Mobilios drakonų kovos – „Dragon Ball Legends“ apžvalga

Šio amžiaus pradžioje į Lietuvą atvykęs „Dragon Ball“ (liet. Drakonų kova) animacinio serialo virusas kaip epidemija “nušlavė” daugumos to meto jaunimo protus. Turiu prisipažinti, kad ir aš buvau įsitraukęs į visą šitą sumaištį. Todėl, kaip dideliam Drakonų kovos fanui gegužės gale „Bandai Namco Entertaiment“ kompanijos išleistas ir mobiliesiems įrenginiams skirtas „Dragon Ball Lengends“ žaidimas buvo ilgai lauktas paauglystės nostalgijos gurkšnis.

Bendra informacija

Šis žaidimas yra nemokamas. Jį galima atsisiųsti tiek Android tiek iOS platformose. Programėlė, su visais reikalingais atnaujinimais, užima apie 700 MB. Tai yra jau antrasis šios kompanijos Drakonų kovos tematikos žaidimas. Pirmasis – „Dragon Ball Z Dokkan Battle“ – buvo išleistas 2015 metais ir sulaukė didelio šios serijos fanų susidomėjimo. Tačiau naujasis žaidimas savo populiarumu jau mina senajam ant kulnų, tad panagrinėkime to priežastis. Kas naujajį „Dragon Ball Lengends“ žaidimą padaro išskirtiniu, o gal yra priešingai?

Valdymas

Pagrindinis šio žaidimo išskirtinumas yra jo valdymas. Kompanija genialiai sujungė mechaninius judesius, pasirenkamas veiksmo kortas ir animaciją į vieną derinį, kuris žaidžiant pirmą kartą tikrai padaro įspūdį. Judesiai nėra apriboti. Valdomas veikėjas keliais jūsų piršto mostais gali tiek išvengti smūgių tiek netikėtai prisiartinti, o būdamas tolėliau paleisti vieną, kitą energijos rutulį. Visi veiksmai atliekami švariai, nesusiduriant su jokiais sistemos trikdžiais.

Vizualinė pusė

„Dragon Ball Lengends“ grafiškai atrodo tikrai puikiai. Veikėjų judesiai ir jas papildančios animacijos sukuria vizualiai kokybiško žaidimo įspūdį. Veikėjų detalės yra pilnai išpildytos ir kiekvienas smūgis ar paleistas energijos pliūpsnis prideda papildomo žavesio. Vietovės, kuriose vyksta veiksmas taip pat atrodo neblogai, nors, savaime suprantama, pačiame kovos įkarštyje ne vaizdai yra svarbiausi.

Žaidimo režimai

Dar vienas stiprus šio žaidimo koziris yra vieno žaidėjo režimas. Kūrėjai nepatingėjo ir sukūrė visiškai naują istoriją, kurioje jūs tampate atmintį praradusiu ir į praeitį grįžusiu veikėju Shallot. Veiksmas prasideda jau nuo pat pirmųjų akimirkų, kuomet su bendražygiais Son Goku ir Tranksu stojate į kovą prieš galingąjį Brolį. Tolimesnė istorijos raida mūsų pagrindinį veikėją veda per įdomų ir nuotaikingą nuotykių verpetą, kuriame besikaudami stengiamės išsiaiškinti pagrindinius klausimus, kas mes esame ir kodėl atsidūrėme būtent tokioje situacijoje. Žinoma, viską atliekame ne vieni. Mums į pagalbą ateina gerai pažįstami animacinio filmuko herojai. Istorija įtraukianti ir ją sekti yra tikrai įdomu, tačiau kaip minusą galime išskirti tai, kad kūrėjai, norėdami kuo labiau perteikti istorijos įdomumą, sukūrė gan ilgus dialogus. Žinoma, turime funkciją, kuri leidžia praleisti įvadinę dalį ir iš karto įsilieti į kovų sūkurį, bet tai sugriauna visą istorijos žavesį.

Antrasis režimas, kuris mums leidžia išbandyti savo jėgas yra PvP (Player versus Player). Čia žaidėjai gali kautis įprastuose ir reitinguojamuose mačuose prieš kitus žmones iš viso pasaulio. Skirtumas tarp šių mačų yra tas, kad įprastame negauname reitingo taškų, kurie yra svarbūs turnyro sesijos pabaigoje. Nuo turimo reitingo lygio priklauso gaunami apdovanojimai. Žaisdamas šį režimą įžvelgiau kelis aspektus, kurie, mano nuomone, daro šią žaidimo dalį nepatrauklia. Visų pirma, atkreipiau dėmesį į mažą žaidėjų aktyvumą. Atrodė, kad šį žaidimo režimą įsijungia tik vienas kitas, kadangi ieškodamas naujų oponentų vis susidurdavau su tuo pačiu ar vienu iš kelių kitų žaidėjų. Kadangi didelio pasirinkimo neatsirasdavo, šiame režime praleistas laikas priklauso nuo varžovo galios. Jei skritumas per didelis, savaime suprantama, kad noras kautis ilgainiui išblės.

Trečiasis nustebinęs režimas yra Event Story. Tai tam tikrą laiko tarpą vykstantys renginiai, kurių metu galima gauti daug taip reikalingų patirties taškų, kurie skirti veikėjo lygiui kelti. Įdomiausia tai, kad priešingai nei istorijos režime, čia galime žaisti ir prisiminti tam tikrus įvykius, kuriuos matėme ir animaciniame filmuke. Tai yra šauni idėja, kadangi taip dalis žaidėjų gali greičiau pasikelti savo kovinę galią, o žaidimo istorija neatrodo monotoniška. Tačiau pastebėjau, kad šios istorijos yra skirtos labiau pažengusiems žaidėjams. Priešininkų galios maksimumas gana greitai kyla į viršų, tad pradinukams šis režimas gali pasirodyti sunkiai įkandamas.

Kiti pastebėjimai

„Dragon Ball Lengends“ nėra pay-to-win pobūdžio. Pažaidęs gerą pusdienį, savo kolekcijoje jau turėjau įvairių veikėjų. Nustebino ir tai, kad kūrėjai dosniai dalina įvairius resursus bei taiko įvairias nuolaidas, kurių dėka nė nepajutau, kaip mano turimi veikėjai pasiekė gan aukštą lygį. Žinoma, visada yra galimybė nusipirkti vieną, kitą papildomą deimantą ar treniruotėms reikalingą resursą, tačiau ir be jų galime greitai pasiekti pastebimų rezultatų. Taip pat verta pastebėti, kad nepaisant įdomių istorijos ir PvP režimų, žaidimas po kurio laiko gali pasirodyti monotoniškas. Tas pats judesių arsenalas ir populiariausi kortų deriniai ilgainiui atsibosta.

Verdiktas

„Dragon Ball Lengends“ žaidimas tikrai pamalonins kiekvieną šios serijos faną. Pirmosios akimirkos praleistos su juo prikaustys, o galimybė ganėtinai greitai progresuoti istorijos režime ir kelti savo galią sužavės daugelį. Žinoma, kautynės ilgainiui gali pradeti darytis monotoniškos ir nebežavėti, bet jei paauglystėje, ar kada nors apskritai buvote „Dragon Ball“ fanai ir stovėdami prieš televizorių padėjote Son Gokui kaupti energijos rutulį, būtinai turite išbandyti šį karštą ir visą pasaulį žavintį žaidimą.

Komentarai

Vienas atsakymas

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *