Zynga anonsavo socialinių žaidimų platformą "Zynga Direct"

Į kotiravimą akcijų biržoje pretenduojanti Zynga vakar pristatė socialinių žaidimų platformą „Zynga Direct“. San Franciske vykstančiame kompanijos renginyje „Unleashed“ „Direct“ buvo pristatyta kaip galimybė Zyngos žaidimų žaidėjams – tiek žaidžiantiems kompiuteriais, tiek mobiliaisiais įrenginiais, jungtis prie Zyngos žaidimų apeinant „Facebook“. Pagrindinė to priežastis – kompanijos noras, kad žaidėjai socializuotųsi ne tik žaidimų aplinkoje, tačiau ir už jos ribų, o tam reikia atskiros erdvės, kurią ir įgyvendins „Zynga Direct“.

Platforma ne tik suteiks galimybę Zyngai tiesiogiai komunikuoti su jų žaidimų žaidėjais, tačiau tuo pačiu ir neatiduoti dalies pajamų iš žaidimų „Facebook“‘ui. Pastarojo atriekiamas pajamų gabalas sudaro 30 procentų Zyngos gaunamų pajamų iš pirkimų „Facebook“ tinkle. „Zynga Direct“ buvo kuriamas du metus ir šiuo metu nėra aišku, ar tai bus žaidimų platinimo sistema ar atskiras socialinis tinklas. Panašu, kad „Zynga Direct“ bus savotiškas tarpinis variantas tarp socialinio tinklo per se ir skaitmeninės distribucijos platformos, tokios kaip „Steam“ ar „Gamersgate“.

„Zynga“, itin smarkia priklausoma nuo „Facebook“ ir tikriausiai siekdama ta priklausomybę sumažinti ėmėsi ir kitų veiksmų – dalis „Zyngos“ žaidimų jau pasirodė Google+ socialiniame tinkle. Kompanija taip pat siūlo žaidėjams įsigyti specialias išankstinio apmokėjimo korteles, taip išvengiant „Facebook“ taikomo mokesčio už pardavimus.

Komentarai

2 komentarai/-as/-ų
  1. praeivis 2011/10/13 Atsakyti
  2. Patarejas 2011/10/13 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *