F2P Antradienis | Hazard Ops

Praėjusią savaitę apžvelgiau nelabai pavykusį „Mission Against Terror“. Tiesiog per daug absurdiškas buvo, kad neaprašyčiau. O tada vėl pasinėriau į F2P jūrą, pilną azijietiškų MMORPG, azijietiškų tinklo šaudyklių ir visokio plauko (bet daugiau mažiau vienodo nevykėliškumo) naršyklinių „strategijos“ žaidimų. Ir galiausiai sugrįžau prie „Hazard Ops“, kuris patraukė akį dar būdamas beta versijoj. Tinklo šaudyklė su visokiausiais režimais prieš DI, gal net įdomesniais nei kovos su žmonėmis? Tik duokit, ir duokit daugiau!

 

Retai kada tikruoju mūsų priešu yra ginkluotas tiranozauras, bet su tokiu faktu joks hipis ar pacifistas nepasiginčytų. Tiranozaurai visada ginkluoti „žemė-mėmė" raketomis.

Retai kada tikruoju mūsų priešu yra ginkluotas tiranozauras, bet su tokiu faktu joks hipis ar pacifistas nepasiginčytų. Tiranozaurai visada ginkluoti „žemė-mėmė“ raketomis.

Jau nuo pat pradžių matome, kad „Hazard Ops“ – tai gera „Mission Against Terror“ versija. HO, visų pirma, kopijuoja ne „Counter-Strike“, bet „Gears of War“. Trečio asmens vaizdas, trys ginklai (du normalūs ir pistoletas) bei granata, greito užsitaisymo sistema, kurios paaiškinti negalėtų net ir talentingiausi prie „Mass Effect“ dirbę retcon’intojai… Ir atsistatanti sveikata bei lipimas prie priedangos. Tetrūksta absurdiškų šarvų ir neaiškios kilmės Locust.

 

Turint visa tai omenyje, einame šaudyti raketsvaidžiais aplipdytų dinozaurų. Arba pro mumijų gretas brautis iki Egipto burtininkių. Arba imamės vieno iš režimų, kuriame kovojame su nesibaigiančiomis samdinių (kartais zombių) bangomis. O kad samdinių modeliai nenueitų veltui, einame į MVZ – čia pagaliau žaidėjai kaunasi prieš žaidėjus… Tačiau viena komanda yra samdiniai, o kita – zombiai, šmėklos, savižudžiai šuneliai ir pragaro karaliai. Tiesa, jei esi visiškas plebėjas, gali susigrumti ir paprastame susišaudyme. Bet kam, ypač turint minty, kad žaidimui perėjus iš beta į pilną versiją atsirado milžiniškų robotų režimas?

 

Kai kiti laksto su raketomis besisvaidančiais kiber-riteriais ir nematomomis šmėklomis-nuotakomis, aš į kovą atsivelku su negyvu kinu valstiečiu ir stereotipais.

Kai kiti laksto su raketomis besisvaidančiais kiber-riteriais ir nematomomis šmėklomis-nuotakomis, aš į kovą atsivelku su negyvu kinų valstiečiu ir stereotipais.

Kuo „Hazard Ops“ nepasiskųsi, tai įvairovės stygiumi. Gausu žemėlapių, žaidimo režimų, o priešų tipų  ar bent modelių – irgi nemažai. Šalia to labai keistai atrodo azijietiškai šaudyklei nebūdingai skurdus aprėdų ir ginklų pasirinkimas, ypač turint minty absurdiškai nuspalvintas „mokamas“ versijas. Kalbant apie pinigus, čia jų yra dvi-trys rūšys (viena perkama už tikrus), absoliuti dauguma ginklų perkama ne tik po viskam, bet net ir nėra galimybės išsinuomoti jų trumpam (kitaip nei mano nesibaigiančiame romane su AEK-971 žaidžiant „Battlefield Play4Free“). Žodžiu, labai netikėtai žaidimas nelupikauja ir neneria odos visaip kaip.

 

Nors, mano požiūriu, čia šiek tiek ir prašauna. Gal maustyt žaidėjus siūlant ginklų priedus, galingesnes versijas ir panašius šposus ir yra geras būdas užsidirbti pinigų, garbingiausias, vis dėlto, yra kosmetinių objektų pardavinėjimas. Visi esame turbo egoistai ir visi norime, kad mūsų kareivukas būtų pats pačiausias kovos lauko gražuolis, kurį ne tik darbai (100 frags, 0 deaths) puoštų. Kita vertus, žaidimas dar jaunas, turi dar laiko pražysti visokiom neoninėm ir liepsnom nutviekstom nesąmonėm. Jau dabar keletas tokių šlykščiai atrodančių ginklų yra.

 

Visiems pasakoju istoriją, apie tai, kaip „Lineage 2" nufotografavom elfės kelnaites ir taip klasiokas laimėjo „Heroes 3" iš „PC Klubo" konkurso, tai ir su jumis dabar turėjau proga pasidalint ta istorija. Ačiū už dėmesį!

Visiems pasakoju istoriją, apie tai, kaip „Lineage 2″ nufotografavom elfės kelnaites ir taip klasiokas laimėjo „Heroes 3″ iš „PC Klubo“ konkurso, tai ir su jumis dabar turėjau proga pasidalint ta istorija. Ačiū už dėmesį!

HO dar kenčia, kaip ir dažnas tokio žanro žaidimas, nuo vaizdo pusės. Meniu, kaip visada, tokie pobaisiai ir apsėsti azijietiško graniuluotumo (nežinau, kaip tai geriau apibūdinti), prasto dizaino ir panašių tipinių įtariamųjų. Audio, laimei, nėra suteršta jpop, kpop ir visokio kito „priebalsė+pop“. Tačiau tavo veikėjas (visi kaip iš šiek tiek kuklesnių anime plaukę), kad ir kokį balsą pasirinktum kūrimo meniu, vis tiek skamba prastai, ir dar prasčiau, kai miršta. Siaubas!

 

„Hazard Ops“ nėra AAA žaidimas, toli jam iki „Blacklight“ ar „Planetside“. Bet turint mintyje jo žanro ir geografinius varžovus bei jų verslo įpročius, tai jis nušvinta kaip ryto žvaigždė. Jokių kalbų apie ateivius-ne ateivius ar „taktinius pasirinkimus, leidžiančius žaidėjui būt dar labiau taktiškam“. Tiesiog samdiniai, zombiai mumijos, ir vieno šūvio pistoletas, šaudantis 50 kalibro šoviniais. Nes tau teks kovoti su dinozaurais.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *