Dievo Tėvo Šortai — Game of Thrones Ascent

Pagrindinė „Game of Thrones: Ascent“ problema yra kuolų trūkumas. Nežinau kokio dydžio yra žaidimą kurianti „Distruptor Beam“ komanda, bet akivaizdu, kad visų jų galvoms kuolų nepakanka. Kitaip nepaaiškinsi tolesnio jų dalyvavimo projekte.

„Game of Thrones: Ascent“ yra geras žaidimas socialiniam tinklui „Facebook“. Žaidimas paremtas literatūrinio George R. R. Martino  epo „A Song of Ice and Fire“ ir pagal jį kuriamo „Game of Thrones“ serialo motyvais. Mechaniškai žaidimas galėtų būti dar geresnis, galbūt net pretenduotų tapti pirmu tobulu „Facebook“ žaidimu visoms auditorijoms, jei ne iš subinės augančios rankos.

Iš esmės tai tarpinis variantas tarp tekstinio žaidimo vaidmenimis ir tradicinių socialinių žaidimų, skiriant išskirtinį dėmesį turinio gausai ir užvedančiam meniniam stiliui. „Game of Thrones: Ascent“ kimšte prikimštas piešinių ir užduočių yra daugiau nei pajėgus sukurti serialo ar knygos gerbėjui tinkamą atmosferą socialiniame tinkle. Žaidėjas tampa vėliavnešiu, savo valdas puoselėjančiu lordu, prisiekusiu savo atsakomybę vienai iš žaidimo pasaulyje karaliaujančių dinastijų. Tai labai šaunus sprendimas nes žaidėjas gauna pakankamai galių ir įtakos, kad jaustųsi reikšmingas žaidimo ir siužeto procese, o taip pat gali tiesiogiai dalyvauti visuose dramatiniuose knygos/filmo įvykiuose, kartais net keisti jų eigą, bet tik savo herojaus atžvilgiu. Kažkuria prasme mes tampame šešėliniais žinomų herojų ramsčiais, patiriame visus tuos pačius nuotykius, o kai situacija klostosi nepalankiai tiesiog tyliai pasiplauname. Nors žaidimas nepasižymi labai gerais ir giliais tekstais, alternatyvi jo siūloma istorija vis tik užkabina ir turėtų patikti daugumai gerbėjų, vien dėl suteiktos progos būti šalia, daryti įtaką ir tuo pat metu nekeisti to kas mums yra žinoma, ką vertiname kaip istoriją kurios negalima liesti.

Žaidimo eiga padalinta į dvi dalis. Užduočių vykdymas ir ekonomikos/gamybos vystymas savo valdose. Žaidėjai gali ręsti pastatus kurių kiekvienas gerina herojaus atributus ir gamina naujus ginklus ar jų sudedamąsias dalis. Tai ilgai trunkantis, pakankamai įdomus ir šauniai subalansuotas procesas leidžiantis žaisti tiek ilgomis (15-30 minučių), tiek dažnomis, bet trumpomis sesijomis. Tai vienas tų retų socialinių žaidimų kurį žaisdamas visada turėsi ką veikti nepriklausomai nuo to ar esi linkęs investuoti į jį grynų pinigų ar ne. Taip pat socialinis faktorius išnaudojamas kaunantis su žaidimų bosais, dalyvaujant epiniuose mūšiuose ar vykdant šalutines užduotis, kurioms reikalingas partneris. Yra galimybė formuoti aljansus, tačiau visa tai, kaip ir tragiškai veikiantis ir iki galo nepadarytas PvP netenka prasmės, nes prie žaidimo vis dar neįmanoma prisijungti.

„Game of Thrones: Ascent“ veikia tik kartais, truputį dažniau nei kartais jis veikia taip, lyg į jūsų namus būtų tiekiamas 1994 metų internetas. Greta nuolatinių problemų su serveriais, erzina ir kelis sykius paroje vykdomi kliento atnaujinimai ir jei jau būti visiškai atviram — kūrėjų sprendimas daryti žaidimą su html. Tai gal nekliūtų už akies, jei ne nuolatinis lag‘as kurį kęsdamas kažko prispaudinėji, o žaidimas jaučia pareiga atidaryti visus senai neaktualius langus tada, kai jam susišviečia. Nusimušinėja ir „Daily Rewards“ sistemos, o į misijas išsiųsti kariai užstringa ir grįžta nebent tik pasiųsti į kitą misiją, ir t.t., ir t.t.

Žinoma, visa tai geležies ir optimizacijos problemos, bet būtent todėl „Distruptor Beam“ galvos turi būti maunamos ant kuolų be jokios gailesčio ar atjautos. Nes žaidimas geras. Dabar jį galėtų žaisti milijonai mokių ir nemokių žaidėjų, o ir laikas tobulas — HBO merkia tokias lėšas į naujo sezono pristatymą. Žaidimo kūrėjai tuo metu užuot krušęsi su žaidimo optimizacija, dabar kurtų gilesnes socialines interakcijas, įprasmintų santuokas, leistų sulaukti palikuonių, sugalvotų dar ką nors, ko Facebook‘as nematė ir darytų aplikaciją telefonui! Bet deja, deja…

Galvas ant kuolų! Aš reikalauju kraujo!

Ir nereik man lia, lia, kad žaidmo kūrėjai nepatyrę, ar negalėjo numatyti, kad jau pirmą dieną prie jo prisijungs 100 tūkstančių sielų. Juk jie darė žaidimą stambiausiam socialiniam tinklui pasaulyje, paremtą serialu kurio kiekvieną seriją pažiūri dešimtys milijonų žmonių. Jei būčiau HBO bosas, sutartį su „Distruptor Beam“ nutraukčiau jau pirmomis dienomis, po to kai tame pačiame „Facebook‘e“ jie paskelbė, kad nesitikėjo 100K žaidėjų. Nesitikėjot 100K?

Kokio velnio tada išvis prasidėjot su mano frančize, liauliai?

Komentarai

3 komentarai/-as/-ų
  1. salcius 2013/03/22 Atsakyti
  2. Skotas 2013/03/22 Atsakyti
  3. ŽL 2013/03/23 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *