"World of Warcraft" skaičiai krenta, Blizzard įvardina priežastis

Nors Bobby Kotick’as, viename intervių tėškė, kad „Bioware“ MMO žaidimas „Star Wars: The Old Republic“ iš pagrindų beprasmis, neaišku kur žengiantis, ir kad tai visiškai neturės jokios įtakos „World of Warcraft“, „Blizzard“ galiausiai pripažino, kad šioks toks(apie vieno milijono aktyvių vartotojų) skaičių kritimas vyksta ir kad „Star Wars: The Old Republic“ yra viena to priežasčių. Tai natūralu, mano „Blizzard“ atstovas, nes žmonės nori išbandyti naujus dalykus, įvertinti, kuria kryptimi žengia nauji MMO žaidimai, tačiau tai anaiptol nereiškia, kad tai jau visiems laikams prarastas klientas.

Kitos įvardintos priežastys – „Mists of Pandaria“. Žaidėjai nutraukia žaidimo prenumeratą, laukdami naujo praplėtimo, kuris tikriausiai „iššaus“ dar šiais metais, nes beta stadija jau gerokai įsivažiavo. Svarstydami apie artimiausią žaidimo ateitį, „Blizzard“ svarsto balsu – „neseniai žaidimą iki 20 lygio padarėme nemokamu – galbūt pakelsime šį apribojimą iki 40 lygio ar net 60 – kodėl gi nepadovanojus žaidėjui viso pagrindinio žaidimo? tačiau mes tikrai netapsime nemokamu žaidimu – esame patenkinti prenumeratos modeliu ir tikrai jo nekeisime“.

Įdomų dalyką savo „Twitter“ prieigoje papasakojo vienas žurnalistas – nepraėjus nė dienai po „World of Warcraft“ prenumeratos nutraukimo, į jo dėžutę atkeliavo kvietimas į „Mists of Pandaria“ betą. Sutapimas, ar nauja „Blizzard“ strategija?

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *