Raindrop: ambicingas išgyvenimo… kažkas?

Kartais pasižiūri į „Steam Greenlight“ ir rankos nusvyra: kas dar už tokius balsuoja? Vis kokie prieštvaniniais varikliais varomi „siaubo“ žaidimai, tai kokie nors „mianininkų“ projektėliai beveik be žaismo elementų…  Bet kartais taip pasižiūri į Kickstarter ir va: nežinomi žmonės, bet su ambicijom, įdirbiu ir nei vieno žodžio apie zombius! Štai jums ir „RaindropƒˆŠƒŒ“. Pristatomas kaip „surrealistinis, aplinkos valdomas, pirmo asmens išgyvenimo žaidimas“, šis projektas į žmones eiti pradėjo prieš kokius penkerius medus, kaip mod’as Half-Life 2. Iš pradžių tai buvo tik Nahid Nasupovic idėja, tada prisijungė Max Ramirez… ir taip susiformavo visa kūrybinė komanda. Daug vėliau, po techninių problemų ir nesutarimų iširusi, ši komanda vėl susibėgo ir tęsė „Raindrop“ kūrybą. Kažkuriuo momentu „Source“ variklis buvo išmestas, pritaikytas daug naujesnis Unity ir štai mes turim Kickstarter. Tai ką mums žada už mūsų internetui patikėtus pinigus?

Ach, štai kaip atrodo Unity talentingų žmonių rankose!

Kalnus! Ar bent jau apleistus – ar nelabai, siužetinės detalės mažų mažiausiai neaiškios – sovietinius industrinius parkus ir kitas labai jau STALKER primenančias vietas. Iš kickstarter teksto galima daryti prielaidas, kad sutiksime ir žmonių, kurie jose gyvena, ir net neturėsime su jais kovoti! Jei teisingai viską suprantu (ir jie teisingai išvertė savo idėją), tai susidūrimai bus trumpi, bet sudėtingi ir eikvojantys ir taip negausius resursus. O šiaip žadamas dienos nakties ciklas, dinamiški aplinkos garsai ir garso takelis, fizika, skysčiai, elektra, mechanika ar logika pagrįsti galvosūkiai, procedūriškai generuojamos priešų ir daiktų atsiradimo vietos, pažangus priešų DI ir kelio radimo algoritmai ir visokie kiti pyragai bei ragaišiai. Tas Vaz 2016 iš pirmojo paveiksliuko? Tariamai žaidime bus vairuojamas, interaktyvus, o ir visas skardas ir žibintus prie jo prikabinsime mes! Kaip ambicingesnis, daug mažesnės grupės kuriamas STALKER su retesniais ginklais. Kalbant apie tai, štai įvairaus šlamšto kaupimo ir naujų daiktų iš jo kūrimo pavyzdys:

Štai tau ir automatinis šautuvas! Pagaliau kažkam pozityviam pritaikėme mokyklos skambutį.

Ir nors abejotina, kiek tokių kombinacijų bus žaidime – ir ar būsime pakankamai protingi, kas jas atrastume – bet žvilgtelkime giliau: kūrėjai skelbia, kad žaidime žmones žudyti bus apskritai neprivaloma. Vadinas, kaip jau minėjau, bus jei ne bendruomenes, tai bent atskiri veikėjai! Kita vertus, idėja, kad paslaptingame kolūkyje bus ir tam tikros frakcijos, nes jomis pagrįstos kovos yra vienas iš tęstinių pažadų. Kiek mažiau ambicingai, bet neblogai skamba kampanijos pritaikymas dviejų žaidėjų kooperatyviniam rėžimui. Apibendrinus, „Raindrop“ atrodo kol kas labai keistai, nes visiškai neapibūdinama žaidimo visata, o ir pažadų kiaugės neblogos. Aišku, jei projektas pavyktų, tai kai kurioms AAA studijoms tik slėptis po lapais, ir dar papuvusiais kokiais, kad kas netyčia nerastų. O tuo tarpu savo pasitikėjimą galime pareikšti balsuodami pinigine projekto „Kickstarter“ puslapyje.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *