„Downward Spiral: Horus Station“ apžvalga

Nemaža virtualios realybės (VR) žaidimų problema yra ta, kad nėra ką daryti su kojomis. Sensorių prie jų tiesiog nepriklijuosi, nes judantis žaidėjas greitai apsivers per fotelį. O bėgimo takeliai yra brangūs – tikrai negalima tikėtis, kad daug kas įpirks ir juos, ir patį VR akinių rinkinį. „Downward Spiral: Horus Station“ kojų problemą sprendžia paprastai: nesvarumo būklėje tau jomis naudotis tiesiog nereikia.

„Downward Spiral: Horus Station“ yra paremtas judėjimo nesvarumo būklėje idėja. Ši puikiai tinka virtualiai realybei, tačiau tik jai. Asmeninių kompiuterių žaidėjams jau teko skraidyti ir plūduriuoti daug labiau išbaigtuose kosminiuose žaidimuose. Judėjimo schema yra negrabi, šaudymas – nejautrus. Tačiau virtualioje aplinkoje aišku, kad viskas atrodo kiek kitaip – ten jau tu ranka stveri objektus aplinkui veikėją, ten jau ir pats taikaisi ginklu.

Kalbant apie žaidimo techninę pusę turime priminti, kad visų pirma tai virtualybei skirtas produktas, tad „Downward Spiral: Horus Station“ turi taikytis prie techninių technologijos apribojimų. Vis tik kosminė stotis atrodo pakankamai gerai, nors detalių trūkumas jaučiamas. Kitą vertus, garsas žaidime tikrai geras. Daugiausiai kūrybos biudžeto buvo išleista muzikai ir tai puikiai girdisi – muzika tikrai veikia atmosferos kūrime.

Beje, prie šio žaidimo dirbo vienas lietuvis, tad atidesni žaidėjai kosminėje stotyje gali rasti keletą linksmų detalių, tokių kaip kosminiai šaltibarščiai. Daugiau apie „Downward Spiral: Horus Station“ galite sužinoti šioje video apžvalgoje:

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *