Words With Friends | CoreCasual at it's best!

Rašydamas apie „Mahjong Saga“ kalbėjau apie tris teorijas. Jas vienijanti teorija buvo, apie tai, kad tikrų, grynų ir socialiais/monetizavimo elementais neperkrautų žaidimų kūrėjai gali turėti galimybių stumtelti „Zynga“ į šalį. Penktadienio vakarą gavau FB įspėjimą, kad su „Zynga“ nepasistumdysi.
[pullquote]Patarėjas sėdėdamas kieme ant suoliuko:
„Words with Friends – vienas geriausių mano matytų crossplatforming sprendimų socialinių žaidimų rinkoje. Zyngos sėkmės formulė paprasta – dviejų žaidėjų žaidimo su klasikine asinchronine žaidimo proceso mechanika sukuriamas dinamiško online žaidimo įspūdis. Tai veikia – ypač tuomet, kai reikia atlikti tėvo pareigą ir išvesti atžalą į kiemą pasiturkšti smėlio dėžėje su kolegomis – griebi šiek tiek protingesnį telefoną ir išsineši „Žodžius“ į kiemą. Šį savaitgalį žaidimas tiesiogine žodžio prasme degino mano iPhone bateriją“[/pullquote]„Zynga“ į socialinį tinklą paleido „Words With Friends“. Kol kas niekaip nemonetizuota (nors lyg ir bando pop‘up reklamas rodyt), menkai socializuota stalo žaidimo „Scrabble“ rip‘off‘ą. Per tris dienas, pagal kasdienių aktyvių žaidėjų skaičių, nepaisant visų techninių nesklandumų, šis projekčiukas šoktelėjo į 24 vietą. Spėju, kad trečioje, ketvirtoje savaitėje nuo starto jis greičiausiai pateks į sparčiausiai augančių žaidimų top 5. Ir manęs tai nestebina, nes „Words With Friends“ yra tobulos koncepcijos.

Jis yra vienodai priimtinas tiek „Core“, tiek „Casual“ auditorijoms ir kol „Zynga“ jo neiškraipė monetizacijos sprendimais (neatmetu, kad tai gali nutikti) jis džiugina. Tiek, kad galiu drąsiai pasakyti, kad neturėjau šeštadienio. Ir pusės sekmadienio.

Kartais norisi patikinti oponentus, kad tikrai esi žaidęs „Shadows of the Damned“...

Nes kaip ir dauguma žmonių — dievinu kryžiažodžius, o „Scrabble“ yra aukščiausia jų inkarnacija. Jis apeliuoja į žaidėjo geną ir aistrą varžytis. Bėda ta, kad stalinę versiją sužaidžiu geriausiu atveju 3 sykius metuose ir tai tik tuo atveju jei metai geri. O čia galiu kalti 24/7. Vienu metu su 14 žmonių, kaip koks Benderis… Net kiečiau, nes su vienu ir tuo pat žmogum gali žaisti kelias partijas. O ir malonumo pojūčiai čia kaip ant steroidų. Kažkuria prasme tai protinė veikla, o pergalės didele dalimi nulemiamos žaidėjo pastabumo, proto lankstumo ir žinių. Taip, kiekvienoje partijoje vidutiniškai sudėlioji 3-5 atsitiktinius žodžius su gausiu taškų skaičium, bet sėkmės faktorius čia vis tiek žemas. Ir tai nėra akla sėkmė. Net ir dėliojant kažką atsitiktinai, turi išmanyti kalbos (šiuo atveju anglų) struktūrą, rasti vietas, strategiškai numatyti galimus oponento ėjimus ant daugiklių ir t.t.

...o kartais, kai tau mesteli „Looser“, norisi atsakyti ne taškais, o prasmingu žodžiu.

Aš noriu, kad šiam žaidimui pasisektų. Todėl visiems primygtinai siūlau sužaisti. Facebook‘as turtingas oponentais, tad tai tobula erdvė žaidimui pageidaujamame sudėtingumo lygyje.

Komentarai

Vienas atsakymas
  1. beecool 2011/08/08 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *