Finišo tiesioji? | The Old Republic

„Bioware“ pristatė trečią video apie jų progresą „The Old Republic“ projekte. Pilnas veikėjų įgarsinimas yra ambicingas sprendimas, ir šiame filme „Bioware“ atstovai labai entuziastingai kalba apie tai, kokį darbą jie padarė, viską iliustruodami ištraukomis iš žaidimo. Kaip matau, vartotojo sąsaja atrodo ganėtinai išbaigta (kaip jums Mass Effect’iškas dialogo eilutės pasirinkimas?:), o ir veiksmas, kai kuriuose intarpuose atrodo labai dinamiškai. Kitąvertus, kolkas viskas atrodo labiau panašu į vieno žaidėjo žaidimą ir tai šiek neramina. Nežinau tiksliai kaip veikia kūrimo procesas, ir kokiame jo etape dirbama su įgarsinimu, tačiau pasaulinė praktika rodo, kad su audio dalimi dirbama tada, kai visa kita yra jau daugmaž išdirbta.

Ar galime spėlioti, kad senoji respublika gan greitai gali gauti apčiuopiamą paeidimo datą? Galbūt, bet sėkmingam MMO startui reikia sureguliuoti daug techninių dalykų, apie kuriuos „Bioware“ dar nekalba. Taip pat įdomus pateiktos medžiagos akcentas, kad moraliniai sprendimai turės gan svarbią rolę žaidimo procesui. Kelias dienas Twitter’yje vykusi game designer’ių diskusija be kitų temų kabino ir šitą. Natūralu, kad šioje diskusijoje aktyviai dalyvavo ir keli „The Old Republic“ dizaineriai.

Nepaisant tam tikro viešumo ir kūrėjų noro kalbėti apie „The Old Republic“, šis MMO vis dar yra terra incognita. Entuziastinga ir ekspresyvi kalba, tam tikras pompastikos prieskonis ir vengimas kalbėti apie esminius dalykus sukelia daugiau klausimų, nei pateikia atsakymų ir vis labiau sukelia abejonių ar „Bioware“ pavyks visą tai įgyvendinti.

ŽPat.

Komentarai

7 komentarai/-as/-ų
  1. Originalas 2009/07/18 Atsakyti
  2. eNyu 2009/07/18 Atsakyti
  3. Originalas 2009/07/18 Atsakyti
  4. eNyu 2009/07/18 Atsakyti
  5. Andreaz 2009/07/19 Atsakyti
  6. Flasko 2009/07/20 Atsakyti
  7. Originalas 2009/07/20 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *