Resistance 3: Mintys po uraganinio co-op'o

Kalbant apie „Resistance 3“, jam tinka viskas ką prieš porą metų parašiau apie „Resistance 2“. Na beveik viskas… Nes tarkim priekaištų skirsnyje tektų kai ką pakeisti. Tiksliau viską išmesti ir sudėti naujus dalykus. „Resistance 3“ pagaliau tapo žaidimu ir ypač kruopštaus susitelkimo į žanrą pavyzdžiu. Nesiekdami prablokšti pločiu ir visą turinį įsprausdami į plieninius sci–fi šaudyklės rėmus „Insomniac“ pasiekė stulbinančių rezultatų. Pagamino stipriausią serijos žaidimą, kuris spėju pretenduos ir į mažiausiai 1 GOTY kategoriją savos platformos ribose.

[pullquote]Patarėjas po 8 valandų co-op sesijos: „Resistance 3“ iš mano žaistų konsolinių šaudyklių išsiskiria labai dinamiška kova. Dinamiškumo priduoda ne tik platus ir įvairiapusiškas ginklų arsenalas, tačiau ir brutalus priešų dirbtinis intelektas, ganėtinai autentiškai replikuojantis grobuonišką chimerų troškimą sunaikinti žmoniją. Žaidime pasirinktas meninis stilius gali pasirodyti blankus ir pilkas, tačiau vaizduojamojo pasaulio atmosferiškumas sukrečiančiai teisingai perteikia alternatyvios istorijos distopiją. „Resistance 3″ siužetas ganėtinai šabloniškas, rašymo kokybė ne pati geriausia. Bet viso to ir nereikia. Tai tiesiog labai gera šaudyklė, kuria labai smagu žaisti dviese.[/pullquote]Daugiausiai darbo įdėta keičiant žaidimo pasaulį ir aplinkas. Įmantri ir netikėta lokacijų kaitą būdinga šiai serijai, tačiau šį kartą kūrėjai pateikia ne tik vizualinius skirtumus. Kiekvienoje iš 5 vietovių mes sutinkame žmones, kurie savų dienų apokalipsę vertina savaip. Prasto rašytojų darbo dėka, šie susitikimai netampa kažkuo daugiau ir nemurkdo į apmastymus, bet vertinant grynai žaidimo eigą, jos sukuria pakankamai įvairovės, kad kas dvi ar tris valandas pratęstų galiojimo laiką šviežiems įspūdžiams.

Iki galo sutvarkytas apšvietimas, parinktos teisingos spalvos, pasaulis tapo niurus, gyvas ir įtikinantis. Didžiąją nuopelnų dalį už šį efektą susižeria „script‘ai“, kurie šį kartą veikia tobulai tiek perteikdami siužetą, tiek kurdami įtampą, tiek diriguodami kovas.

„Resistance 3“ — epiškas, vizualus nuotykis. Viena tu retų šaudyklių, kuri negali pasigirti ypatingu gyliu ar prasme, bet savo techniniu išbaigtumu, nupoliruota kautynių mechanika ir aukščiausios prabos balansu perlipanti per eilinio „eye–candy“ ribas.

„Resistance 3“ perėjome per 8 valandas, tad žaidimo kampanija yra ganėtinai trumpa, atsižvelgiant į faktą, kad mirinėjome ganėtinai dažnai, tačiau tai kompensavo labai kokybiška checkpoint’ų sistema. Tuo pačiu norime pasidalinti pirmomis 30 minučių praleistų su „Resistance 3“

I dalis

II dalis

 

Komentarai

3 komentarai/-as/-ų
  1. Originalas 2011/09/06 Atsakyti
    • Patarėjas 2011/09/06 Atsakyti
      • Nowitzkis 2011/09/07 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *