Pusė milijardo puikybės

Pusė milijardo puikybės

Neatmenamais laikais „Bungie“ sukūrė žaidimą, kuriame specialiųjų pajėgų kareivis turėjo susprogdinti atominę bombą actekų šventykloje, kad pristabdytų išprotėjusio dievo prisikėlimą iki tol, kol atskris ateiviai ir jį užmigdys. Po to buvo „Marathon“, kuriame kosminio laivo durų DI išprotėjo ir norėjo perrašyti visatą. Bet niekas to neatsimena, nes „Bungie“ taip pat yra ir magiškai į „Call of Duty“ prieš „Battlefield“ kovą nepakliūnančio „Halo“ kūrėjai. Galiausiai, jie apleido ir šią seriją, bei pradėjo dirbti prie „Destiny“ – tinklo šaudyklės konsolėms. Šiaip nebūtų tai labai svarbu, jei ne Activision sprendimas investuoti į šio žaidimo tetralogiją pusę milijardo dolerių.

Tas burbulas iš „Kalinio" tikrai priaugo svorio.

Tas burbulas iš „Kalinio“ tikrai priaugo svorio.

Labai norisi badyti pirštais ir šaipytis. Pusė sumauto milijardo! Išeitų beveik dvi „GTA V“ padaryt! Reikės parduoti maždaug 15 milijonų kopijų! Absurdas, siaubas! Už štai tokią puikybę, atrodo, daugumą dievybių žaibu nutrenkia ar bent hemorojų užsiundo. Už panašią, tik kiek įžūlesnę, John Romero dar ir dabar yra pajuokos objektu. Galiausiai, visada yra tas pikdžiugiškas troškimas kažką taip aukštai iššokusį nagais iš dangaus nudrėkst ir sutrypt – ar bent juoktis, kai jam kylant nukris sparnai ar bent kelnės. Norėtum, žinai, dar gal ir šiek tiek logiškai bandyti kažką prikišti: kas čia per verslo organizavimo būdas, kas čia taip daro…

Bet taip va rašant įžangą su visu nieko nesuprantančio, bet nuomonę apie viską turinčio naujienų svetainės komentatoriaus įkarščiu, pradeda kirbėti mintis: o gal dar visai ir į naudą? Galų gale, kaip žaismingai iki šiol nuo jūsų nuslėpiau, pusė milijardo bus grūdami (dar koja pastumiant) ne tik į „Destiny“, bet ir „Destiny 2“, „Destiny 3“, „Destiny 4“, visokio plauko ir šlykštumo DLC, pusantro šimto YouTube filmukų skirtų reklamuoti kiekvienam kūrėjų pirstelėjimui į temą, silikono implantams pusnuogėms merginoms E3, plakatams ir kitokiems niekams. Žodžiu, „Bungie“ širdis užpirkta keturiems žaidimams ir visai infrastruktūrai, naudojamai iškišti tuos žaidimus ir užtikrinti, kad jei Artojas ką nors negražaus pasakys apie „Destiny 2: Electric Boogaloo“, komentatorių skiltis bus užklota lavonais šahidų, padėjusių galvą mylimos serijos gynyboje.

Dar nei vienas žmogus nemirė vardan „Borderlands", bet „Bungie" iš savo žaidimo tikisi šiek tiek daugiau

Dar nei vienas žmogus nemirė vardan „Borderlands“, bet „Bungie“ iš savo žaidimo tikisi šiek tiek daugiau

Ir kad jau kalbame apie stirtas „nabašnikų“, tai Activision taip elgiasi, nes mato, kad „Call of Duty“, įprastas pinigų nešėjas, purve ir savo mėšle traukuliuose voliojasi jau taip smarkiai, kad net aršiausias fanas nors ir sunkiai, tačiau vis dėlto pripažįsta, kad kvapelis nekoks. Reikia rasti kitą žąsį, kuri dėtų naujos kartos auksinius kiaušinius. Ir kad tik nebūtų pernelyg baisu, nes kompanijos, ypač didelės, tariamai, kūrybinės industrijos, kaip velnias dviejų kryžių bijo rizikos. O štai „Bungie“, pasižymėjusi ilgametė kompanija, turinti daug patirties amerikiečių šiknas prikalant prie sofos (visai kaip „Call of Duty“) be to, jei dar kažkas spėjo pagalvoti, gerai rašanti švelniai mistiškas epines kosmines istorijas, nes, na, kitokių istorijų nei bandė, nei nori daryti.

Vienas labiausiai man patinkančiu dalykų apie „Babiloną 5“ yra tai, kad autorius John Michael Straczynski atėjęs į studiją, ir numetęs penkių sezonų ilgio istoriją prodiuseriams ant stalo, tarė: „Darom!“. Ir ką gi, ėmė ir padarė. Todėl „Babilono 5“ arka ir istorija yra daug stabilesnė nei populiarių nūdienos serialų, kuriamų pagal šabloną „jei pirmas sezonas bus populiarus, padarysim dar“. Kai padarius vieną sezoną visi pradeda krauti į kelnes ir šniaukšti takelius nuo prostitučių krūtų, tai istorija ir išeina šleiva, kreiva ir visiškai išsigimus. „Destiny“, kuriamas iš karto galvojant apie keturias dalis, turi potencialo išvengti visokių keistų mutacijų, tono pokyčių ir kitų nesąmonių. Ir tai yra labai, labai gerai.

Tad gal nereiks karčią ašarą braukti kaip lyginant „Dragon Age“, „Mass Effect“ ar „Modern Warfare“ su jų tęsiniais. Jei nebus didesnių pokyčių komandoje (teigiama, kad „Halo“ visatoje visa „Spartan“ programa buvo pradėta vertinti daug skeptiškiau, kai prie komandos prisijungė moteris, kuriai kažkas ten nepatiko) ar reikalavimo „praplėsti potencialios rinkos ratą“, gal „Destiny“ bus ne tik pelningas, bet ir geras žaidimas. Gal tie jų planai parduoti penkiolika milijonų kopijų „Borderlands: Žemė“  nėra tokie absurdiški.

O gal man tai niekad ir nebus svarbu. Prakeiktas console exclusive.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *