Farmville elementai "World of Warcraft: Mists of Pandaria" praplėtime

Praėjusią savaitę uždarame renginyje „Blizzard“ atskleidė dar daugiau informacijos apie naujausią „World of Warcraft“ praplėtimą „Mists of Pandaria“. Ne tik papasakojo, bet ir parodė. Nepaisant pačios praplėtimo tematikos ir naujos žaidimo krypties(go east!), kuri susilaukė itin įvairių vertinimų ir itin didelės kritikos iš užkietėjusių „WoW“ žaidėjų, didžia dalimi įdomiausia yra kokiomis naujomis mechanikomis pasipildys ir taip visapusiškas „World of Warcraft“ pasaulis.

Kalbant trumpai, pagrindiniai praplėtimo elementai – Pandarenų rasė, vienuolio klasė, Pandarios žemynas ir vanity pets(kolekcinių gyvūnėlių) kovos. Renginio metu buvo atskleista dar daugiau įdomybių – visų pirma tęsiama senų požemių atnaujinimo ir pritaikymo end-game politika. Su „Mists of Pandaria“ veteranai galės prisiminti senus gerus laikus, valydami „suherointus“ „Scholomance“ bei „Scarlet Monastery“ požemius. Žaidimas taip pat pasipildys jau anksčiau skelbtais scenarijais, kurie siūlys dinamišką ir daug laiko neužtrunkantį turinį grupėms(renginyje demonstruotas gaisro gesinimu paremtas scenarijus, užsibaigiantis kova su bosu).

Žaidime atsiras naujas „Iššūkio“ režimas, kuris įves varžymosi elementą. Sistema fiksuos geriausius požemių įveikimo laikus ir leis lygintis su draugais. Pasiekus gerą rezultatą, sistema apdovanos. „Iššūkio“ sistema skirta end-game, kuris praplėtimo starto metu susidės iš devynių požemių ir trijų reidų.

[flickr-gallery mode=“photoset“ photoset=“72157629619179457″]

Dar viena įdomi smulkmena – kasdieninių kvestų linija, kuri suteiks galimybę iš kiaušinio užsiauginti ugnimi alsuojantį drakoną, kuris galiausiai taps žaidėjo „mount’u“. Nuostaba kelia ir ūkininkavimo integravimas žaidime. Žaidėjai galės turėti savo ūkius, kuriame galės sėti ir auginti kultūras, nokinančias medžiagas profesijoms. Su „herbalism“ profesija kaip ir aišku – įdomu kaip bus išspręstas ūkininkavimas kitoms rinkimo profesijoms. Žaidėjai galės plėsti savo ūkius, keldami reputaciją su ūkininkavimo frakcija Tiller.

Vanity pets kovos pagal pristatytą modelį neturės įtakos žaidėjo progresui žaidime – tai tik pramogos elementas. Gyvūnėlių kovos vyks ėjimų sistema, kiekvienas gyvūnėlis turės tam tikrą paprastų atakos ir kontratakos veiksmų rinkinį.

Kaip įprasta, su šiuo praplėtimu pasikeis ir talentų sistema, atsiras naujos PvP kovos zonos su naujomis mechanikomis.

Apibendrinant, galima teigti, kad „Blizzard“ kryptis šiuo naujuoju praplėtimu, ne tik tematiškai, bet ir bendrai yra orientuota į rytus. Atrodo, kad Azijos rinka yra pagrindinis „World of Warcraft“ ir „Mists of Pandaria“ taikinys. Vakarų žaidėjai jau persisotinę.

Komentarai

3 komentarai/-as/-ų
  1. Artojas 2012/03/19 Atsakyti
  2. Trečias Varnas 2012/03/21 Atsakyti
  3. Epikus 2012/03/21 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *