Smėlio dėžės žaidimas turi vykti smėlio dėžėje

Sviestas sviestuotas ne visada per daug sviestuotas. Atsiprašau už tokį kalambūrą, tačiau nepriklausoma Nyderlandų žaidimų kūrimo studija „Monobanda“ padarė būtent taip – sukūrė vadinamą „sandbox“ tipo žaidimą, kurio veiksmas vyksta smėlio dėžėje. „Mimicry“ – daugelio žaidėjų žaidimas, kuriame žaidėjai tikroje smėlio dežėje kuria žaidimo aplinką, kuria galima keliauti virtualiu avataru, valdomu žaidimų pulteliu.

Tikriausiai sąvoka „eksperimentinis prototipas“ labiausiai tinka apibūdinti „Mimicry“. Projektoriaus ir kameros sistema fiksuoja žaidėjų veiksmus smėlio dėžėje, ir perkelia tų veiksmų rezultatą į virtualią erdvę – jei žaidėjas supila kalną, kalnas atsiranda virtualioje aplinkoje, kurią galima išbandyti valdant savo veikėją ekrane. Taip galima sukurti pvz. lenktynių treką, kliūčių ruožą ar paprastą platformerį.

„Mimicry“ pateikia nuogą idėją ir technologijos pritaikymą, nes pačiame žaidime nėra nei taškų rinkimo sistemos, nei apibrėžtų tikslų. Iš esmės tai savotiškas realus aplinkos kūrimo ir skaitmenizavimo įrankis, kurio pritaikymas masinei rinkai yra kvestionuojamas. Tačiau sprendimas įdomus ir vertas jūsų dėmesio.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *