„TutoTOONS“ peržengė 100 milijonų žaidėjų ribą

Lygiai prieš metus žaidimų kompanija „TutoTOONS“ paskelbė, kad jos kuriami žaidimai iš „Google Play”, „Amazon” ir „Apple App Store” mobiliųjų aplikacijų parduotuvių buvo parsiųsti daugiau nei 10-ties milijonų vartotojų. Šiandien „TutoTOONS“ džiūgaudami praneša apie dešimteriopai pagerintus rezultatus, peržengtą 100-to milijonų žaidimų parsisiuntimų ribą bei aplenktus žinomiausių kompanijų, tokių kaip „Toca Boca” ar „Lego”, produktus.

Edukacinius žaidimus 3-10 metų amžiaus mergaitėms kuriančios įmonės „TutoTOONS“ bendraįkūrėjas Mantas Radvila džiaugiasi sparčiai augančiu „TutoTOONS“ žaidimų populiarumu. Pasak jo, tokią sėkmę lėmė nuo pernai metų kone dvigubai išaugęs kompanijos narių skaičius, didesnis dėmesys žaidimų idėjai ir kokybei bei nuolat tobulinama „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platforma, kuria naudojasi vis daugiau kūrėjų.

100M_milestone[2]

Šiandien „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platformą išbandė jau daugiau nei 18 tūkstančių mėgėjų ir profesionalių grafikos dizainerių iš viso pasaulio. Aktyviausiai „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platforma naudojasi Ukrainos, Rusijos, Italijos ir kitų Europos šalių, Lotynų Amerikos bei Jungtinių Amerikos Valstijų kūrėjai.

„Aš labai džiaugiuosi galėdama dirbti su „TutoTOONS“. Ši platforma man suteikia visišką laisvę: aš galiu kurti žaidimus apie tai kas man patinka, galiu pritaikyti įvairaus stiliaus grafiką.”, – teigia viena iš pirmųjų „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platformos naudotojų, ukrainietė Olga Vasilevskaja, kurios žaidimus žaidžia daugiau nei 3 milijonai žaidėjų.

„Aš nuolat ieškau programų, skirtų specialiai grafikos dizaineriams, tačiau nereikalaujančių gilių programavimo žinių dirbant jomis. Atradusi „TutoTOONS“ supratau, kad tai yra kaip tik tai, ko aš visą laiką ieškojau.”, – mintimis dalijasi grafikos dizainerė iš Vokietijos Irina Mayer, kurianti vaikams gerai žinomus „Sweet Little Emma” žaidimus.

„TutoTOONS“ žaidimų kompanija aktyvią savo veiklą pradėjo dar 2014 m. sausį. Nuo tada ji išleido apie 230 žaidimų vaikams, kuriuos galima rasti populiariausiose mobiliųjų aplikacijų parduotuvėse. Sėkmingiausi kompanijos žaidimai „Sweet Baby Girl Beauty Salon“, „Animal Hair Salon“ ir „Sweet Baby Girl Dream House“ turi daugiau nei po 5 milijonus žaidėjų visame pasaulyje ir patenka į geriausių „Google Play“ ir „Amazon” edukacinių ir šeimoms skirtų žaidimų sąrašą.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *