Artojiškas „Kinect“ ciklas

Nuo „Kinect“ starto prabėgo metai ir norom nenorom prisiminiau Toxio — „Nieko, pasidažys…“. Pirmi įrenginio metai buvo nepaprastai artojiški. Rudenį pasėjo, atkentėjo žiemą, pavasarį parodė daigus ir štai prabėgus metams pjauna derlių. Įrenginys mano namuose veikė tuo pačiu cikliškumu t.y. rinko dulkes iki „Child of Eden“, tuomet savaite buvo naudojamas ir vėl rinko dulkes iki pat rugsėjo pabaigos. Aišku, „Kinect“ žaidimais nesidomiu tiek, kiek kitais, bet vieninteliai du kuriuos praleidau ir dėl to gailiuosi irgi išėjo rudenį. Neišsipildė ir Toxio prognozės, kol kas „Kinect“ nepasidažė, priešingai, nusivalė grimą ir įšoko į treningiuką. Tiesa, tai nėra blogai.

Ar matai, ar regi ateities šviesios tolius? Aha... whatever makes you happy, dad.

Tiesą sakant iš viso esu praleidęs tris žaidimus, kuriuos ketinu anksčiau ar vėliau išmėginti — „Zumba Fitness“, „Once Upon a Monster“ ir „Gunstringer“. Taip pat turiu spėjimą, kad tik „Gunstringer“ iš esmės gali pasiūlyti kitokią patirtį, nors nesu tuo visiškai tikras. Visa kita kalama į vienus vartus ir įrenginys „popieriuje“ praranda išskirtinumo taškus. Turbūt 80 procentų išleistų žaidimų savo pavadinime slepia tiesiogines ar paslėptas užuominas į du žodžius „dance“ ir „fit“. Tokie projektai kaip „Child of Eden“ tėra reta išimtis, nors ir pastarojo išskirtinumas slypi toli gražu ne technologijoje. Garsūs anonsai dėl „Kinect“ integracijos į AAA priverčia kilstelt antakį, tačiau ir šiame fronte lūkesčiai vargu ar pateisinami, o bendrąja prasme smarkiai nusileidžiama „Sony“. Paradoksalu, bet kalbant apie AAA „core“ žaidimus, „Sony“ teiginiai, kad žaidėjams „būtinai reikia mygtukų“, bent jau šiai dienai atrodo visiškai teisingi. Tiesa man labai imponavo „Forza“ kamerą judinantis sprendimas ir „Autovista“, bet net ir tuo atveju jei kamera veiktų tobulai, pats sprendimas įdomus iš analitinės reikalo pusės, tuo tarpu vertinant žaidybinį aspektą būtina didesnė integracija. Kalbant paprasčiau, už „dance“ ir „fit“ ribų — „Kinect“ nesukuria vertės sau. MS bandymai vienaip ar kitaip integruoti judesio valdymo technologiją į „core“ žaidimus, sukuria kažkokią pridėtinę vertę žaidimui ir žmogui turinčiam visą įrangą, bet ne tiek, kad priverstų „Forza“ gerbėją atidėti žaidimą ir eiti pirkti „Kinect“.

Kai matėm Kudo Tsunoda prieš metus, nepriėjom pasilabinti, nes nesugalvojom ko galėtume jo paklausti. Dabar klausimas būtų paprastas „Still having fun, Kudo?“.

Beveik metus trukęs naujų „Kinect“ dedikuotų žaidimų štilis ir daugkartiniai rudeniniai startai aišku turi ir vieną privalumą. Mums nereikės rašyti, o jums skaityti 5 skirtingų tekstų, nes viskas tilps viename.

Galite skaityti iš eilės, arba šokti tiesiai prie:

Sports Season Two

Just Dance 3

Dance Central 2

Disneyland Adventures

Outro

Komentarai

9 komentarai/-as/-ų
  1. Patarejas 2011/11/29 Atsakyti
  2. Exo 2011/11/29 Atsakyti
  3. Originalas 2011/11/29 Atsakyti
  4. rezidentas 2011/11/30 Atsakyti
  5. ezilka 2011/11/30 Atsakyti
    • Artojas 2011/11/30 Atsakyti
  6. Pjovėjas 2011/11/30 Atsakyti
    • Artojas 2011/11/30 Atsakyti
  7. Toxis 2011/12/01 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *