„Totally Accurate Battlegrounds“: deimantas tarp anglių ar tik parodija?

„Karališkos kovos“ žanras, geriau žinomas battle-royale vardu, šių metų bėgyje pakilo į jau senai matytas MOBA ar, dar anksčiau, MMORPG žaidimų tipų aukštumas. Beveik kiekviena nauja pirmojo ar trečiojo asmens šaudyklė į savąjį arsenalą įtraukia ir šį rėžimą. Tokiems, fenomenalios sėkmės sulaukusiems projektams, kaip „Playerunknown‘s Battlegrounds“ ar „Fortnite: Battle Royale“ įkandin seka visi kas netingi, bandydami pasipelnyti ar ištobulinti atrastą naują aukso gyslą. Dėl šios priežasties šio žanro žaidimų rinka išgyvena milžinišką sprogimą, ko pasekoje kūrėjams tampa vis sunkiau save parduoti.

Kita vertus, parodijos žaidimų industrijoje yra gana retas reginys ir šia situacija protingai naudojasi „Landfall“ studija, kurią greičiausiai žinote, jei mėginote „Clustertruck“. Kasmet, nuo 2016-ųjų, studija išleidžia po, anot jų, „balandžio pirmosios pokštą“. Pirmoji jų parodija sukryžmino garsiai nuskambėjusį „Superhot“ su savuoju „Clustertruck“, kurių meilės vaisius gavo „Supertruck“ vardą. Antroji – būsimo studijos projekto „Totally Accurate Battle Simulator“ ir „DayZ“ mišinys „TABZ“. O štai šiemet studija nustebino „Playerunknown‘s Battlegrounds“ parodija pavadinta „Totally Accurate Battlegrounds“, kitaip „TABG“. Ir, jergutėliau! Kažin ar rastume labiau karikatūrinę „Bluehole“ studijos fenomeno parodiją!

„Totally Accurate Battlegrounds“ perėmė visas pagrindines „Playerunknown‘s Battlegrounds“ savybes ir viską pasaldino geru humoro žiupsneliu. Žemėlapis, veikėjų modeliai bei ginklai atkurti minimalistiniu stiliumi per daug nesigilinant į detales. Veikėjo išvaizdą pasikeisti į sau norimą galite jau pagrindiniame meniu, o visos išvaizdos modifikacijos yra prieinamos nuo pat pradžios. Jei labai norite, galite tapti rajono gangsteriu su „treningais“ ar apsivilkti viščiuko kostiumą.

Kiekvienas mačas prasidės standartiškai, tačiau kitaip nei populiariausiuose projektuose, šiame nešoksite iš didžiulio aukščio su parašiutu ar kita sklandaus nusileidimo priemone, o būsite iššautas kaip patrankos sviedinys ir tiesiog plositės į žemę it skudurinė lėlė. Net veikėjo valdymas ir šaudymo mechanikos jausmas neatitinka visuotinai priimtų standartų, o taip perteikiamas dar didesnis komedijos efektas.

Vienas iš išskirtinių žaidimo bruožų – „gangster“ rėžimas. Jį aktyvuoti galite „G“ mygtuku ir jūsų veikėjas ginklus laikys pasukęs 45 laipsnių kampu fone skambant „beatbox“ melodijai. Ginklų arsenalas nustebins ir populiariųjų šaudyklių mėgėjus, tačiau su dideliu BET. Realistiškumo ieškoti šiame žaidime neapsimoka, bet čia, be standartinių pistoletų, snaiperių ar automatų, rasite arbaletus, parakinius pistoletus bei muškietas, kardus ir daugybę kitų smagių ir netikėtų ginklų bei staigmenų. Be to, neretą veteraną galimai nustebins ir begalinė inventoriaus vieta amunicijai, granatoms ar gydymosi priemonėms.

Verta paminėti ir tai, kad mačo eigoje besitraukiantis mūšio lauko ratas čia veikia visai kitaip. Vietoje žiedo, už kurio patekus pradedate gauti žalos, ratą riboja keliaujančios kolonos, kurios pasiekusios žiedą įsmigs į žemę ir tarp jų esantys tarpai mažės kol visiškai užsidarys. Toks kūrėjų sprendimas keičia ir kai kuriuos taktinius manevrus, ir paties žaidimo eigą. Taip pat, paskutinis „ratas“ nepradės visų traiškyti, o vietoje to pradės pildytis skysčiu panašiu į lavą. Jei vaikystėje žaidėdėte „žemė yra lava“, suprantate ką turime omenyje.

Žaidimas „Steam“ platformoje pasirodė kaip pilnai prekybai paruoštas projektas, tačiau gera optimizacija ir išbaigtumu pasigirti dar negali. Net ir stipresnę geležį naudojantys žaidėjai gali patirti striginėjimų dėl kraunamo žemėlapio mačo pradžioje, o kai kurie mygtukai nevisuomet noriai atsiliepia į paspaudimus. Tačiau įsivažiavus kovai šios techninės problemos išnyksta arba tampa nepastebimomis. Taip pat, verta paminėti ir tai, kad po žaidimo išleidimo ilgą laiką buvo sunku prisijungti prie kovos. Ši problema kiek susilpnėjo, bet, anot „Landfall“ pranešimo, ties tuo dirbama jau dabar ir serverių problemos sprendžiamos. Patys kūrėjai nekantrius žaidėjus ragina palaukti kol problema bus pašalinta ir dėkoja teims, kurie juos palaiko.

„Totally Accurate Battlegrounds“ buvo išleistas birželio 6 dieną ir 100 valandų po jo starto projektą buvo galima prigriebti visiškai už dyką. Ar jis vertas dėmesio? Tikrai taip. Dabar žaidimas prieinamas “Steam” platformoje vos už keturis eurus. Tikrai nebloga investicija norint pailsėti nuo rimtojo PUBG.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *