja kaip galima sukurti adventure’ą apie nindzes(neminint šaudyklės apie maratoną), kritikai yra negailestingi, o fanai nekantrūs. Tačiau nudirbus keletą smulkių darbelių trečioms šalims, patobulinus darbuotojus, bei pasamdžius papildomos darbo jėgos, kompanija įsisiūbuoja gan greitai. Kartu su profesiniu tobulėjimu atrakinami nauji žaidimų žanrai ir temos, o konsolių gamintojai išleidžia vis naujus ir naujus žaidimų įrenginius, nuolat kovojančius dėl augančios rinkos.

Eilinė diena ofise ir eilinio žaidimo kūrimo procesas. O kur Misteris iksas?

Eilinė diena ofise ir eilinio žaidimo kūrimo procesas... Jade Raymond, greičiau judink užpakaliuką į savo darbo vietą, "Need to Shit" turi būti tobulas. DIRBAM! DIRBAM! DIRBAM!

Darbuotojai žaidime atstovauja visą spektrą žaidimų industrijos profesijų – pradedant programuotojais, garso inžinieriais, scenaristais ir baigiant prodiuseriais, direktoriais, programišiais ir kompiuterinės įrangos inžinieriais. Pastarieji turi sugebėjimą kurti išskirtinę jūsų kompanijos vardo konsolę, kas tam tikra prasme yra super(SEGA), o kita – nelabai(3DO). Darbuotojų „kietumą“ nulemia keturis parametrai, kuriuos galima tobulinti kasdieniniais užsiėmimais, tokiais kaip joga, muziejų lankymu, anime žiūrėjimu, ar kelionėmis į draugiškas respublikas. Visi šie užsiėmimai patuština kompanijos sąskaitą, tačiau pakelia vieną ar kelis iš šių parametrų: programavimą, rašymą, grafikos kūrimą, garso komponavimą. Taip pat darbuotojų įgūdžius galima kelti ir keliant jų lygį. Šiai operacijai naudojami tyrimų taškai, kuriuos gaunate iš praktikos – t.y. žaidimų kūrimo.

Kartkartėmis į jūsų ofisą užsuks prekybos agentas ir pasiūlys tokių šaunių dalykų kaip „Dead Bull“(atstato darbuotojų energiją, kas yra labai svarbu tomis akimirkomis, kai artėja deadline’ai) ar tyrimų taškų keitimo sistemos, kurios suteikia galimybę dalį sukauptų tyrimo taškų išleisti kuriamo žaidimo parametrų pakelimui.

Žaidimo gerumą nulemia jo suteikiama pramoga, kūrybiškumas, grafika ir garso takelis. Visi šie parametrai turi vertinę išraišką, kurios dydis tiesiogiai proporcingas vėlesniems kritikų įvertinimams ir finansinei žaidimo sėkmei. Prieš pradedant kurti naują žaidimą pasirenkamas žanras ir tematika, bei dalykai į kuriuos bus kreipiamas dėmesys kūrimo metu – pvz. kiek įvairus bus žaidimo pasaulis, kiek realistiškas, patrauklus ar paprastas bus žaidimas.

Aš kuriu labai nesveikus MMORPG. tokius nesveikus, kad jų tęsiniai pasirodo tais pačiais metais kaip ir pirmas žaidimas.

Aš kuriu labai nesveikus MMORPG. tokius nesveikus, kad jų tęsiniai pasirodo tais pačiais metais kaip ir pirmas žaidimas.

„Game Dev Story“ yra periodiniai ir atsitiktiniai įvykiai: žaidimų parodos, apdovanojimai, netikėti elektros dingimai ofise, teigiami bei neigiami fanų ar žiniasklaidos atsiliepimai. Dalis jų nulemia kiek plėsis ar trauksis jūsų fanklubas, kiti sutrikdo žaidimo kūrimo procesą ir potencialų hitą numušti iki vidutinioko.

Sėkmingiems žaidimams galima kurti tęsinius, o reklamos pagalba skleisti žinią ne tik apie kuriamus žaidimus, bet ir pačią kompaniją bei taip didinti savo fanų, kurių skaičius tiesiogiai atsiliepia žaidimų pardavimams, gretas.

„Game Dev Story“ įgarsintas nostalgiją sukeliančia 8 bitų eros žaidimų muzika ir garso efektais, kurie labai skaniai dera prie žaidimo grafikos stiliaus.

„Kairosoft“ savo debiutą iTunes Apps parduotuvėje turėtų vertinti kaip itin pavykusį. Jie ne tik sukūrė patrauklų ir kokybišką produktą, bet ir patraukė visos industrijos dėmesį savo paprasta ir labai teisingai išpildyta idėja. „Game Dev Story“ paprasčiausiai nepalieka abejingu nė vieno, kuris yra kiek giliau žvilgtelėjęs į tą triušio urvą, vadinama žaidimų idustrija. Nors tai ir labai nišinis projektas, tačiau šiuolaikinių virtualių socialinių saitų pagalba pasiekiantis dabar itin madingų geek’ų mases ir jas nuginkluojančiai apžavintis. Tai strategija tarsi nužengusi iš tycoon žadimų aukso laikų, kai mane džiugino tokie puikūs žaidimai kaip „Pizza Tycoon“ ar „Transport Tycoon“. „Game Dev Story“ nėra tiek didelis, tačiau jis yra tiek pat įtraukiantis.

Galiu susižerti visus įmanomus mažesnio kalibro apdovanojimus, bet galiausiai Grand Prix iš panosės nuneša legendinis "Street Cleaner II"

Galiu susižerti visus įmanomus mažesnio kalibro apdovanojimus, bet galiausiai Grand Prix iš panosės nuneša legendinis "Street Cleaner II"

Kai topuose karaliauja monotoniškas „Angry Birds“ ir jo variacijos, norisi kažko naujai seno – su doze sveiko humoro, trupučiu satyros ir žiupsneliu fantaziją skatinančių silikono dulkiu. Ne paskutinėje vietoje yra ir galimybė kurti penktą lenktynių simuliatoriaus „Need to Shit“ dalį, bei juokiantis į veidą kritikams, parduoti ją milijonams.

P.

Komentarai

8 komentarai/-as/-ų
  1. Artojas 2010/11/03 Atsakyti
  2. Zerodanis 2010/11/03 Atsakyti
  3. Agnyz 2010/11/03 Atsakyti
  4. R3p1cn 2010/11/03 Atsakyti
  5. Kraugerys 2010/11/03 Atsakyti
  6. Rokimusas 2010/11/04 Atsakyti
  7. Kraugerys 2010/11/08 Atsakyti
  8. Zourick 2011/08/25 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *