RockYou pasidalino socialinių žaidimų studijos rezultatais

Socialinių žaidimų kūrėjai ir reklamos pardavėjai „RockYou“ pasidalino socialinių žaidimų studijos atradimais. Be abejo viešai paskelbti tik trupinukai, bet ir jų gana, kad nusipiešti gan aiškų portretą. Malonu matyti, kad viskas šiame sektoriuje yra būtent taip, kaip mes ir įsivaizdavome.

Studijoje buvo apklausta per 2000 socialinių žaidimų mėgėjų, gyvenančių JAV. Visi apklausos dalyviai pilnamečiai, 60% visų apklaustųjų moterys, 40% vyrai. Visi apklaustieji socialiniams žaidimams paaukoja mažiausiai valandą per savaitę. Tyrimas parodė, kad socialinių žaidimų gerbėjai, soc. tinkluose praleidžia vidutiniškai 13 valandų per savaitę ir 9,5 valandos skiria žaidimams. Vidutiniškai kiekvienas žaidėjas turi 218 socialinių kontaktų, 16,5 draugo žaidžiančių tuos pačius žaidimus, o žaisdamas susiranda vidutiniškai 20 naujų draugų. Čia buvo dalykai kurie nestebina.

Zoo World yra vienas sėkmingiausių RockYou žaidimų socialiniams tinklams. Kasdien žaidimą žaidžia beveik 450.000 žaidėjų. Šiuo metu jau veikia antroji žaidimo versija.

Zoo World yra vienas sėkmingiausių RockYou žaidimų socialiniams tinklams. Kasdien žaidimą žaidžia beveik 450.000 žaidėjų. Šiuo metu jau veikia antroji žaidimo versija.

Viena detalė vis tik sukėlė nuostaba. Pasirodo, dauguma socialinių žaidimų gerbėjų nesėdi tik savo soc. tinklo garde, kaip mes buvom pratę manyti. Daugiau nei pusė visų apklaustųjų namuose turi mažiausiai vieną konsolę, ketvirtis renkasi žaidimus su aiškiai apibrėžtomis užduotimis, 22% teigia, kad žaidimai leidžiantys lyginti savo pasiekimus su draugais sudomina labiau, priverčia stengtis.

Socialinių žaidimų gerbėjai iš esmės neprieštarauja reklamos transliavimui žaidimo metu. 42% žaidėjų teigia, kad reklama žadanti realius apdovanojimus už virtualius pasiekimus juos ypač motyvuoja, 55% turėdami galimybę „užkalti“ virtualius pinigus žaidime, mieliau pasinaudos ją, nei pirks kažką už realius pinigus. 24% žaidėjų pažymi, kad yra spaudę reklamų ir pirkę prekių dėl apdovanojimų kuriuos gali gauti žaidime.

Socialinių žaidimų gerbėjų ratas, per keletą pastarųjų metų, vien JAV išaugo nuo 0 iki 37 milijonų aktyvių žaidėjų.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *