Trumpa, bet svaigi „Skylanders“ kelionė milijardo dolerių frančizės link

Mes vis parašome apie „Skylanders“ nes turim vaikų ir puikiai suprantam kokie saldūs šie nuodai. Tačiau ne tik todėl. Žaislo ir kompiuterinio žaidimo tandemo vizija ore lakiojo jau senai ir mes laukėme šio sprendimo dar tada, kai jis atrodė kaip svaigi fantazija. Matyt neveltui. Kartais į kasdienius reiškinius reikia pažvelgti retrospektyviai, kad pamatytum jų didybę. Netikėtai į pašto dėžutę įkritęs „Skylanders“ infografikas padės tai padaryti.

2011 startavęs žaidimas buvo labai reikšmingas ir tradicinei žaidimų industrijai. Bobis Kotikas smarkiai rizikavo, bet pataikė tiesiai į dešimtuką. „Activision“ kaip ir dauguma kitų didžiųjų leidėjų jau kuris laikas kratėsi žaidimų vaikams, pirmiau apsiribodami tik licenciniais leidimais (žaidimai paremti egzistuojančių filmų, žaislų motyvais), o vėliau atsikratydami ir dalies jų. Įsibėgėjus XBOX360 ir PS3 kartai, didžioji dalis vaikams skirtos produkcijos pradėjo migraciją į mobilius įrenginius, o daugelio formatų fronte egzistavo praktiškai vienintelė išimtis — LEGO epopėja iš „Traveller‘s Tales“. „Skylanders“ anonsas galėjo atrodyti netikėtas, o ir „Spyro“ vardo naudojimas įvedė šiek tiek konfūzo, bet eksperimentas pasiteisino. Vos startavęs žaidimas tapo geriausiai parduodamu vaikų žaidimu.

Jau po metų, 2012–aisiais, „Skylanders“ serija sulaukia dviejų iOS startų, pardavimų skaičiai pranoksta šeimai skirtų filmų startus ir tampa pirmąja vaikams skirtų žaidimų serija, kuriai pavyksta užkalti milijardą dolerių per vos 15 mėnesių. Iki 2013–ųjų pasaulyje buvo parduota per 100 milijonų „Skylanders“ veikėjų, o 2013–aisiais šie veikėjai išsaugo populiariausio žaislo titulą antrus metus iš eilės. Šių metų vasarį „Skylanders“ frančizė sugeneruoja antrą milijardą. Esu beveik nusiteikęs kirsti lažybų, kad dauguma AAA leidybos bosų nė sapnuot nesapnavo apie tai, kad žaidimas vaikams gali tapti auksine vištele. Daugiau faktų rasite inforgrafike žemiau (jį kažkodėl reikia žiūrėti nuo apačios). Tiesa „Activision“ paruoštas infografikas kukliai nutyli, kad „Skylanders“ iš tiesų paklojo pamatus naujams žanrui į kurį visa galva nėrė ir Disnėjus su savo „Disney Infinity“, o kuklesniais mąsteliais savo produktus siūlo(ys) „Lego“, „Rovio“, „Nintendo“ ir kiti.

UK Final Skylanders Infographic copy

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *